Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Uniwersalna kamera cofania Projekt: Transporter / Samochód kempingowy Montaż: kształt kropli do zabudowy Szklana soczewkaUwaga: Wszystkie kamery ACV są przystosowane do pracy ciągłej +12V Przed montażem > sprawdź kąt widzenia i instalację kamer w miejscu montażu za pomocą monitora testowego Napięcie robocze kamer: + 3V Napięcie zasilania kamer: +12V / +24V Połączenie bez konwertera podstawowego +3V w zakresie dostarczania powoduje uszkodzenie kamer Połączenie: bezpieczniki: +12V / +24V czarne: m
ZESTAW MONTAŻOWYWielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.RAMKA RADIOWA umożliwia wymianę radia fabrycznego n
Ten interfejs jest potrzebny do zachowania fabrycznej kamery cofania przy montażu nowego radia.Przed instalacją sprawdź poprawność pinów zasilania 6V z oryginalnym radiem.Marka i model : Kia Carnival III 2015 -> Kia Sorento (UM) 2015 ->Złącze 24 pin.
Ten interfejs jest potrzebny do zachowania kamery cofania przy montażu nowego radia. Marka i model : Kia Carens (RP) 2013-> Kia Sportage 2013 -> Hyundai 2014 ->Modele bez nawigacji . Złącze 16 pin.
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adaptera kamery i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. M
Adaptor USB - zachowuje funkcjonalność fabrycznego portu USB po wymianie radioodbiornika na aftermarketowy.Korzystanie z Android Auto lub Apple CarPlay obsługujących USB może być rozwiązaniem lub nawet możliwe.Uwaga: Połączenie: OEM USB > USB-AMarka i model : Dacia Duster (SR) 09/2021 - 2024 Dacia Jogger (DJF) 03/2023 - 2024 Dacia Sandero (DJF) 01/2021 - 2024 Dacia Sandero Stepway (DJF) 01/2021 - 2024 Ford Fiesta (JHH) 06/2017 - 03/2022 Ford Fiesta (JHH) 03/2022 - 07/2023 Ford Transit (FAC/FAD) 06/2
Popielniczka do BMW 3 E90 czarna zamiennikIndywidualne wyposażenie auta powinno z jednej strony być maksymalnie funkcjonalne, by jego właściciel czuł się wewnątrz bezpiecznie i nie rozpraszał się dysfunkcyjnością akcesoriów, a z drugiej powinno stanowić niebagatelny egzemplarz wizualny. Połączenie praktyczności i estetyki znalazło swoje rozwiązanie w prezentowanej przez nas popielniczce. Przemyślana konstrukcja gwarantuje sprawne użytkowanie, czarny klasyczny kolor sprawia, że idealnie wpasuje się w styl
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Uniwersalny adapter systemu aktywnego.Aktywne adaptery systemowe zachowują funkcję wzmocnionego systemu fabrycznego.Umożliwia to podłączenie nieoryginalnego radia do fabrycznego wzmacniacza, zachowując wzmacniacz i podłączone głośniki poprzez adaptację, dopasowanie lub konwersję sygnałów wyjściowych źródła sygnału do sygnału wejściowego wzmacniacza OEM.W zależności od pojazdu i zainstalowanego systemu wzmacniającego OEM, różne funkcje, takie jak tłumik, dźwięk lub ustawienia subwoofera mogą zostać utracon
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers