MD Carbon akcesoria tuningowe, akcesoria do kół, śruby do kół , nakrętki kół, dystanse do felg, kolanka silikonowe ,łączniki , opaski zaciskowe, siatki
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 40-55mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 40-55 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASKI
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 60-80mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 60-80 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASKI
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 70-90mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 70-90 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASKI
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 50-70mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 50-70 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASKI
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 80-100mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 80-100 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASK
WĄŻ / PRZEWÓD GUMOWY KOLOR: CZARNY ŚREDNICA WEWNĘTRZNA: 3,2mm Uniwersalny gruby przewód gumowy do paliwa lub oleju. 1Mpa Zakres temperatur: -40C do +110C. Średnica wewnętrzna 3,2mm. Średnica zewnętrzna 7,2mm. Duża elastyczność. Cena dotyczy: 1 metr bieżący. (np. 4szt. = 4 metry w jednym kawałku). Maksymalnie 12m w jednym kawałku. (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU)
OBEJMA / OPASKA ZACISKOWA HI-GRIP Średnica wewnętrzna: 45-60mm Produkcja: Wielka Brytania W ODRÓŻNIENIU OD KONKURENCYJNYCH PRODUKTÓW OPASKA WYKONANA Z BARDZO TWARDEJ , GRUBEJ STALI CIĘŻKO WYGINAJĄCEJ SIĘ W RĘCE. DOSKONALNE DOPASOWANE DO ŚRUBY GŁĘBOKIE ROWKI ZAPEWNIAJĄ ŁATWE DOKRĘCANIE I SOLIDNE TRZYMANIE OPASKI. ZWIĘKSZONA SZEROKOŚĆ: 13 mm ZAKRES ZACISKU: 45-60 mm (ZDJĘCIE DOTYCZY KONKRETNIE OFEROWANEGO PRODUKTU) CENA DOTYCZY 1szt. OPASKI
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI STRUMIENICA SPORTOWA (w miejsce katalizatora lub tłumika) Typ: 250cm (najkrótsza) Producent: BUZZER (Polska) STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA LUB TŁUMIKA ŚRODKOWEGO. SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNACZNY WPŁYW NA PRZYROST MOCY ORAZ MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA. OD KONKURENCJI ODRÓŻNIA JĄ DODATKOWE WYGŁUSZENIE I OSŁONA TERMICZNA Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁ
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI STRUMIENICA SPORTOWA (w miejsce katalizatora lub tłumika) Typ: 300cm (pośredni wymiar) Producent: BUZZER (Polska) STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA LUB TŁUMIKA ŚRODKOWEGO. SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNACZNY WPŁYW NA PRZYROST MOCY ORAZ MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA. OD KONKURENCJI ODRÓŻNIA JĄ DODATKOWE WYGŁUSZENIE I OSŁONA TERMICZNA Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI MAT
NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI STRUMIENICA SPORTOWA (w miejsce katalizatora lub tłumika) Producent: BUZZER (Polska) STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA LUB TŁUMIKA ŚRODKOWEGO. SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNACZNY WPŁYW NA PRZYROST MOCY ORAZ MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA. OD KONKURENCJI ODRÓŻNIA JĄ DODATKOWE WYGŁUSZENIE I OSŁONA TERMICZNA Z NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁÓW.
ŚRUBY ZABEZPIECZAJĄCE Wymiar: 14x1,5x30 STOŻKOWE Klucz: 19/21 Stal: 12,9 chromowo-niklowe Producent: TPI TA AUKCJA DOTYCZY ŚRUB O WYMIARACH: - Rozmiar klucza:19/21 mm -Średnica gwintu: 14 mm - Skok gwintu: 1,5 mm - Długość gwintu: 30 mm -Kształt łba: STOŻEK (jak na załączonym zdjęciu), stosowany najczęściej w felgach aluminiowych zamiennikach (np. Dotz, Dezent, AEZ, OZ..). PRODUKT O WYŻSZEJ JAKOŚCI STOPU STALI 12,9 ,UKSZTAŁT
BLOW OFF / ZAWÓR UPUSTOWY MODEL: BOV TYP II PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) PROFESJONALNY DUŻY ZAWÓR UPUSTOWY 2-TŁOCZKOWY ATMOSFERYCZNY. BLOW OFF 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. DZIĘKI ZASTOSOWANIU 2 ZGRANYCH ZE SOBĄ SPRĘŻYN ZAWÓR JEST BEZ OBSŁUGOWY I NIE WYMAGA REGULACJI DO CIŚNIENIA PONAD 2 BAR. KORPUS ZAWORU WYKONANY JEST Z WYSOKIEJ JAKOŚCI POLEROWANEGO ALUMINIUM PA06 O ŚREDNICY 80mm. TŁOCZEK STERUJĄCY O ŚREDNICY 50mm. TAK DUŻY TŁOCZEK
ŚRUBY ZABEZPIECZAJĄCE Wymiar: 12x1,5x50 STOŻKOWE Klucz: 19/21 Stal: 12,9 chromowo-niklowe Producent: TPI TA AUKCJA DOTYCZY ŚRUB O WYMIARACH: - Rozmiar klucza:19/21 mm -Średnica gwintu: 12 mm - Skok gwintu: 1,5 mm - Długość gwintu: 50 mm -Kształt łba: STOŻEK (jak na załączonym zdjęciu), stosowany najczęściej w felgach aluminiowych zamiennikach (np. Dotz, Dezent, AEZ, OZ..). Dłuższe śruby (12x1,5x45) stosuje się głównie kiedy do felg dokładamy dystans
STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) Producent: AWG (Polska) ŚREDNICA (zewnętrzna) MUFY: 60mm STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA. ŁUSKI UŁOŻONE WIROWO PRZYSPIESZAJĄ WYDOSTAWANIE SIĘ SPALIN I ZAPOBIEGAJĄ ICH COFANIU SIĘ. (UKŁAD ŁUSEK I KIERUNEK MONTAŻU STRUMIENICY PONIŻEJ) SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNAC
BLOW OFF / ZAWÓR UPUSTOWY KOLOR: NIEBIESKI UNIWERSALNY ZAWÓR Z CAŁKOWITYM UPUSTEM POWIETRZA DO ATMOSFERY. MOŻLIWOŚĆ PŁYNNEJ REGULACJI. SERYJNY ZAWÓR DV WTŁACZA POWIETRZE W OBIEG, NATOMIAST ZAWÓR TYPU BLOW OFF WYPUSZCZA POWIETRZE NA ZEWNĄTRZ. ZAWÓR DZIĘKI TEMU CHRONI TWOJE TURBO, A PRZY OKAZJI WYDAJE EFEKT DŹWIĘKOWY - CHARAKTERYSTYCZNE ....PSSST.. POWIETRZE WYPUSZCZANE JEST GDY CIŚNIENIE W UKŁADZIE DOLOTOWYM PRZEKROCZY WARTOŚĆ MAKSYMALNĄ I PRZEPUSTNICA ZOSTAJE ZAMKNIĘ