PRZYGODY KOZIOŁKA MATOŁKA obrazkowa wersja gry domino "Przygody Koziołka Matołka - Domino" to obrazkowa, kolorowa wersja domina. Na każdym elemencie znajdują się kropki (których liczba oznacza wartość domina) oraz rysunek z polskiej bajki o Koziołku Matołku z Pacanowa... Gra wyzwala emocje (gdyż trzeba jak najszybciej pozybyć się swoich elementów) jak i przypomina popularną do dzisiaj bajkę dla dzieci. W zestawie: 28 elementów domina instrukcja Zalecana dla dzieci od 4 roku życia. W zestawie:
CO GDZIE JEST? W MIEŚCIE Seria książeczek "Co gdzie jest?" pomaga w uczeniu się nowych nazw dotyczących tytułowej dziedziny. Dzieko znajduje i nazywa przedmioty, dzięki czemu uczy się nowych wyrazów i rozwija zdolności poznawcze. Grube, sztywne (i zarazem solidne) kartki, zapewniają książce żywotność. Książeczka jest dobrze wykonana, ilustracje są w ładnych, żywych kolorach. Książka polskiego producenta - firmy ALEXANDER. Rozmiar: 19,5 x 19 x 0,7 cm Kolorowa, sztywna okładka i stronice. +3L
CO GDZIE JEST? NA WSI Seria książeczek "Co gdzie jest?" pomaga w uczeniu się nowych nazw dotyczących tytułowej dziedziny. Dzieko znajduje i nazywa przedmioty, dzięki czemu uczy się nowych wyrazów i rozwija zdolności poznawcze. Grube, sztywne (i zarazem solidne) kartki, zapewniają książce żywotność. Książeczka jest dobrze wykonana, ilustracje są w ładnych, żywych kolorach. Książka polskiego producenta - firmy ALEXANDER. Rozmiar: 19,5 x 19 x 0,7 cm Kolorowa, sztywna okładka i stronice. +3L
CO GDZIE JEST? WAKACJE Seria książeczek "Co gdzie jest?" pomaga w uczeniu się nowych nazw dotyczących tytułowej dziedziny. Dzieko znajduje i nazywa przedmioty, dzięki czemu uczy się nowych wyrazów i rozwija zdolności poznawcze. Grube, sztywne (i zarazem solidne) kartki, zapewniają książce żywotność. Książeczka jest dobrze wykonana, ilustracje są w ładnych, żywych kolorach. Książka polskiego producenta - firmy ALEXANDER. Rozmiar: 19,5 x 19 x 0,7 cm Kolorowa, sztywna okładka i stronice. +3L
KOLORUJ WG LICZB - ZESZYT 4 NAUKA PRZEZ ZABAWĘ Obrazki zostały podzielone na ponumerowane pola a u góry strony podano jaki kolor przyporządkowany jest konkretnemu numerowi. Książeczka przyczynia się do utrwalenia liczb, przy okazji zapewniając dobrą zabawę. Sugerowany wiek dziecka: powyżej 6 roku życia. Rozmiar: 20,5 x 28,7 cm Kolorowa, sztywna okładka.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy.
To bogaty i atrakcyjny zestaw gier planszowych, zręcznościowych i karcianych dla dowolnej liczby osób albo ograniczonej. W komplecie można znaleźć m.in. Tradycyjny Młynek, Warcaby, Chińczyk czy Domino. Dzięki talii kart możesz rozegrać różnorodne gry karciane jak Tysiąc, Oczko czy Piruet. Kostki dają Ci możliwość zagrania w Strity, Do bazy czy Skreślankę. Dzięki różnorodności plansz, zasad i gier zestaw dostarcza całej palety emocji i zabawy. Genialna rozrywka dla całej rodziny. Ergonomiczny komplet na wy
Balance - Meduza Dzięki specjalnie wyciętemu kształtowi zabawka przechyla się pod wpływem nakładanego ciężaru. Zabawa polega na tym, aby ułożyć wszystkie walce na bazowym kształcie. Maluchy mogą dowol
Balance - Zamek Dzięki specjalnie wyciętemu kształtowi zabawka przechyla się pod wpływem nakładanego ciężaru. Zabawa polega na tym, aby ułożyć wszystkie walce na bazowym kształcie. Maluchy mogą dowoln
Balance - Kot Dzięki specjalnie wyciętemu kształtowi zabawka przechyla się pod wpływem nakładanego ciężaru. Zabawa polega na tym, aby ułożyć wszystkie walce na bazowym kształcie. Maluchy mogą dowolnie
Świetna gra dla każdego, od dziecka do dorosłego. To gra i emocjonująca zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swą wiedzę na temat polskiej historii, geografii, kultury i przyrody. Podstawowe zadanie graczy- to wskazanie właściwej odpowiedzi(jednej z trzech) na wybrane losowo pytanie. Dodatkowym urozmaiceniem są zadania sprawdzające znajomość ortografii, umiejętność wymowy trudnych polskich zdań i próba zręczności. Ciekawa tematyka pytań "Quizu o Polsce" i często zabawne zmagania z dodatkowymi zadan
Wspaniała wyprawa do baśniowego lasu, gdzie razem z Czerwonym Kapturkiem staramy się dotrzeć do domku chorej babci. Wygrywa ten, komu uda się to jako pierwszemu. Po drodze musimy ominąć podstępnego wilka i nie zabłądzić w lesie. Jest też kilka niespodzianek, które przyspieszą naszą drogę na metę. Do gry dołączona została książeczka z bajką, dzięki której dzieci po raz kolejny posłuchają historii wesołej dziewczynki i jej przygód. Zawartość opakowania plansza, 4 pionki, kostka, bajka, instrukcja.
Szukaj rymów wśród obrazków, kto znajdzie najwięcej obrazków, które się rymują, ten wygrywa.Gra kształtuje percepcję słuchową, umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo słuchowo ruchową, umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania.Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy w wieku od 5 lat.
"100 Gier" to zbiór aż stu atrakcyjnych, emocjonujących i różnorodnych gier. W tym bogatym zestawie znajdują się proste gry losowe i wymagające wysiłku gry umysłowe, są też gry zręcznościowe, strategiczne , planszowe i karciane. Zestaw "100 gier" jest tak bogaty i zróżnicowany, że zapewni doskonałą zabawę i mnóstwo emocji każdemu, bez względu na wiek, predyspozycje i upodobania. " 100 gier" to uniwersalna odpowiedź na każdy rodzaj emocji - po wyczerpującej grze umysłowej można znaleźć atrakcyjną odmianę
"25 gier" to uniwersalny zestaw gier. Można w nim znaleźć klasyczne gry planszowe: Warcaby i Młynek. W zestawie znajduje się również bardzo interesująca gra logiczna Trójkąt. Są tam także gry zręcznościowe: Bierki i Pchełki. 25 gier to zestaw, który sprawi wiele radości i zapewni sporo emocji każdemu, bez względu na wiek i upodobania.