SymfoniaPlus.pl dodatki do systemu Symfonia Autoryzowanego Partnera Sage. Największy wybór dodatków do systemów Symfonia 2.0, Symfonia 50c oraz Symfonia ERP. Rozwiązania indywidualne.
Instalacja oprogramowania Symfonia Start Usługa zdalna dla systemu Sage Symfonia Start realizowana przy pomocy narzędzia TeamViewer. Usługa realizowana jest po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu szczegółów oraz terminu. W celu zamówienia usługi zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego pod przyciskiem ZAPYTANIE... lub prosimy o kontakt telefoniczny.
Skrypt kopii bezpieczeństwa Systemu Symfonia Start Usługa zdalna dla systemu Sage Symfonia Start realizowana przy pomocy narzędzia TeamViewer. Usługa realizowana jest po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu szczegółów oraz terminu. W celu zamówienia usługi zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego pod przyciskiem ZAPYTANIE... lub prosimy o kontakt telefoniczny.
Instalacja i konfiguracja oprogramowania Pervasive Usługa zdalna dla systemu Sage Symfonia / Sage Symfonia Start realizowana przy pomocy narzędzia TeamViewer. Usługa realizowana jest po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu szczegółów oraz terminu. W celu zamówienia usługi zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego pod przyciskiem ZAPYTANIE... lub prosimy o kontakt telefoniczny.
Analizy Finansowe – to rozszerzenie funkcjonalności modułu głównego Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Szczegółowe informacje: Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych Wzorcowe zestawienia i raporty Elastyczne zarządzanie danymi Zaawansowana współpraca z MS Excel
Sage Symfonia Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.
Sage Symfonia Kadry i Płace zapewni Twojej firmie wygodne prowadzenie ewidencji elementów kadrowo-płacowych. Umożliwi obsługę wszystkich form zatrudnienia oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine minimalizując ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.
Pakiet e-Box zapewni Twojej firmie bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwi sprawną obsługę e-faktur, e-dokumentów i e-deklaracji. Składa się z modułów: e-Dokumenty i e-Deklaracje Dzięki modułowi e-Deklaracje: automatycznie podpiszesz i wyślesz deklaracje podatkowe PIT, CIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów, łatwo odbierzesz z platformy Ministerstwa Finansów urzędowe potwierdzenia odbioru (UPO), wygodn
Intuicyjny program do obsługi sprzedaży i operacji magazynowych w firmach handlowych lub produkcyjnych, które rozliczają się uproszczoną księgowością. Zapewnia szybkie i łatwe wystawianie dokumentów sprzedaży, ustawianie promocji, automatyczne włączanie i wyłączanie cen i rabatów. Pozwala zarządzać rentownością sprzedaży i optymalizować koszty magazynowania. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o moduł Detal – do obsługi sprzedaży detalicznej. Sage Symfonia Start Handel przyspieszy i usprawni Twoją pra
Sage Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.
Intuicyjny program do prowadzenia każdej formy uproszczonej księgowości. Wspiera w prowadzeniu ewidencji podatkowych, oraz nielimitowanej ewidencji i amortyzacji środków trwałych. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o Płace, służące do rozliczania wynagrodzeń pracowników. Sage Symfonia Start Mała Księgowość przyspieszy i usprawni Twoją pracę dzięki automatyzacji podstawowych czynności i podpowiedziom kolejnych do wykonania kroków. Bieżące aktualizacje programu zapewnią Ci bezpieczeństwo prawno-podatko
Import wyciągów bankowych BASIC Dodatek służy do szybkiego zaczytywania wyciągów bankowych złotówkowych w systemie Sage Symfonia Handel: dodatek dostępny w oknie pieniądze obsługa wszystkich najpopularniejszych formatów bankowych obsługa wielu rachunków bankowych - szablony importu uzgadnianie kontrahentów - funkcja dostępna w wersji PRO oraz STANDARD możliwość szybkiego dodania nowego kontrahenta - funkcja dostępna w wersji PRO oraz STANDARD obsługa płatności masowych - funkcja dostępna w
Import wyciągów bankowych STANDARD Rozwiązanie służy do szybkiego wczytywania wyciągów bankowych złotówkowych w systemie Sage Symfonia Handel: dodatek dostępny w oknie pieniądze obsługa wszystkich najpopularniejszych formatów bankowych uzgadnianie kontrahentów możliwość szybkiego dodania nowego kontrahenta obsługa wielu rachunków bankowych - szablony importu obsługa płatności masowych - funkcja dostępna w wersji PRO automatyczne rozliczanie płatności - funkcja dostępna w wersji PRO
Import wyciągów bankowych PRO Rozwiązanie służy do szybkiego wczytywania wyciągów bankowych złotówkowych w systemie Sage Symfonia Handel: dodatek dostępny w oknie pieniądze obsługa wszystkich najpopularniejszych formatów bankowych możliwość obsługi płatności masowych (format indywidualnie przygotowywany dla Klienta) uzgadnianie kontrahentów automatyczne rozliczanie płatności możliwość szybkiego dodania nowego kontrahenta obsługa wielu rachunków bankowych - szablony importu Zobacz p
Elektroniczne Polecenie Przelewu. Dodatek umożliwiający szybkie wykonanie zbiorczego polecenie przelewu w systemie Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość: rozwiązanie dostępne w oknie rozrachunki, obsługa wszystkich najpopularniejszych formatów bankowych, sumowanie zobowiązań w obrębie kontrahenta, możliwość automatycznego tworzenia dokumentu przelewu zbiorczego wraz z automatycznym rozliczaniem transakcji Zobacz prezentację rozwiązania: * prezentacja rozwiązana została wykonana
Usługa zdalna / konsultacja w zakresie systemu Sage Symfonia, realizowana przy pomocy narzędzia TeamViewer. Usługa rozliczana jest godzinowo a realizowana jest po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu z naszym konsultantem zakresu oczekiwanego wsparcia. Przed pierwszym zakupem tej usługi zalecamy kontakt telefoniczny w celu omówienia szczegółowych warunków i zasad świadczenia usług zdalnych.