Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Model kamizelki ratunkowej dla dziecka zapewnia poczucie bezpieczeństwa w wodzie najmłodszym. Duży i gruby kołnierz zwiększa stabilność dziecka znajdującego się w wodzie, utrzymując w pozycji pionowej. Jaskrawy kolor, gwizdek, oraz taśmy odblaskowe Solas to niezbędne elementy, które zapewniają bezpieczeństwo podczas akcji ratunkowej. Zapięcie : dwie taśmy z klamrami, dwa sznurki ściągające. Pasy krokowe zapobiegają wysunięcie się z kamizelki. Zgodność z normą PN-EN ISO 12402-04:2007 Kamizelki ratunkowe dz
Model kamizelki ratunkowej dla dziecka zapewnia poczucie bezpieczeństwa w wodzie najmłodszym. Duży i gruby kołnierz zwiększa stabilność dziecka znajdującego się w wodzie, utrzymując w pozycji pionowej. Jaskrawy kolor, gwizdek, oraz taśmy odblaskowe Solas to niezbędne elementy, które zapewniają bezpieczeństwo podczas akcji ratunkowej. Zapięcie : dwie taśmy z klamrami, dwa sznurki ściągające. Pasy krokowe zapobiegają wysunięcie się z kamizelki. Zgodność z normą PN-EN ISO 12402-04:2007 Kamizelki ratunkowe dz
Model kamizelki ratunkowej dla dziecka zapewnia poczucie bezpieczeństwa w wodzie najmłodszym. Duży i gruby kołnierz zwiększa stabilność dziecka znajdującego się w wodzie, utrzymując w pozycji pionowej. Jaskrawy kolor, gwizdek, oraz taśmy odblaskowe Solas to niezbędne elementy, które zapewniają bezpieczeństwo podczas akcji ratunkowej. Zapięcie : dwie taśmy z klamrami, dwa sznurki ściągające. Pasy krokowe zapobiegają wysunięcie się z kamizelki. Zgodność z normą PN-EN ISO 12402-04:2007 Kamizelki ratunkowe dz
Zapinka plandeki z obrotową główką jest mocowana na dwa wkręty.Umożliwia szybkie i pewne zapięcie plandeki.
Zapinka plandeki "2U'' z obrotową główką. Element montowany w pokrowcu ( wraz z elementem 00998).
Lina LIROS D-PRO dzięki systemowi LIROS Heat-Stretch gwarantuje wysoką wytrzymałość i nierozciągliwość. Dzięki dużej odporności na przetarcie, niskiej wadze oraz łatwości robienia splotów / szplajsów jest ona niezastąpiona we wszystkich rodzajach łodzi regatowych. Lina Liros D-Pro wykonana jest z włókna Dyneema SK78, jest odporna na UV, idealna do ekstremalnych obciążeń. Cena dotyczy 1 m. UWAGA: ten towar nie podlega prawu zwrotu. (Zgodnie z art.38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta towary wykonywane lub m
Lina LIROS D-PRO dzięki systemowi LIROS Heat-Stretch gwarantuje wysoką wytrzymałość i nierozciągliwość. Dzięki dużej odporności na przetarcie, niskiej wadze oraz łatwości robienia splotów / szplajsów jest ona niezastąpiona we wszystkich rodzajach łodzi regatowych. Lina Liros D-Pro wykonana jest z włókna Dyneema SK78, jest odporna na UV, idealna do ekstremalnych obciążeń. Cena dotyczy 1 m. UWAGA: ten towar nie podlega prawu zwrotu. (Zgodnie z art.38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta towary wykonywane lub m
Lina dyneema LIROS D-PRO.Dzięki systemowi termostabilizacji LIROS Heat-Stretch lina gwarantuje bardzo wysoką wytrzymałość i nierozciągliwość. Duża odporność na przetarcia, niska waga, ekstremalne wartości siły zrywającej oraz łatwości robienia splotów / szplajsów czynią linę D-Pro niezastąpioną we wszystkich rodzajach łodzi regatowych.Lina Liros D-Pro wykonana jest z włókna Dyneema SK78 odpornego na UV. Liną D-Pro z powodzeniem można zastąpić wszelkie elementy takielunku wykonane z lin stalowych.Łatwe szp
Elektryczna winda 12V do wciągania kotwic. Windę można podłączyć tymczasowo lub na stałe. Sterowanie odbywa się przy pomocy pilota bezprzewodowego lub bezpośrednio z panelu umieszczonego na windzie. Maksymalna długość łodzi: 22 FT / 6,7 M Zalecana waga kotwicy: 30 LB / 13,6 KG.Maksymalna waga kotwicy: 35 LB / 15,9 KG. Długość liny plecionej: 30,5 MŚrednica liny plecionej: 5 MMSiła zrywająca: 317,5 KG (700 LB)Prędkość wyciągu: 65 FT / 18,8 M [M/MIN] - bez obciążeniaPrędkość opuszczania: 70 FT / 21,3 [M/MIN
Elektryczna winda 12V do wciągania kotwic. Windę można podłączyć tymczasowo lub na stałe. Sterowanie odbywa się przy pomocy pilota bezprzewodowego lub bezpośrednio z panelu umieszczonego na windzie. Maksymalna długość łodzi: 22 FT / 6,7 M Zalecana waga kotwicy: 30 LB / 13,6 KG.Maksymalna waga kotwicy: 45 LB / 20,4 KG. Długość liny plecionej: 30,5 MŚrednica liny plecionej: 5 MMSiła zrywająca: 317,5 KG (700 LB)Prędkość wyciągu: 70 FT / 21,3 [M/MIN] - bez obciążeniaPrędkość opuszczania: 70 FT / 21,3 [M/MIN]
Elektryczna winda 12V do wciągania kotwic. Windę można podłączyć tymczasowo lub na stałe. Sterowanie odbywa się przy pomocy pilota bezprzewodowego lub bezpośrednio z panelu umieszczonego na wciągarce.SPECYFIKACJA: - Maksymalna długość łodzi: 20 FT / 6 m- Zalecana waga kotwicy: 20 LB / 9,1 kg- Maksymalna waga kotwicy: 25 LB / 11,3 kg- Długość liny plecionej: 30,5 m - Średnica liny plecionej: 5 mm- Siła zrywająca: 317,5 kg (700 LB)- Prędkość wyciągu: 65 FT / 19,8 [m/min] - bez obciążenia- Napięcie: 12V- Dłu
Yachtikon Teak Reiniger & Auffrischer- to specjalny bardzo silny i wydajny alkaliczny środek do czyszczenia drewna tekowego i drewnianych pokładów. Przywraca drewnu jego naturalny kolor, nie uszkadzając jego włókien. Skutecznie usuwa glony, algi, pleśń i inne zabrudzenia. Sposób użycia: W przypadku niewielkich zabrudzeń daj 50g na 10l wody i dobrze wymieszaj. Wyszoruj pokład i spłucz wodą. W przypadku silnych zabrudzeń użyj środek w postaci proszkowego koncentratu, wyszoruj pokład i zostaw na 30 minu
SEAJET 015 Underwater Primer. Bazuje na specjalnej żywicy akrylowej, która stanowi doskonałą barierę ochronną, izolującą każdą dotychczasową farbę przeciwporostową, w tym także zawierającą Teflon (PTFE), który jest trudny do pomalowania ze względu na gładkość, Seajet 015 ma doskonałą przyczepność i znakomicie sobie poradzi. Szybko schnie stanowiąc doskonałe podłoże dla nowego antifoulingu. Tworzy bezpieczną powłokę oddzielającą nieznane powłoki od nakładanego antyporostu. Można stosować na czysty laminat,
SEAJET 117 Mulitipurpose Epoxy Primer. Uniwersalny podkład epoksydowy do wszechstronnego zastosowania. Doskonale nadaje się do zabezpieczania jachtów i łodzi. Do stosowania na kadłubach z laminatu jako farba zapobiegająca osmozie oraz na stal jako farba antykorozyjna. Doskonały jako podkład pod farby antyporostowe. Typ łodzi: laminat, drewno, stal, aluminiumCzas schnięcia: 12 godz. przy 20°C (każda warstwa)Wydajność: 1 litr na 9m2Kolor: białyPojemność: 1 lWaga: 1,5kg
SEAJET 117 Mulitipurpose Epoxy Primer. Uniwersalny podkład epoksydowy do wszechstronnego zastosowania. Doskonale nadaje się do zabezpieczania jachtów i łodzi. Do stosowania na kadłubach z laminatu jako farba zapobiegająca osmozie oraz na stal jako farba antykorozyjna. Doskonały jako podkład pod farby antyporostowe. Typ łodzi: laminat, drewno, stal, aluminiumCzas schnięcia: 12 godz. przy 20°C (każda warstwa)Wydajność: 1 litr na 9m2Kolor: szaryPojemność: 1 lWaga: 1,5kg