Morion - Gry planszowe Warszawa Al. Reymonta 12/9. Sklep stacjonarny - gry planszowe, gry karciane, szachy, puzzle, łamigłówki.
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Potwory w Tokio to gra dla od 2 do 6 graczy, w której wcielają się oni w zmutowane monstra, gigantyczne roboty i potężnych obcych, którzy z radością okładają się wzajemnie w sielskiej atmosferze walcząc o tytuł króla Tokio, nie zważając przy tym na zniszczenia i spustoszenie, które sieją w samym mieście. W trakcie swojej tury rzucasz sześcioma kośćmi wybierając symbole, których będziesz chciał użyć w nadchodzącej turze. Dzięki nim będziesz mógł atakować inne monstra, regenerować energię, leczyć się i
**DOMINO - Klasyczna gra** Zanurz się w świat klasycznej rozrywki i odkryj uroki gry w domino! Nasza wersja gry to nie tylko tradycyjne zasady, ale także unikalne elementy, które sprawiają, że każda rozgrywka staje się niezapomniana. Domino to gra, która łączy pokolenia i pozwala na doskonałą zabawę w każdym towarzystwie - od rodzinnych spotkań po przyjacielskie wieczory. W tej wersji domino, zamiast standardowych kropek, znajdziesz pięknie namalowane cyfry oraz kolorowe wizerunki różnych zwierząt. To
ENCYKLOPEDIA - MÓZG ELEKTRONOWY : W opakowaniu znajduje się 12 plansz z ilustracjami o różnej tematyce (np. "rasy psów", "wynalazki", "znane budowle", "malarstwo"). Po ułożeniu planszy w pudełku należy nacisną jednocześnie dwa punkty zaznaczone przy ilustracjach związanych ze sobą. Jeżeli naciśnie się właściwe punkty, zapali się czerwona dioda w rogu pudełka. Uczestnicy zabawy przeżyją mnóstwo emocji i jednocześnie wzbogacą się o wiele ciekawych informacji. Pomyśl, jakim ilustracjom odpowia
Wampir: Maskarada to oryginalna, wyjątkowa gra fabularna osobistego i politycznego horroru. Wcielasz się w wampira walczącego o przeżycie, zwierzchnictwo i o swoje zanikające człowieczeństwo – pełen obaw o to, do czego jesteś zdolny, oraz przerażony otaczającymi cię nieludzkimi spiskami. Jako wampir odczuwasz mękę wynikającą z Głodu, bezwzględnego i potwornego pragnienia ludzkiej krwi. Jeśli nie zechcesz mu sprostać, zawładnie twoim umysłem i doprowadzi cię do potwornych czynów, by go ugasić. Każdej no
Rodzaj gry: łamigłówki Liczba graczy: 1 Wiek graczy: od 8 lat Czas gry: 120 - 240 min. Edycja: angielska Instrukcja: polska Wymiary pudełka: 75x120x45 mm Waga pudełka: 0,2 kg Kod produktu: 102101 OPIS Stopień trudności: ŚREDNIO TRUDNA Zadanie: Rozłóż i złóż z powrotem. Łamigłówka ta ma tak piękny kształt, że niewiele brakuje, aby pomylić ją z elementem biżuterii. Jej powierzchnia pokryta jest liniami niezwykłych cięć, które mogą przyciągnąć nie jedną osobę. Tak
POKEMON SV 01 Scarlet and Violet Booster 10-kartowy zestaw dodatkowy (booster). Każdy booster zawiera kartę kodów, odblokowującą wirtualne karty na Pokemon TCG Online (www.pokemontcg.com).
Szachy AMBASADOR , renomowanej polskiej firmy WĘGIEL. Szachy wykonane z drewna jedne z najładniejszych, bardzo ładnie zdobione. Idealne na prezent Najpopularniejszy model szachów na rynku. Wypalana szachownica i elementy figur. Doskonała jakość i atrakcyjny wygląd. Wielkość szachownicy 520 x 520 mm Kasetka po złożeniu 520 x 260 x 65 mm Figury toczone z grabu, obciążąne, lakierowane, podklejone filcem. Wysokość figur: - pionek 50 mm - wieża 60 mm - goniec 75 mm - skoczek 70 mm - hetman 90 m
Stopień trudności: ŚREDNIO TRUDNA Zadanie: Czy potrafisz rozdzielić obie cześci i złożyć z powrotem? Wczesne lata XX wieku były świadkiem swoistego boomu łamigłówek, który w 1905 doprowadził do powstania absurdalnie prostej z wyglądu łamigłówki znanej jako "Pazury Diabła". Zaskakujące jest, jak pięknie prezentuje się nowa wersja łamigłówki, po tym jak zdecydowano się zrewidować wygląd oryginału. Nie pozwól jednak zwieść się jej prostym kształtom. Często bowiem się zdarza, że frustracja bierze górę,
NIEZŁY BLEF Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom rozgrywki. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki… Głosujcie! Podstawowe informacje: Ilośc graczy 3-12 Wiek
SOULBLIGHT GRAVELORDS Ivya Volga The Outcast Box Ivya Volga jest samotniczką z dynastii Vyrkos, odrzucającą towarzystwo swoich wampirzych krewnych na rzecz swojego lojalnego roju chowańców nietoperzy. Przemierza rozległe królestwa, sprawdzając swoją siłę w walce z najokrutniejszymi stworzeniami, jakie może znaleźć, i ucztując na ich nasyconej magią krwi. Ten wieloczęściowy plastikowy zestaw pozwala zbudować Ivyę Volgę, Ta pół-wilcza łowczyni jest otoczona przez chmarę wiernych nietoperzy z kłami, które
''Kaiser'' to jeden ze sztandarowych wzorów Piatnika, znany w Polsce od lat przedwojennych, szczególnie popularny w Galicji. W komplecie 2 nieco większe od standardowych talie w eleganckim, złoconym pudełku z charakterystyczną poduszeczką. Na awersach cesarska rodzina Habsburgów, na rewersach herb rodu. Rewersy nie tylko szlachetne, ale także symetryczne i wyraźnie różniące się od siebie. Talie składają się z 55 plastikowanych kart o gramaturze 310 i wymiarach 62 x 91 mm.
Rummikub to doskonała gra towarzyska. Prosta, wciągająca i inna w każdej rozgrywce. Gra polega na pozbyciu się wszystkich wylosowanych płytek z liczbami, wykładając na stół sekwencję lub ciągi minimum 3-liczbowe. Najciekawsza możliwość to ingerencja w już ułożone płytki – w swojej kolejce można je dowolnie przesuwać i modyfikować, pamiętając o zasadzie (minimum 3 kostki w sekwencji lub ciągu) Zwycięzcą zostaje gracz, który pierwszy pozbędzie się wszystkich płytek ze swojej tabliczki! Gra Rummikub Alp
Vampire Princess Miyu Narumi Kakinouchi, Toshiki Hirano W mrocznych i zimnych czeluściach...W nocnej pustce nie znającej chwili spokoju spoczywają shinma.Ich strażniczką jest pochodząca z plemienia wampirów Miyu, która pilnuje ich snu i poluje na shinmów zbiegłych do świata ludzi. Aby odnaleźć przyzywanych przez wzburzone ludzkie serca shinmów, Miyu rusza na łowy!
Scenariusz i rysunki: Rumiko Takahashi Oprawa: miękka Objętość: 184 strony Szesnasty już tom mangi komediowej – opowieści o młodym karatece, Ranmie Saotome, który po pechowym treningu, nieopodal przeklętych śródełek leżących w Chinach, po każdym kontakcie z zimną wodą zmienia się w dziewczynę! Tym razem w wiosce Zekkyo organizowany jest wyścig z przeszkodami z okazji święta gorących śródeł. Nagrodą jest podróż do dowolnie wybranego kurortu słynnego właśnie z gorących śródeł. Ranma bierze w nim udział