Kolekcja obrazów w ramach. Słynne i zapomniane malarstwo. Unikalne polskie fotografie, grafiki, plakaty. Style sztuki znamienitych artystów.
Zwycięża ten, kto zwycięża samego siebie. Obraz ścienny ze słowami Publiliusza Syrusa. Projekt z serii Europa Łacińska. Rama z tworzywa termoplastycznego (dekor czarny mat, kształt delikatna fala). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 63,4 x 83,4 cm.
Der Wanderer über dem Nebelmeer. Reprodukcja obrazu słynnego niemieckiego malarza romantycznego, ok. 1817 rok. Dzieło sztuki jest własnością Kunsthalle w Hamburgu, fot. Yorck Project. Wanderer above the Sea of Fog by Caspar David Friedrich. Donum Artis Edition. Printed in Poland. Prosta ramka w szaro-orzechowej barwie. Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 42,8 x 52,8 cm.
Portret rtm. Witolda Pileckiego. Źródło: Tadeusz Bór-Komorowski „Armia Podziemna”, Warszawa, 1990 r. Fotografia na białym tle. Wybitna postać narodu polskiego, rotmistrz kawalerii Wojska Polskiego, żołnierz AK, uczestnik powstania warszawskiego. Ochotnik, który poszedł do obozu Auschwitz, by uciec stamtąd wraz z raportami. Żołnierz wyklęty, stracony przez władze komunistyczne przy sfingowanym procesie po II wojnie światowej jako obywatel mogący stanowić elitę opozycji wobec władzy polsko-rosyjskiej. Rama
Fotografia mglistego ciemnego lasu (brzozy) w oprawie Donum Artis. Klasyczna rama z tworzywa termoplastycznego o lekko wklęsłym kształcie. Dekor w czarnym połysku, ze srebrną listewką. Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 63,8 x 83,8 cm.
Reprodukcja popularnego obrazu Józefa Chełmońskiego, znakomitego polskiego pejzażysty. Dzieło sztuki z 1900 r. jest własnością Muzeum Narodowego w Warszawie. Szeroka złota rama z tworzywa termoplastycznego. Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 54,6 x 64,6 cm.
Reprodukcja popularnego obrazu Józefa Chełmońskiego, znakomitego polskiego pejzażysty. Dzieło sztuki z 1900 r. jest własnością Muzeum Narodowego w Warszawie. Rama z tworzywa termoplastycznego (czarny mat). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 42,8 x 52,8 cm.
Reprodukcja popularnego obrazu Józefa Chełmońskiego, znakomitego polskiego pejzażysty. Dzieło sztuki z 1900 r. jest własnością Muzeum Narodowego w Warszawie. Klasyczna rama z tworzywa termoplastycznego (złoty wzór). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 48,4 x 58,4 cm.
Morskie Oko. Reprodukcja malarstwa „ojca krajobrazu polskiego”. Dzieło z 1837 r. jest własnością Muzeum Narodowego w Krakowie.„(...) Niezmącony spokój... Rzekłbyś — nad ogromem / Przemienionym w bajeczne, mistyczne zacisze / Nieskończoność na skrzydle zwisła nieruchomem (...)” – „Rankiem w Morskiem Oku” pisał Maciej Szukiewicz. Rama strukturalna srebrna (tworzywo termoplastyczne). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość p
Reprodukcja obrazu Józefa Chełmońskiego, znakomitego polskiego pejzażysty. Dzieło sztuki z 1897 r. jest własnością Muzeum Narodowego w Poznaniu. Michał Krajski w tygodniku Polska Niepodległa określił prace Józefa Chełmońskiego jako „swojskie sceny z codziennego życia polskiej wsi. (…) Wszystkie utrwaliły coś charakterystycznego dla naszej kultury, obyczaju czy przyrody. Dzieła te pokazują, że nawet krajobraz może być nośnikiem narodowych wartości”. Klasyczna rama z tworzywa termoplastycznego (dekor złoty
Reprodukcja pejzażu polskiego naturalisty, Feliksa Brzozowskiego. Dzieło sztuki jest własnością Muzeum Narodowego w Warszawie, 1864 rok. Fotografia cyfrowa przygotowana przez Krzysztofa Wilczyńskiego. Klasyczna rama z tworzywa termoplastycznego o wklęsłym kształcie. Dekor w czarnym połysku ze srebrną listwą. Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 63,8 x 83,8 cm.
Reprodukcja fantastycznego mistycznego obrazu van Eycka, malarza niderlandzkiego Realizmu. Dzieło pochodzi ze zbiorów Królewskiego Muzeum Sztuk Pięknych w Antwerpii, 1437 rok. Rama z tworzywa termoplastycznego (dekor złoty, klasyczny wzór). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 58,4 x 108,4 cm.
Reprodukcja fantastycznego mistycznego obrazu van Eycka, malarza niderlandzkiego Realizmu. Dzieło pochodzi ze zbiorów Królewskiego Muzeum Sztuk Pięknych w Antwerpii, 1437 rok. Rama z tworzywa termoplastycznego (dekor w czarnym połysku, profil prosty). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity: 57,6 x 107,6 cm.
Der Wanderer über dem Nebelmeer. Reprodukcja obrazu słynnego niemieckiego malarza romantycznego, ok. 1817 rok. Dzieło sztuki jest własnością Kunsthalle w Hamburgu, fot. Yorck Project. Wanderer above the Sea of Fog by Caspar David Friedrich. Donum Artis Edition. Printed in Poland. Klasyczna rama we współczesnej odsłonie (dekor złoty). Papier plakatowy o gramaturze 200 g/m² (mat) na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewniający trwałość podłoża oraz żywotność koloru. Wymiar całkowity:
Reprodukcja słynnego obrazu Józefa Brandta, przywódcy monachijskiej szkoły malarstwa polskiego. Dzieło sztuki jest własnością Muzeum Narodowego we Wrocławiu, 1909 rok. „Bogurodzica” to najstarszy hymn narodu i rycerstwa, a zarazem pieśń religijna. Józef Brandt h. Przysługa (1841–1915), artysta zaliczany do najważniejszych historycznych malarzy-batalistów. W latach rozebranej przez sąsiadów Polski, odtwarzał na zachodzie (w malarskim przyczółku artystycznym rodaków w Monachium) złotą historię kraju z XVII
Alka, nazywana niegdyś „pingwinem północy”. Reprodukcja obrazu-grafiki Thomasa Bewicka, angielskiego ornitologa i zarazem ilustratora, który wynalazł technikę drzeworytu sztorcowego. Ramka matowa czarna. Papier plakatowy na płycie HDF, farby eko-solwent, antyrefleksyjny laminat zapewnia trwałość. Wymiar całkowity: 52,8 x 52,8 cm.