Opis Teraz w drugim okresie swojego panowania, Mountain King II umacnia swoją władzę na gorskich szlakach. br / Opona Mountain King 2.4 wytrzymuje porownanie z każdym zwinnym rowerem XC, sprawdza się tak samo dobrze zarowno w wyścigach, jak i podczas gorskich przygod. br / Agresywnie ukształtowane listwy w rownomiernie ukształtowanym wzorze blokow pozwalają uzyskać niski opor toczny, dobrą przyczepność i neutralne prowadzenie. br / kolor: czarny br / Rozmiar opony: 26
Opis Teraz w drugim okresie swojego panowania, Mountain King II umacnia swoją władzę na gorskich szlakach. br / Opona Mountain King 2.2 wytrzymuje porownanie z każdym zwinnym rowerem XC, sprawdza się tak samo dobrze zarowno w wyścigach, jak i podczas gorskich przygod. br / Agresywnie ukształtowane listwy w rownomiernie ukształtowanym wzorze blokow pozwalają uzyskać niski opor toczny, dobrą przyczepność i neutralne prowadzenie. br / kolor: czarny br / Rozmiar opony: 26
Opis X-King - Najbardziej wszechstronny br / X-King przekonuje swoją wszechstronnością. Lekkobieżna opona do rowerów górskich dostosowuje się do każdego terenu. Odznacza się perfekcyjnym utrzymaniem na zakrętach i cichą jazdą. Ponadto oferujebardzo dobrą przyczepność przy dość niskim oporze toczenia, a specjalny profil wspomaga samoczyszczenie. To wszystko czyni z niej doskonałą oponę do zawodów. br / br / Parametry: br / Rozmiar: 26" x 2,2" br /
Do opon bezdętkowych - Tak E.T.R.T.O. 60-622 Szerokość opony 2.4" Dyscyplina opony - MTB/Trekking Typ opony - Tubeless Kolor główny - Black
Opona z wkładką antyprzebiciową i paskiem odblaskowym (reflex). Przeznaczona również do rowerów elektrycznych (E-25)
Torba na koła szosowe ContinentalTorba Continental do przechowywania i transportowania kół szosowych z wygodnym naramiennym paskiem.Kompatybilna z kołami szosowymiDwie oddzielne komory na koło przednie i tylne zamykane zamkiem błyskawicznymTrwały, odporny na przetarcia materiałGrube powierzchnie boczne z gąbczastym wypełnieniem dla zwiększenia bezpieczeństwa zawartościPasek naramiennyUchwyt do noszenia w ręceWzmocnienia centralnych części sztywnymi wkładkami (miejsca piast)Odblaskowe paskiAtrakcyjne wzorn
<font color= #000000 ><p align= center ><font color= #000000 ><font size= 6 color= #333333 >DĘTKA ROWEROWA oryginalna i BOX</font> <br /></font><br /><font face= Arial ><font size= 4 color= #333333 ><strong>FIRMA:</strong> </font></font><font size= 5 face= Times New Roman color= #ec7600 ><strong>Continental<br /><br /></strong><font color= #000000 ><font size= 3 face= Tahoma >
<p align= center ><font size= 6 ><br /></font></p><p align= center ><font color= #000000 ><font size= 6 color= #333333 >DĘTKA ROWEROWA oryginalna i BOX</font> <br /></font><br /><font face= Arial ><font size= 4 color= #333333 ><strong>FIRMA:</strong> </font></font><font size= 5 face= Times New Roman color= #ec7600 ><strong>Continental<br /><br /></strong><font co
<p align= center ><font color= #000000 ><font size= 6 color= #333333 >DĘTKA ROWEROWA oryginalna i BOX</font> <br /></font><br /><font face= Arial ><font size= 4 color= #333333 ><strong>FIRMA:</strong> </font></font><font size= 5 face= Times New Roman color= #ec7600 ><strong>Continental<br /><br /></strong><font color= #000000 ><font size= 3 face= Tahoma >Solidna dętka wykonana z naj
<div style= text-align: center; > <b><font color= #333333 face= Arial ><font size= 6 >DĘTKA oryginalna i BOX</font></font></b><br /> <br /> <font color= #333333 face= Arial size= 4 ><b>FIRMA:</b> </font> <b><font color= #EC7600 face= Times New Roman size= 5 >Continental</font></b><br /> <br /> <font color= #333333 ><font face= Arial size= 4 ><b>Dętka pasuje do opon w wó
Opona Continental Top Contact Winter II PremiumSpecjalna opona rowerowa zimowa do rowerów elektrycznych. Opona zimowa Top Contact Winter II posiada chwytliwy żebrowany bieżnik zapewniający użytkownikowi dobrą przyczepność na ośnieżonej nawieżchni. Opona została zaprojektowana przez ekspertów Continental którzy są wiodącymi ekspertami w produkcji zimowych opon samochodowych. Zimowa opona rowerowa Top Contact Winter II pozwoli bezpiecznie poruszać się rowerem w trudnych zimowych okresach.Technologia antyprz
Szytka szosowa Continental CompetitionSzytki Continental są wykonane ręcznie Niemczech największą dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Szytki są produkowane z wykorzystaniem nowatorskch technologii i najnowszych materiałów. Model Competition to opona spełniająca wszystkie wymagania do zawodów czy kolarstwa ProTour. Dostosowuje się do wszelkich warunków drogowych. Wyróżnia ją zwinność i szybkość, co dodaje zaciętego charakteru na trasie. Profil zapewniający wydajność w połączeniu z ochroną przed przebicie
Jeśli jesteś rowerowym pasjonatem i zależy Ci na osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz niskiej wadze, Dętka Continental Race 700X18-25C Light to dokładnie to, czego potrzebujesz!Lekkość Bez Kompromisów Ta dętka w wersji "Light" została stworzona z myślą o kolarzach, którzy nie chcą dźwigać dodatkowych gramów. Z niską wagą rzeczywistą wynoszącą jedynie 75g, zapewnia ona minimalizację oporu toczenia i maksymalną prędkość podczas jazdy.Pasuje Do Wielu Rozmiarów Opon Rozmiar 700x18/25c (18/25-622/630) sprawi
Opona zwijana Continental Kryptotal-RContinental Kryptotal występuje w wersji R na tył i F na przód. Jest to zestaw na zmienne nawierzchnie i warunki pogodowe, czyli zestaw uniwersalny. Kryptotal R ma bieżnik o średniej gęstości z krótkimi rampami (klocek ma kształt trapezu, w którym ścięty odcinek jest znacznie krótszy, niż w Xynotal) na środkowych klockach. Odległości między klockami na środku są większe, niż w oponie na suche, ale wciąż są one ułożone na tyle gęsto, że jest tu dobre toczenie. Continent
Opona Continental Kryptotal-RContinental Kryptotal-R to opona na tył, na zmienne nawierzchnie i warunki pogodowe, czyli uniwersalna. Kryptotal R ma bieżnik o średniej gęstości z krótkimi rampami (klocek ma kształt trapezu, w którym ścięty odcinek jest znacznie krótszy, niż w Xynotal) na środkowych klockach. Odległości między klockami na środku są większe, niż w oponie na suche, ale wciąż są one ułożone na tyle gęsto, że jest tu dobre toczenie. Continental podkreśla, że zastosował tu balans między przyczep