Stacjonarny & on-line NSbike Mondraker Cube BMC Basso Shimano Lazer. Bogaty serwis z profesjonalną obsługą. Jesteśmy dla Was ul.Dojazdowa 8 Nowy Sącz
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Face Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Face Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Face Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w
"...Butt Fender 1.0 został opracowany pod wpływem prawdziwego bólu płynącego od strony siodełka, ale gdy patrzę na niego to myślę sobie, że było to warte wysiłku..." Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania dodatkowych złączy. Wisi nad tylnym kołem chroniąc rowerzystę przed „Syndromem Rozmiękczonych Pośladków. "Syndrom R
"...Butt Fender 1.0 został opracowany pod wpływem prawdziwego bólu płynącego od strony siodełka, ale gdy patrzę na niego to myślę sobie, że było to warte wysiłku..." Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania dodatkowych złączy. Wisi nad tylnym kołem chroniąc rowerzystę przed „Syndromem Rozmiękczonych Pośladków. "Syndrom R
"...Butt Fender 1.0 został opracowany pod wpływem prawdziwego bólu płynącego od strony siodełka, ale gdy patrzę na niego to myślę sobie, że było to warte wysiłku..." Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania dodatkowych złączy. Wisi nad tylnym kołem chroniąc rowerzystę przed „Syndromem Rozmiękczonych Pośladków. "Syndrom R
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Bender Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowa
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Bender Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowa
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Bender Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowa
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Bender Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowa
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Face Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany
Jak większość ludzi nie lubimy używać dużych brzydkich błotników, więc postanowiliśmy poszukać innych rozwiązań. Po wielu niepowodzeniach wpadliśmy na Face Fender, najlżejszy i najbardziej uniwersalny błotnik, który może być zastosowany z przodu jaki i z tyłu. Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed "rozbryzgiwanym" błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany
PRO KORYAK SZTYCA REGULOWANA PRODUKT WYPOSAŻONO W ZESTAW LINEK I PANCERZY SHIMANO DO ZESTAWU DOŁĄCZONA MANETKA REGULACJA LINKI PO STRONIE MANETKI NIEOGRANICZONY PŁYNNY SKOK 170 MM Kolor - Black Rodzaj akcesoriów - Wsporniki siodła Kolor główny - Black Dyscyplina rowerowa - MTB Zastosowanie - Na rowerze Długość - 507 mm Kompatybilność z Di2 - Nie Typ obejmy podsiodłowej - 1 śruba Typ materiału - Stop Aluminium Offset -
W zestawie klamka, linki Kolor - Black Rodzaj akcesoriów - Wsporniki siodła Kolor główny - Black Dyscyplina rowerowa - Downhill Zastosowanie - Na rowerze Długość - 350 mm Typ obejmy podsiodłowej - 1 śruba Offset - 0 mm Średnica/ rozmiar - 27.2 mm
Kolor - Black Rodzaj akcesoriów - Wsporniki siodła Kolor główny - Black Dyscyplina rowerowa - MTB Zastosowanie - Na rowerze Długość - 350 mm Typ materiału - AL-6061 Średnica/ rozmiar - 31.6 mm