Wytrzymała obręcz gravelowa pod hamulec tarczowy. Przeznaczona do jazdy sportowej i turystycznej. Wysoki, sztywny i aerodynamiczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622×21, 530g ERD: 568.8mmSzerokość: 25,1 mm.Wysokość: 35,0 mm.Waga katalogowa: 530 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:SLEEVE JOINT - ochrona miejsca, gdzie łączą się połówki obręczy. Technika łączenia tego typu chroni obręcz lepiej niż łączenie typu pin. Jej powierzchnia kontaktowa z wewnętrzną ścianką
Ekonomiczna, trzykomorowa obręcz gravelowa pod hamulec tarczowy. Przeznaczona do jazdy sportowej i turystycznej. Sztywny i aerodynamiczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622X21, 500g ERD: 589.8mmSzerokość: 25,3 mm.Wysokość: 24,0 mm.Waga katalogowa: 500 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)System Tubeless Ready = uniwersalny zawór + taśma na obręcz + uszczelniaczHISTORIA ALEXRIMSTajwańska firma produkująca obręcze i koła rowerowe najwyższ
Ekonomiczna, trzykomorowa obręcz gravelowa pod hamulec tarczowy. Przeznaczona do jazdy sportowej i turystycznej. Sztywny i aerodynamiczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622X23, 545g ERD: 585.8mmSzerokość: 27,3 mm.Wysokość: 26,0 mm.Waga katalogowa: 545 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)System Tubeless Ready = uniwersalny zawór + taśma na obręcz + uszczelniaczHISTORIA ALEXRIMSTajwańska firma produkująca obręcze i koła rowerowe najwyższ
Profesjonalna jednokomorowa obręcz szosowa pod hamulec v-brake. Obrabiane CNC ścianki boczne poprawiające jakość hamowania. Bardzo wysoki, sztywny i aerodynaminczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622x17, 475g ERD: 576.6mm.Szerokość: 22,0 mm.Wysokość: 30,0 mm.Waga katalogowa: 475 gram.Ilość otworów: 28.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:CSW (CNC SIDEWALLS) - Precyzyjnie obrobione metodą CNC ścianki boczne obręczy. Idealnie gładkie ścianki – w tym miejsce łączenia obręczy - poprawiają
Potrzebujesz lekkiego zestawu kół pod hamulec tarczowy? Ma być superlekki i tubeless ready? CXD4 to Twój pierwszy wybór!SZPRYCHY+ Czarne szprychy ze stali nierdzewnej+ 24szt. przednie koło, 2-krzyżowe zaplatanie+ 24szt. tylne koło, 2-krzyżowe zaplataniePIASTA+ Lekka aluminiowa oś+ Uszczelnione łożyska o niskim oporze - 2 w przednim kole i 4 w tylnym+ Kompatybilna z kasetą 8, 9, 10 i 11-biegową+ Mocowanie tarczy IS+ Przednie koło - sztywna oś 12mm x 100mm+ Tylne koło - sztywna oś 12mm x 142mmWAGA+ 700C: 15
Wysokiej jakości, godny rywalizacji zestaw szosowych kół aluminiowych pod hamulec tarczowy, który sprawdzi się zarówno podczas wyścigu jak i lokalnych przejazdów klubowych.SZPRYCHY+ Czarne szprychy ze stali nierdzewnej+ 24szt. przednie koło, 2-krzyżowe zaplatanie+ 24szt. tylne koło, 2-krzyżowe zaplataniePIASTA+ Lekka aluminiowa oś+ Łożyska uszczelnione o niskim oporze - 2 w przednim kole i 4 w tylnym+ Kompatybilna z kasetą: 8, 9, 10 i 11-biegową+ Mocowanie tarczy IS+ Przednie koło - sztywna oś 12mm x 100m
Zestaw kół ALX210 to doskonałe ulepszenie dla zwiększenia wydajności i osiągów Twojego pierwszego roweru szosowego.SZPRYCHY+ Czarne szprychy ze stali nierdzewnej+ 20szt. przednie koło, radialne zaplatanie+ 24szt. tylne koło, 2-krzyżowe zaplataniePIASTA+ Precyzyjne łożyska kulkowe+ Kompatybilna z kasetą: 8, 9, 10 i 11-biegową+ Przednie koło - zacisk quick release+ Tylne koło - zacisk quick releaseWAGA+ 700C: 1922gOBRĘCZ+ 24mm aerodynamiczny profil+ Obrabiana maszynowo ścianka boczna dla zwiększonej wydajno
CXD6 to solidny zestaw kół ze wszystkimi ważnymi opcjami jak 11 biegów i 12mm przednią osią.SZPRYCHY+ Czarne szprychy ze stali nierdzewnej+ 24szt. przednie koło, 2-krzyżowe zaplatanie+ 24szt. tylne koło, 2-krzyżowe zaplataniePIASTA+ Lekka aluminiowa oś+ Uszczelnione łożyska o niskim oporze+ Kompatybilna z kasetą: 8, 9, 10 i 11-biegową+ Mocowanie tarczy IS+ Przednie koło - sztywna oś 12mm x 100mm+ Tylne koło - sztywna oś 12mm x 142mmWAGA+ 700C: 1881gOBRĘCZ+ Zaprojektowana pod hamulce tarczowe - do najnowsz
Zestaw kół ALX265 to rzetelny "wół roboczy". Prawdopodobnie najlepszy zestaw na rynku, któy może odhaczyć następujące cechy: szeroka obręcz, przystosowane do zastosowania bezdętkowego (tubeless ready), piasty z łożyskami maszynowymi. Prawdziwy zwycięzca!SZPRYCHY+ Szprychy ze stali nierdzewnej z mosiężnymi nyplami+ 20szt. przednie koło, radialne zaplatanie+ 24szt. tylne koło, 2-krzyżowe zaplataniePIASTA+ Uszczelniony bębenek piasty+ Uszczelnione łożyska maszynowe o niskim oporze toczenia+ Kompatybilna z ka
Ekonomiczna, trzykomorowa obręcz szosowa pod hamulec v-brake. Obrabiane CNC ścianki boczne poprawiające jakość hamowania. Przeznaczona do jazdy sportowej i turystycznej. Wysoki, sztywny i aerodynamiczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622x17, 510g ERD: 582.6mm.Szerokość: 21,4 mm.Wysokość: 27,0 mm.Waga katalogowa: 510 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)System Tubeless Ready = uniwersalny zawór + taśma na obręcz + uszczelniaczCSW (CNC SI
Profesjonalna jednokomorowa obręcz szosowa pod hamulec v-brake. Obrabiane CNC ścianki boczne poprawiające jakość hamowania. Bardzo wysoki, sztywny i aerodynaminczny profil. Nie kapslowane otwory na szprychy.Rozmiar koła: 700C, 622x17, 490g ERD: 568.34mm.Szerokość: 22,0 mm.Wysokość: 35,0 mm.Waga katalogowa: 490 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:CSW (CNC SIDEWALLS) - Precyzyjnie obrobione metodą CNC ścianki boczne obręczy. Idealnie gładkie ścianki – w tym miejsce łączenia obręczy - poprawiają
Najwyższej jakości, trzykomorowa obręcz tylko do hamulców tarczowych. Idealna do rowerów przeznaczonych do All Mountain i lekkiego Enduro. Polecana do opon o szerokości do 2,5 cala. Niska waga i bardzo atrakcyjny wygląd. Wykonana z aluminium. Kapslowane otwory na szprychy umożliwiają zbudowanie znacznie mocniejszego koła.Rozmiar koła: 26", 559X21, 450g ERD: 537.8mmSzerokość: 26 mm.Wysokość: 18 mm.Waga katalogowa: 450 gram.Ilość otworów: 36.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)System Tubele
Najwyższej jakości, trzykomorowa obręcz tylko do hamulców tarczowych. Idealna do rowerów przeznaczonych do All Mountain i lekkiego Enduro. Polecana do opon o szerokości do 2,5 cala. Niska waga i bardzo atrakcyjny wygląd. Wykonana z aluminium. Kapslowane otwory na szprychy umożliwiają zbudowanie znacznie mocniejszego koła.Rozmiar koła: 27.5", 650B, 584x21, 470g ERD: 562.8mmSzerokość: 26 mm.Wysokość: 18 mm.Waga katalogowa: 470 gram.Ilość otworów: 36.Kolor: czarny.TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)Syste
Stosunkowo szeroka, trzykomorowa obręcz dla bardziej zaawansowanych pod hamulec v-brake. Obrabiane CNC ścianki boczne poprawiające jakość hamowania. Nadaje się do turystyki i jazdy w lekkim terenie. Powiększona szerokość zwiększa sztywność boczną. Wykonana z aluminium. Kapslowane otwory na szprychy umożliwiają zbudowanie mocniejszego koła. Trzy komory zwiększają odporność na uszkodzenie i odkształcenie.Rozmiar koła: 26", 559x21, 546g, 535.7mmSzerokość: 26,4 mm.Wysokość: 20 mm.Waga katalogowa: 546 gram.Ilo
Wysokiej jakości, jednokomorowa obręcz tylko do hamulców tarczowych. Idealna do rowerów przeznaczonych do All Mountain i lekkiego Enduro. Polecana do opon o szerokości do 2,5 cala. Niska waga i bardzo atrakcyjny wygląd. Wykonana z aluminium. Kapslowane otwory na szprychy umożliwiają zbudowanie znacznie mocniejszego koła.Rozmiar koła: 27,5"Szerokość: 25,2 mm.Wysokość: 18 mm.Waga katalogowa: 390 gram.Ilość otworów: 32.Kolor: czarny. TECHNOLOGIE:TRS (Tubeless Ready System)System Tubeless Ready = uniwersalny