Car-tronic to internetowy sklep motoryzacyjny oferujący sprzęt car audio - głośniki, wzmacniacze i radia samochodowe oraz innego rodzaju akcesoria jak np. nawigacje i czujniki parkowania.
Zachowaj funkcje sterowania kierownicą podczas wymiany radioodtwarzacza fabrycznego na radio z rynku wtórnego.Proszę porównać przedstawione złącza wiązki ze złączami w Twoim samochodzie i upewnić się, że pasują optycznie i technicznie.Złącze analogowe 22-stykowe.Nie dla pojazdów z nawigacją OEM i/lub systemem Harmon Kardon! Marka i model: Subaru Forester (SJ) 2012 - 2013 Subaru Impreza (G4) 2012- 2015 Subaru Outback 2009 - 2014 Subaru XV (G4) 2012- 2015 Uwaga WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOODBIORNIKA KTÓRY CHC
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery i aktywny adapter do wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. Maskuje szczeliny między ko
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Typ złącza samochodowego: AdapterPrzeznaczenie - marka samochodu: SubaruWersja złącza: ISO Przeznaczenie - model samochodu Subaru Impreza 2007 -> Subaru Forester 2008 -> Subaru Legacy 2009 -> Subaru Outback 2009 ->
Adapter umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne Typ złącza samochodowego: AdapterPrzeznaczenie - marka samochodu: SubaruWersja złącza: ISO Przeznaczenie - model samochodu Subaru Forester 1997 - 2008 Subaru Impreza 1993-> Subaru Legacy 1994 -
Złącze samochodowe adapter antenowy GT13 (f) -> ISO (m) Marka samochodu Subaru Impreza 2008 -> Forester 2008 ->
Adapter antenowy służy do podłączenia anteny w momencie wymiany radia fabrycznego na uniwersalne. Notatka:dla pojazdów ze złączem 20-pinowym lub 14-pinowymnie dla pojazdów ze złączem Toyota**Marka i model: Subaru Impreza (GR) 2007 - 2011* Subaru Impreza (G4) 2012-2015* Subaru Forester (SH/SHS) 2008 - 2012 Subaru Forester (SJ) 2012 - 2015 Subaru Legacy (BM) 2008 - 2015 Subaru Outback 2009 -2020 Subaru XV (G4) 2012-2015**z fabryczną nawigacją. **Adapter antenowy Indeks: 00081
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową. Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN. Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza. Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego