sklep plastyczny, sklep dla plastyków, sklep plastyków Kraków
To ciemniejszy odpowiednik dwóch ołowianych antymoniatów (Genuine Naples Light & Dark)Klasyczny odcień, dobry dla niskich tonów cielistych. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Cynian kobaltu został wprowadzony w 1870 roku pod nazwą „Cerulean”, czyli błękitny, na wzór rzymskiego pigmentu o tej nazwie. Jest to subtelny szarawy turkus, który niektórzy wymagający malarze cenią za raczej łagodne odcienie krajobrazu i pejzażu morskiego. Wspaniały, wyjątkowy niebieski o doskonałej sile krycia. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Po raz pierwszy został wykonany z rzadkiej rudy fosforanu kobaltu w połowie XIX wieku, jest to obecnie syntetyczny pigment nieorganiczny, którego jaśniejszy odcień jest bliższy oryginalnej, naturalnej wersji. Cobalt Violet Light ma bardzo delikatny odcień fioletu. właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Najgłębsza z serii kadmu, ta czerwień ma wyraźne niebieskawe odcienie, które dają piękne fioletowe tonacje. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Mocny, głęboki pomarańczowy kolor, który ma wysoką moc barwienia i nieprzezroczystość, dając zaskakująco różowe odcienie w mieszankach z bielą tytanową. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Aureolin (Cobalt Yellow) to przezroczysty, słomkowy, podobny do ochry żółty z dziwnym, ale bogatym zielonkawym odcieniem. Kolor ten został wyprodukowany w latach pięćdziesiątych XIX wieku jako nieorganiczny zamiennik zawodnej organicznej żółtej gumy znanej jako Gamboge. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Mieszanka Ivory Black, Burnt Umber i Titanium White daje wyraźnie chłodny czarny zamiennik. Niektórzy malarze wolą tę mieszankę ze względu na jej powściągliwą moc odcienia i używają jej w chłodnych, refleksyjnych odcieniach np. podczas malowania ciała. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Kolejna użyteczna alternatywa dla odcieni czarnych z chłodnym, prawie lekko żółtym odcieniem po rozcieńczeniu. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
Nieorganiczny pigment ziemny na bazie żelaza. French Yellow Ochre można opisać jako półprzezroczystą farbę olejną, która jest z natury ziarnista. Ochra to popularny pigment stosowany przez artystów sięgających średniego okresu kamienia łupanego. Jest to naturalny pigment ziemny zawierający uwodniony tlenek żelaza. Michael Harding otrzymuje go z najstarszego źródła we Francji. Te pigment jest zmielony w oleju lnianym. Francuska żółta ochra ze względu na jej ziemne właściwości, zapewnia artyście świecący na
Ten piękny włoski zielony umber to romantyczny, ziemisty kolor zmielony w oleju lnianym. Jest to pigment nieorganiczny specjalnie wybrany ze względu na swój głęboki zielony, ciepły i półprzezroczysty ton. Jest to idealne rozwiązanie dla malarzy plenerowych do tworzenia bogatych ziemistych zieleni. Portreciści cenią ten kolor za zdolność do pomocy artyście w osiągnięciu wielu efektów, na przykład cieni. Można rozważyć dodanie kilku kropli oleju wystałego, aby wzmocnić jego bogaty kolor mchu. Włoski zielony
Nieczysty amorficzny węgiel w fosforanie wapnia. Ivory Black nie jest już wytwarzany ze spalonych skrawków kości słoniowej, ale ze zwęglonych kości zwierzęcych. Jest gęstszy w cieniu i chłodniejszy niż czarny lamp black. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Mieszanka Ivory Black, Ultramarine i Iron Oxide Yellow daje wyraźnie chłodny czarny zamiennik. Niebieskie odcienie są podobne, ale znacznie łagodniejsze niż te z błękitu pruskiego. Niektórzy malarze wolą tę mieszankę ze względu na jej powściągliwą moc odcienia i używają jej w chłodnych, refleksyjnych odcieniach w malowaniu np. ciała. właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło