Strumienica łuskowa,wirowa polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 55 mm długoś puszki: 27,5 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 9 cm Produkt AWG w pełni o
Strumienica łuskowa,wirowa polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 50 mm długoś puszki: 27,5 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 9 cm Produkt AWG w pełni o
Strumienica w obudowie katalizatora (łuskowa,wirowa) polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 60 mm długość puszki: 31 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 18 c
Strumienica sportowa pełnoprzelotowa polskiej firmy AWG fi 55. Brak przewężki w przelocie sprawia iż strumienica pracuje nieco głośniej, dodając jednak nieco więcej mocy. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 50 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm średnica całkowita puszki: 9 cm (okrągła) Produkt AWG w pełni oryginalny.
Strumienica łuskowa,wirowa polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 60 mm długoś puszki: 27,5 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 9 cm Produkt AWG w pełni o
Strumienica sportowa półprzelotowa polskiej firmy AWG fi 60. Przewężka w przelocie sprawia iż strumienica pracuje stosunkowo cicho. Ten model strumienicy to świetny wybór dla osób które chcą cieszyć się przyrostem mocy przy możliwie najniższym "hałasie". Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 60 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm średnica całkowita puszki: 9 cm (okrągła) Produkt AWG w pełni oryginalny.
Strumienica sportowa półprzelotowa polskiej firmy AWG fi 55. Przewężka w przelocie sprawia iż strumienica pracuje stosunkowo cicho. Ten model strumienicy to świetny wybór dla osób które chcą cieszyć się przyrostem mocy przy możliwie najniższym "hałasie". Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 55 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm średnica całkowita puszki: 9 cm (okrągła) Produkt AWG w pełni oryginalny.
Strumienica w obudowie katalizatora (łuskowa,wirowa) polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 50 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 15 c
Strumienica sportowa półprzelotowa polskiej firmy AWG fi 50. Przewężka w przelocie sprawia iż strumienica pracuje stosunkowo cicho. Ten model strumienicy to świetny wybór dla osób które chcą cieszyć się przyrostem mocy przy możliwie najniższym "hałasie". Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 50 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm średnica całkowita puszki: 9 cm (okrągła) Produkt AWG w pełni oryginalny.
Strumienica w obudowie katalizatora (łuskowa,wirowa) polskiej firmy AWG. Strumienica stosowana najczęściej w miejsce katalizatora. Łuski ułożone wirowo (przyspieszają wydostawanie się spalin i zapobiegają ich cofaniu się). Wszystko to wpływa na znaczny przyrost mocy oraz momentu obrotowego silnika. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 55 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm szerokość całkowita puszki: 15 c
Strumienica sportowa pełnoprzelotowa polskiej firmy AWG fi 50. Brak przewężki w przelocie sprawia iż strumienica pracuje nieco głośniej, dodając jednak nieco więcej mocy. Strumienice wykonane ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. średnica mufy montażowej: 50 mm długość puszki: 29 cm długość puszki wraz z mufami: 40 cm średnica całkowita puszki: 7,6 cm (okrągła) Produkt AWG w pełni oryginalny.
STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) Producent: AWG (Polska) ŚREDNICA (zewnętrzna) MUFY: 60mm STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA. ŁUSKI UŁOŻONE WIROWO PRZYSPIESZAJĄ WYDOSTAWANIE SIĘ SPALIN I ZAPOBIEGAJĄ ICH COFANIU SIĘ. (UKŁAD ŁUSEK I KIERUNEK MONTAŻU STRUMIENICY PONIŻEJ) SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNAC
STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) Producent: AWG (Polska) ŚREDNICA (zewnętrzna) MUFY: 50mm STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA. ŁUSKI UŁOŻONE WIROWO PRZYSPIESZAJĄ WYDOSTAWANIE SIĘ SPALIN I ZAPOBIEGAJĄ ICH COFANIU SIĘ. (UKŁAD ŁUSEK I KIERUNEK MONTAŻU STRUMIENICY PONIŻEJ) SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNACZNY WPŁYW NA PRZYROST MOCY ORAZ MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA.
STRUMIENICA ŁUSKOWA (WIROWA) W OBUDOWIE KATALIZATORA (OKRĄGŁA) Producent: AWG (Polska) ŚREDNICA (zewnętrzna) MUFY: 55mm STRUMIENICA MONTOWANA JEST NAJCZĘŚCIEJ W MIEJSCE KATALIZATORA. ŁUSKI UŁOŻONE WIROWO PRZYSPIESZAJĄ WYDOSTAWANIE SIĘ SPALIN I ZAPOBIEGAJĄ ICH COFANIU SIĘ. (UKŁAD ŁUSEK I KIERUNEK MONTAŻU STRUMIENICY PONIŻEJ) SPECYFICZNA BUDOWA STRUMIENICY MA ZNACZNY WPŁYW NA PRZYROST MOCY ORAZ MOMENTU OBROTOWEGO SILNIKA.