Ramka radiowa 2 DIN Planujesz wymienić radio na nowe, ale zastanawiasz się, jak zniwelować różnicę w wielkości pomiędzy radiem fabrycznym a radiem nowo zakupionym? Z pomocą przychodzi ramka radiowa! Jej zadaniem jest zapełnienie pustej przestrzeni pomiędzy nowym radiem a krawędzią otworu dla niego przeznaczonego. Nie tylko umożliwia to trwałe umieszczenie to nowego radia w kokpicie samochodu, ale także działa korzystnie na wygląd kokpitu samochodu, a tym samym całego jego wnętrza! Co powinieneś wiedzieć?P
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery i aktywny adapter do wzmacniacza. Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. Maskuje szczeliny między k
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Pierścienie głośników umożliwiają wymianę oryginalnych fabrycznych głośników. Głośniki fabryczne często nie mają standardu DIN.Skorzystaj z naszych pierścieni głośnikowych, aby łatwo dopasować nowe wysokiej jakości głośniki popularnych marek do swojego pojazdu. Car audio: Ramki głośnikoweMateriał: PlastikRozmiar głośnika: 165mmŚrednica wewnętrzna: 144 mmŚrednica zewnętrzna: 202 mmWysokość pierścienia: 28 mmMarka i model: Hyundai Bayon (BC3) 06/2021 -
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Ramka radiowa 2 ISO Alfa Romeo Giulietta (940 Facelift) 10/2013 ->Producenci aut często umieszczają w ich wnętrzach radia, które nie spełniają oczekiwań swoich właścicieli. Na szczęście można wymienić fabryczne modele na uniwersalne. By proces instalacyjny przebiegł pomyślnie, należy wyposażyć się w ramkę radiową wyprodukowaną specjalnie dla naszego modelu auta. Dzięki niej radioodtwarzacz dopasuje się do wymogów deski rozdzielczej.Ramka radiowa specjalnie dla Twojego Alfa RomeoW Car-tronic.pl mamy dla
Ramka radiowa 2DIN Alfa Romeo Giulietta (940 Facelift) 10/2013 ->Alfa Romeo Giulietta to wyjątkowe auto. Dlatego jego wyposażenie także powinno być nietuzinkowe. Z tego powodu wielu właścicieli decyduje się na wymianę fabrycznego radia, z którego nie są zadowoleni na uniwersalny sprzęt z większymi możliwościami. W Car-tronic.pl znajdziesz specjalną ramkę montażową, która pomoże zakryć nieestetyczne przerwy między radioodtwarzaczem a deską rozdzielczą. Alfa Romeo Giulietta – nowoczesna ramka radiowaCzar
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Solidnie wykonana ramka radiowa 2 DINDostępne w naszej ofercie ramki radiowe to zawsze najwyższej klasy elementy służące do montażu w samochodzie. Zaprezentowany model pasuje do pojazdów Citroen, Peugeot oraz Toyota. Jeżeli myślisz o wymianie radioodtwarzacza na nowy, to gadżet ten może okazać się przydatny.Estetyczne rozwiązanie do samochodów Citroen, Peugeot, ToyotaDzięki niej jest możliwa wymiana radia fabrycznego na inne. Ramka uzupełnia przestrzeń pomiędzy krawędzią otworu przygotowanego na sprzęt, a
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers