Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Kierownica - koło sterowe wykonane z drewna egzotycznego. Mocowanie kierownicy pasuje do klasycznych przekładni kierowniczych.Średnica zewnętrzna: 420mm
Dwupalnikowa kuchenka jachtowa CAN wykonana ze stali nierdzewnej. Kuchenka posiada zabezpieczenie przeciw ulatnianiu się gazu przy zgaszonym płomieniu ( termopara ). Do kuchenki należy dokupić reduktor gazowy, umożliwiający przejście z gwintu 3/8" na gwint butli gazowej 11 kg. Wymiary: 380mm x 360mm Średnica wyjścia węża gazowego: 8mm Zużycie gazu: 127g/h Waga:3,6kg
Aluminiowa śruba napędowa renomowanej firmy SOLAS. Wymiary śruby:Średnica i skok w calach: 9,90 x 13Liczba wpustów: 10Średnica wałka: 17 mmModel śruby wg. SOLASA: YBModel śruby wg. YAMAHY: F Stosowana w silnikach:- YAMAHA dwusuwy 20-30 KM- YAMAHA czterosuwy 25 KM- PARSUN od 20 do 30 KM- SELVA 4-suw 20-30 KM
Cięgno sterowania PRETECH do przekładni mechanicznych (do silników o maksymalnej mocy do 200KM). DANE TECHNICZNE:- Producent PRETECH- Model 462010- Długość cięgna: 10 FT (3,05m)- Zalecane do silników o mocy max. do 200KM- Kompatybilne z przekładniami o modelu: ULTRAFLEX T71/T72/T73/T74/T81, RIVIERA SG02/SG03/SG04, MULTIFLEX LM-H-101, FLEXBALL SM7, PRETECH MF700010- Odpowiedniki innych producentów: ULTRAFLEX M6610FT, VETUS HCAB10, MULTIFLEX SC-16-10, FLEXBALL SC7 10F Długość linki odnosi się do całkowi
Dryfkotwa materiałowa do łodzi o długości do 7,5 metra (25ft). Dryfkotwa, czyli pływająca kotwica, umożliwiająca zahamowanie przy boi łodzi rozpędzonej przez wiatr i falę lub zmniejszenie prędkości dryfowania z wiatrem i falą. Dryfkotwy stożkowej używa się również do stabilizacji jachtu stojącego na kotwicy lub boi podczas rozkołysu, utrzymuje jednostkę dziobem do fali. Średnica dryfkotwy:125cm Długość kaptura: 125cm Kolor: pomarańczowy Materiał: PCV
Dryfkotwa materiałowa do łodzi o długości do 9 metra (30ft). Dryfkotwa, czyli pływająca kotwica, umożliwiająca zahamowanie przy boi łodzi rozpędzonej przez wiatr i falę lub zmniejszenie prędkości dryfowania z wiatrem i falą. Dryfkotwy stożkowej używa się również do stabilizacji jachtu stojącego na kotwicy lub boi podczas rozkołysu, utrzymuje jednostkę dziobem do fali. Średnica dryfkotwy:135cm Długość kaptura: 142cm Kolor: pomarańczowy Materiał: PCV
Lampa nawigacyjna. Dedykowana do łodzi do 12 metrów. Światło: białe 225 stopni. Obudowa: biała Zasilanie: 12V Materiał: PCV Żarówka: 10W - zgodnie z normą. Średnica: 6,5 cm
Lampa nawigacyjna. Światło: białe 225 stopni Zasilanie: 12V Materiał: Białe PCV. Żarówka 10W - zgodnie z normą. Wysokość: 7,5cm Głębokość: 5 cm Szerokość: 6,2 cm
Lampa nawigacyjna. Światło: białe 225 stopni Zasilanie: 12V Materiał: czarne PCV. Żarówka 10W - zgodnie z normą. Wysokość: 7,5cm Głębokość: 5 cm Szerokość: 6,2 cm
Oryginalny olej do hydraulicznych układów sterowych i systemu Power Trim (hydrauliczne podnoszenie silnika) QUICKSILVER POWER TRIM STEERING .Pojemność: 946ml. Numer oryginalny: 92-802880Q1, 92-802880Q 1, 92-858075QB1,
Podświetlany przełącznik biegów (I-II) do silników elektrycznych RHINO COBOLD.Wymiary: (wys x szer x głębokość)30.5mm x 13.10mm x 30.5mm
Stosowany w silnikach:- FORCE od 9,9 do 15 KM (dwusuwy)Wymiary:- Średnica wewnętrzna: 12,85 mm- Wysokość: 14,80 mm- Średnica zewnętrzna: 57,00 mm- Ilość łopatek: 6- Rodzaj piasty: pojedynczy frez na klinNumer oryginalnych części: 47-f436965-2, 47f4360652
Rozdzielnia elektryczna wykonana ze stali nierdzewnej, posiada sześć hermetycznych przełączników. Dane techniczne: Wysokość: 16,5cm Szerokość: 10cm Głębokość: 6cm
Rozdzielnia elektryczna wykonana ze stali nierdzewnej, posiada trzy hermetyczne przełączniki. Dane techniczne: Wysokość: 9cm Szerokość: 10cm Głębokość: 4,5cm
Stabilizator do silników powyżej 50KM mocowany na płycie antykawitacyjnej przy pomocy kompletu śrub znajdujących się w zestawie.Hydrostabilizator znajduje zastosowanie w silnikach zaburtowych i stacjonarnych. Profil hydrostabilizatora: lekko wyprofilowany ku górze. Głównymi zaletami stablilzatora są: - szybsze wejście łodzi w ślizg - utrzymanie łodzi w ślizgu przy redukcji prędkości - mniejsze zużycie paliwa - znacznie łatwiejsze manewrowanie łodzią przy małych prędkościachWymiary pojedynczego płata :szer