Certyfikowane meble i wyposażenie szkół i przedszkoli, Meble i krzesła biurowe, pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne i terapeutyczne, druki i dzienniki.
LITERKI NAWLEKANE (JĘZYK ANGIELSKI) Literki o wysokości 3 cm, dzięki którym ułożysz słowa w języku angielskim, i 12 sznureczków, na które możesz nawlekać zbudowane słowa i układać całe zdania! Literki ułatwią ćwiczenie wymowy głosek, mieszania i budowania słów. Zestaw w plastikowym pudełku.
MOZAIKA DREWNIANA - Z KARTAMI 32 kolorowe elementy, 20 kart z wzorami do układania Elementy mozaiki wykonane są z grubego drewna, lakierowanego na 6 żywych kolorów. Dziecko ma do wyboru trzy kształty: kwadrat, trójkąt i romb, z których może ułożyć dowolne wzory. Zaletą zestawu są dołączone karty z gotowymi, symetrycznymi wzorami do odtworzenia. Wzory konturowe i w pełnym kolorze, o rosnącej skali trudności. Odwzorowywanie mozaiki z karty rozwija spotstrzegawczość, ćwiczy rozpoznawanie kolorów i kszta
ODCZYNNIKI/ SUBSTANCJE CHEMICZNE - TLENKI W zestawie: 1 Ceru ditlenek 20g 2 Chromu (III) tlenek 50g 3 Cynku tlenek 100g 4 Cyny (II) tlenek 50g 5 Cyny (IV) tlenek 50g 6 Fosforu pięciotlenek 50g 7 Glinu tlenek 100g 8 Krzemu ditlenek (krzemionka bezwodna) 50g 9 Krzemu ditlenek uwodniony 50g 10 Magnezu tlenek 50g 11 Manganu ditlenek 50g 12 Miedzi (I) tlenek 50g 13 Miedzi (II) tlenek 50g 14 Molibdenu tritlenek 50g 15 Niklu (III) tlenek 50g 16 Ołowiu (II) tlenek (glejta) 50g 17 Ołowiu (IV) tle
ODCZYNNIKI / SUBSTANCJE CHEMICZNE - WODOROTLENKI W zestawie: 1 Amonu wodorotlenek 25% 500ml 2 Baru wodorotlenek 100g 3 Litu wodorotlenek 50g 4 Magnezu wodorotlenek 50g 5 Potasu wodorotlenek 200g 6 Sodu wodorotlenek 500g 7 Wapnia wodorotlenek 100g
ODCZYNNIKI / SUBSTANCJE CHEMICZNE - KWASY ORGANICZNE W zestawie: 1 Kwas aminooctowy (glicyna) 50 g 2 Kwas askorbinowy 25g 3 Kwas benzoesowy 50 g 4 Kwas cytrynowy 100g 5 Kwas ftalowy 50g 6 Kwas masłowy 50ml 7 Kwas mlekowy 100ml 8 Kwas mrówkowy (kwas metanowy ok.80%) 250 ml 9 Kwas octowy (kwas etanowy roztwór 80%) 250 ml 10 Kwas octowy (kwas etanowy roztwór 99,5%) 250 ml 11 Kwas oleinowy (oleina) 100 ml 12 Kwas propionowy 50ml 13 Kwas salicylowy 50g 14 Kwas stearynowy (stearyna) 50 g 15 Kwas
ODCZYNNIKI/ SUBSTANCJE CHEMICZNE - SOLE W zestawie: 1 Azotan(V)amonu (saletra amonowa) 50 g 2 Azotan(V)potasu (saletra indyjska) 100 g 3 Azotan(V)srebra 5 g 4 Chlorek kobaltu 50g 5 Chlorek miedzi(II) (roztwór ok.35%) 100 ml 6 Chlorek potasu 100 g 7 Chlorek wapnia 50 g 8 Chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) 100 ml 9 Dwuchromian(VI)potasu 50 g 10 Fosforan sodu 50g 11 Karbid (węglik wapnia) 100g 12 Manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) 100 g 13 Octan ołowiu(II) 25 g 14 Octan sod
ODCZYNNIKI/ SUBSTANCJE CHEMICZNE - WSKAŹNIKI ZESTAW WSKAŻNIKÓW zakres zmiany pH 1 Błękit bromofenolowy alkoholowy r-r 0,1% 100ml 3,0 - 4,6 2 Błękit bromotymolowy alkoholowy r-r 0,1% 100ml 6,2 - 7,6 3 Błękit tymolowy alkoholowy r-r 0,1% 100ml 1,2 - 2,8 4 Czerwień alizarynowa wodny r-r 0,1% 100ml 10,0 - 12,0 5 Czerwień fenolowa wodny r-r 0,05% 100ml 6,4 - 8,0 6 Czerwień kongo r-r wodny 100ml 3,0 - 5,2 7 Czerwień metylowa alkoholowy r-r 0,1% 100ml 4,2 - 6,3 8 Fenoloftaleina alkoholowy r-r 1% 100
ODCZYNNIKI/SUBSTANCJE CHEMICZNE - PIERWIASTKI W zestawie: 1 Antymon grudki 50g 2 Bizmut grudki 50g 3 Brom - woda bromowa 250ml 4 Chrom grudki 50g 5 Cyna granulki 50g 6 Cynk granulki 50g 7 Cynk proszek 100g 8 Fosfor czerwony 25g 9 Glin pył 50g 10 Glin drut 50g 11 Grafir proszek 200g 12 Jod metaliczny 20g 13 Magnez proszek 100g 14 Magnez wióry drobne 100g 15 Magnez wióry grube 100g 16 Mangan blacha kruszona 50g 17 Miedź drut 50g 18 Miedź blacha 200cm2 19 Siarka proszek 200g 20 Sód metal
ODCZYNNIKI/SUBSTANCJE CHEMICZNE - SOLE MINERALNE W zestawie: 1 Kwas azotowy(V) (ok.54 %) 500 ml 2 Kwas borowy 100 g 3 Kwas fluorowodorowy 40% 100ml 4 Kwas fosforowy(V) (ok.85 %) 250 ml 5 Kwas krzemowy 50g 6 Kwas siarkowy(VI) (ok.95 %) 1000 ml 7 Kwas solny ok. 35% 1000 ml
ODCZYNNIKI/SUBSTANCJE CHEMICZNE - SOLE (MAŁY ZESTAW) W zestawie: 1 Azotan(V)amonu (saletra amonowa) 50 g 2 Azotan(V)potasu (saletra indyjska) 100 g 3 Chlorek miedzi(II) (roztwór ok.35%) 100 ml 4 Chlorek wapnia 50 g 5 Chlorek żelaza(III) (roztwór ok.45%) 100 ml 6 Fosforan sodu 50g 7 Manganian(VII) potasu (nadmanganian potasu) 50 g 8 Octan ołowiu(II) 25 g 9 Octan sodu uwodniony 50 g 10 Siarczan(IV) sodu 50g 11 Siarczan(VI)magnezu (sól gorzka) 100 g 12 Siarczan(VI)miedzi(II) 5hydrat 100
RAMKA DO DEMONSTRACJI POLA MAGNETYCZNEGO Przezroczysta ramka wypełniona roztworem wodnym pozwalająca zademonstrować linie pola magnetycznego. Opiłki zatopione w roztworze po przyłożeniu magnesu układają się zgodnie z liniami pola magnetycznego wywoływanego przez magnes. Zestaw zawiera 2 magnesy ferrytowe oraz 2 magnesy sztabkowe zatopione w plastiku. Wymiary: 225x130x15 mm
STRUKTURY ROŚLIN I ZWIERZĄT Podczas pracy z modułem STRUKTURY ROŚLIN I ZWIERZĄT uczniowie rewidują swoją dotychczasową wiedzę na temat organizmów oraz poznają budowę i zachowania roślin i zwierząt. Wyciągają wnioski na temat potrzeb, jakie muszą być spełnione, aby organizmy mogły rozmnażać się, rosnąć i przetrwać w swoim środowisku. Dzięki realizacji kolejnych, zawartych w module, działań badawczych uczniowie poznają budowę konkretnych roślin i zwierząt. Identyfikują behawioralne i strukturalne adaptacje
MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH W ramach pracy z modułem MATERIA I ENERGIA W EKOSYSTEMACH uczniowie poznają różnorodność form życia w ekosystemach oraz unikalność sposobów podtrzymania tych form życia. Dowiadują się, że w ekosystemie istnieją siedliska tworzone przez czynniki biotyczne i abiotyczne. Na tym etapie uczniowie powinni już wiedzieć, że wszystkie żywe istoty wymagają tych samych podstawowych zasobów: żywności, wody, schronienia i powietrza. Poszerzeniem tej wiedzy będzie dyskusja o interakcja
ŻYCIE W EKOSYSTEMACH Ziemia to wyjątkowe miejsce, jest bowiem jedyną znaną nam planetą, na której może rozwijać się życie. Uczniowie codziennie mają okazję obserwować lokalny ekosystem i różnorodną grupę organizmów w nim żyjących. W ramach modułu ŻYCIE W EKOSYSTEMACH dowiadują się, w jaki sposób jesteśmy zależni od innych organizmów w ekosystemie, ze względu na nasze zapotrzebowanie na żywność, schronienie i niezbędny do oddychania tlen. W pięciu seriach, zaproponowanych w module, działań badawczych uczn
POGODA I KLIMAT Elementy zawarte w module POGODA I KLIMAT wprowadzają uczniów w poszczególne zagadnienia dotyczące pogody. Uczniowie obliczają średnie temperatury i mierzą opady oraz siłę wiatru, a także tworzą i przedstawiają lokalne prognozy pogody. Analizują również naturalne zagrożenia pogodowe. Uczniowie poznają przyrządy służące do pomiaru składników pogody, a nawet samodzielnie budują klasową stację meteorologiczną. Podczas pracy z modułem są prowadzone obserwacje składników pogody – dane są codzi