Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Wiosło do pontonu wykonane w całości z klejonego drewna sosnowego. Estetycznie wykończone oraz pokryte lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Długość: 160cmŚrednica: 3,2cm
Wiosło pychowe wykonane z klejonego drewna sosnowego. Rączka z jesionu lub dębu. Końcówka pióra wzmocniona okuciem ze stali nierdzewnej. Wiosło pychowe należy do podstawowego wyposażenia jachtu. Długość: 245cm Średnica: 45mm
Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewno sosnowe zastąpio
Kompaktowy, wygodny w użytkowaniu pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Profilowane pióro z wyraźnym, osiowym grzbietem.Długość: 130 cmŚrednica: 30 mm
Tradycyjne wiosło do canoe "ogon wydry" - pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewn
Klasyczny drewniany pagaj, niezastąpiony napęd kanadyjek oraz wyposażenie żaglówek. Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania. Ergonomiczny uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki olchowe. Mate
Klasyczny drewniany pagaj, niezastąpiony napęd kanadyjek oraz wyposażenie żaglówek. Standardowych proporcji pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania. Ergonomiczny uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki olchowe. Mate
Tradycyjne wiosło do canoe "ogon bobra" - pagaj wykonany z drewna sosnowego, starannie wykończony oraz pokryty lakierem bezbarwnym zapewniającym odporność na czynniki środowiska wodnego. Dzięki zastosowaniu techniki wzdłużnego klejenia z wielu elementów, użytkownicy mogą być spokojni o wytrzymałość wiosła nawet przy dużych naprężeniach pojawiających się w trakcie wiosłowania.Uchwyt oraz pióro wzbogacone o wstawki z drewna egzotycznego w ilości większej niż w standardowych modelach.Na skrajach pióra, drewn
Olej Quicksilver Heavy Duty Diesel Engine Oil, SAE 15W40 został specjalnie stworzony, by sprostać wysokim wymaganiom ciężko pracujących silników Diesla. Zawiera większą ilość dodatków uszlachetniających niż inne standardowe oleje, co zapewnia lepszą ochronę silnika nawet przy zastosowaniu paliwa gorszej jakości.Pojemność: 4 litry
Olej Quicksilver OPTIMAX/DFI - do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.Stworzony i ulepszony specjalnie, aby spełnić wymagania wszystkich dwusuwowych modeli silników zaburtowych wyposażonych w bezpośredni wtrysk paliwa (DFI). Jednoczy w sobie cechy oleju syntetycznego, o wysokiej lepkości, zawiera dodatki uszlachetniające zapewniające maksymalną ochronę przed zatarciem w wysokich temperaturach pracy silników DFI. Udoskonalone dodatki myjące zapewniają czystość tłoka, co zapobiega zapiekaniu się pie
Yachticon Schlauchboot Pflege – Środek ten myje i zabezpiecza pontony wykonane z PCV, Hypalonu i innych materiałów przed działaniem czynników atmosferycznych, kredowaniem, blaknięciem. Zawiera filtr UV. Wydłuża żywotność i poprawia wygląd pontonu. Pozwala zachować elastyczność powłoki zapobiegając jej pękaniu. Powinien być stosowany po każdym okresie użycia pontonu.Pojemność: 500ml
Yachticon Schlauchboot Reiniger – Łatwo czyści i przywraca oryginalny kolor zabrudzonym pontonom z PCV, Hypalonu i innych podobnych materiałów. Bez trudu usuwa brud, plamy, oleje i zabrudzenia linii wodnej. Łatwy w aplikacji wystarczy nanieść produkt, poczekać aż uwolni brud i spłukać. Przywraca elastyczność powłoki i zapobiega jej pękaniu.Pojemność: 500ml
Elastyczna siatka do przechowywania np. map, dokumentów na łodzi. Mocowana za pomocą czterech haczyków ( w komplecie) przykręcanych do ścianki.
Wodoodporny smar o dużej wytrzymałości do ogólnego stosowania w marynistyce. Blue Marine Grease jest wielozadaniowym,zapobiegającym korozji środkiem smarnym na bazie litu z dodatkiem cynku, wysoce odpornym na wodę słodką i słoną do ogólnego stosowania w łodziach i silnikach, zachowuje doskonałe właściwości smarne nawet poddany ciężkim wibracjom. Opakowanie: 250ml
Pas ratunkowy 150N dla osób o wadze powyżej 40kg, obwodzie klatki piersiowej 80-125 cm. Kamizelka zawiązywana taśmą wokół pasa, zaopatrzona jest w gwizdek oraz odblaski SOLAS. Kamizelka spełnia wszelkie wymogi stawiane kamizelkom ratunkowym, co oznacza iż została zaprojektowana i wykonana zgodnie z najnowszymi normami: 150N, CE, ISO 12402-3.