Stacjonarny & on-line NSbike Mondraker Cube BMC Basso Shimano Lazer. Bogaty serwis z profesjonalną obsługą. Jesteśmy dla Was ul.Dojazdowa 8 Nowy Sącz
Oś: stalowa utwardzana cieplnie Kolory: czarny, czerwony, niebieski Materiał: kompozyt Piny: 6mm wysokości + dodatkowe ekstra krótkie 4mm piny Rozmiar platformy: 100x110mm Waga: 388g W komplecie: pedały, dodatkowe 22 ekstra krótkie piny Cechy: 22 piny na pedał, cienka platforma, oś oparta na łożysku i ślizgach
Rozmiar obejmy: 35mm Materiał: Aluminium 6061 Wznios: 20mm, 35mm Gięcie: 9 stopni do tyłu, 5 stopni do góry Waga: 20mm – 400g, 35mm – 410g Szerokość: 800mm – możliwość docięcia do minimum 760mm Cechy: zaprojektowana w oparciu o odczucia zwykłych użytkowników takich jak każdy z nas – gięcia i cieniowanie dla optymalnego stosunku wytrzymałości do masy i sztywności
Rozmiar obejmy: 35mm Materiał: Carbon Wznios: 20mm, 35mm Gięcie: 9 stopni do tyłu, 5 stopni do góry Waga: 20mm – 225g, 35mm – 230g Szerokość: 800mm – możliwość docięcia do minimum 760mm Cechy: ułożenie włókien zapewnia optymalną wytrzymałość w stosunku do masy i sztywności
Rozmiar obejmy: 35mm Materiał: Aluminium 6061 Wznios: 20mm, 35mm Gięcie: 9 stopni do tyłu, 5 stopni do góry Waga: 20mm – 400g, 35mm – 410g Szerokość: 800mm – możliwość docięcia do minimum 760mm Cechy: zaprojektowana w oparciu o odczucia zwykłych użytkowników takich jak każdy z nas – gięcia i cieniowanie dla optymalnego stosunku wytrzymałości do masy i sztywności
Rozmiar obejmy: 35mm Długośc: 40mm, 50mm Materiał: Aluminium 6061 Wznios: 0 stopni Waga: 40mm – 155g, 50mm – 160g Szerokość: 58mm Cechy: Laserowo wypalana grafika, śruby T25 z zaokrąglonymi łebkami zapobiegającymi obrażeniom
Rozmiar obejmy: 35mm Długośc: 40mm, 50mm Materiał: Aluminium 7050 Wznios: 0 stopni Waga: 40mm – 145g, 50mm – 150g Szerokość: 58mm Cechy: wodne kalkomanie, podwójne wykończenie na korpusie, polerowanie na face plate, śruby T25 z zaokrąglonymi łebkami zapobiegającymi obrażeniom
Błotnik podsiodłowy – Butt Fender "...Butt Fender 1.0 został opracowany pod wpływem prawdziwego bólu płynącego od strony siodełka, ale gdy patrzę na niego to myślę sobie, że było to warte wysiłku..." Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania dodatkowych złączy. Wisi nad tylnym kołem chroniąc rowerzystę przed „Syndr
Gut Fender jest to nasze spojrzenie na błotnik montowany na dolnej rurze ramy, jego masa to zaledwie 30g. Łączy się z już istniejącą gamą błotników Mucky Nutz, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do dolnej rury ramy, za pomocą łączników dostarczonych lub przy użyciu zipów. W połączeniu z Bender Fender tworzy zgrany duet, ten zestaw zapewni pełną ochronę Tobie i Twojemu rowerowi. Więc jeśli szukasz lekkiego minimalist
Błotnik podsiodłowy – R/CX Butt Fender Błotnik specjalnie przygotowany do rowerów przełajowych i szosowych. "...R/CX Butt Fender został opracowany pod wpływem prawdziwego bólu płynącego od strony siodełka, ale gdy patrzę na niego to myślę sobie, że było to warte wysiłku..." Łączy się z już istniejącą gamą błotników Fender Bender, korzysta z zebranej wiedzy i doświadczeń, wykonany jest w tej samej technologii i z tych samych materiałów. Mocowany jest do prętów siodełka bez konieczności stosowania
Błotnik – Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła p
Błotnik – Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła p
Błotnik – Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła p
Błotnik – Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła p
Błotnik – Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz i uszczelki amortyzatora przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła p
Błotnik – Mini Face Fender Jak to działa? Wykonany jest z arkusza termoplastycznego plastiku, wyprofilowany tak, aby kiedy jest zainstalowany do amortyzatora chronił Twoją twarz przed rozbryzgiwanym błotem i wodą. Kształt błotnika został opracowany w wyniku badań trajektorii lotu błota wyrzucanego z pod koła w danym zakresie prędkości obrotowej koła. Innymi słowy rozpędziliśmy koło i sprawdzaliśmy w, którym kierunku leci błoto. Fakt, że błotnik znajduje się tak blisko koła powoduje, że błot