Ludzie, bestie i demony w jednej armii... Wojownicy Chaosu - wyrzutki, ludzie bez czci i wiary pustoszą Stary Świat siejąc strach i zniszczenie. Za nimi krok w krok idą plugawe monstra i demony. Niszczycielskie Hordy to dodatek z Cyklu Wiecznej Wojny do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera łącznie 60 kart (numery 81-100), z czego 20 nie prezentowanych wcześniej kart, zaprojektowanych w celu wzmocnienia istniejących talii i rozbudowy różnorodności gry.
Mała wioska Swartzenholden pada łupem grabieżczej wyprawy ungorów. Rzeź i zniszczenie nie uchodzi jednak uwadze Slaanesha, który szykuje zwierzoludziom zupełnie inny los. Ognisty świt to szósty i ostatni, 60-kartowy zestaw bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 101-120), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.
Gdzieś tam, w miejscu, którego nikt nie chce poznać, czai się Nieuniknione Miasto. Wiecznie skażone Chaosem, doszczętnie wyniszczy umysł każdego, kto trafi na jego potworne ulice. Traf chce, że już niedługo do jego bram zapuka niefortunna grupa zwiadowcza... Nieuchronne Miasto to pierwszy Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 01-20), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.
Polem bitwy wstrząsają starożytna magia i epickie zaklęcia, wojna Porządku i Zniszczenia nabrała gorączkowej intensywności. Pokonaj wrogów niszczycielską mocą mistycznego ognia! Mistyczny Ogień to szósty dodatek z Cyklu Spaczenia do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera 40 kart.
Szczelina do Królestwa Chaosu staje otworem, a pierwsze, co się z niej wydostaje to Wiatry Magii. Ten, kto zdoła je okiełznać posiądzie ogromną moc, ale będzie musiał również zapłacić straszliwą cenę. Naczynie Wiatrów to czwarty, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 61-80), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie no
Gdzieś na skraju świata zostaje odkryty potężny oręż - miecz o niespotykanej mocy, który może przeważyć szalę zwycięstwa w wojnie, którą ogarnięty jest Stary Świat. Aby go zdobyć, bohaterowie wszystkich ras wyruszają na krwawy szlak. Nadchodzący Świt to pierwszy, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 1-20), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajd
W wigilię wzejścia Morrslieba orcze hordy atakują krasnoludzką twierdzę. Czy posiwiały czempion i jego wojownicy utrzymają twierdzę do czasu przybycia posiłków? Księżyc Chaosu to drugi, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.
Dwór Wiedźmiego Króla debatuje w Naggarondzie, a w świątyniach poniżej ołtarze Królowej Wiedźm ociekają krwią. W mroźnym powietrzu wiszą spiski, niedługo wszystko się zacznie... Miasto Zimy to piąty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 81-100), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.
Korona Wojny z Saphery. Krwawy Topór Druzga. Runiczny Kieł Sollandu. Wiedzione nadzieją zdobycia śmiertelnej przewagi w trwającej wojnie, siły Porządku i Zniszczenia zwróciły się ku reliktom Starego Świata. Kroniki Spaczenia to piąty dodatek z Cyklu Spaczenia do żyjącej gry karcianej Warhammer: Inwazja - zawiera 40 kart.
Ten Battle Pack wesprze przede wszystkim rasę krasnoludów, ale gracze pozostałymi pięcioma rasami również nie będą zawiedzeni. Karaz-a-Karakto czwarty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolic (zawiera karty 61-80), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji., karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.
Gdy Morrslieb osiąga pełnię, a siły chaosu wylewają się z północy, banda łupieżców zagraża karawanie uchodźców. Na ich drodze stoją tylko łowca czarownic, uczeń czarodzieja i garstka żołnierzy. Kometa z dwoma warkoczami to trzeci 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Morrslieba (zawiera karty 41-60), serii połączonych dodatków do Warhammer: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.
Altdorf symbolizuje potęgę i bogactwo Imperium. Na pobliskich polach imperialna armia szkoli się w oczekiwaniu nadchodzącego konfliktu. Ich najlepszą obroną jest odwaga... Imperialny Tron to szósty Zestaw Bitewny z Cyklu Stolicy (zawiera karty 101-120), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji.
Mroczne Elfy zagrażają Kamieniom Ścieżki - starożytnym źródłom czystości, bez których kontrolowanie Wiatru Magii będzie niemożliwe. Nie można dopuścić do ich zniszczenia! Czwarty Kamień Ścieżki to piąty battlepack z Cyklu Wrogów (zawiera karty 81-100), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji., karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.
Nad królestwem Elfów Wysokiego Roku wisi zagłada. Sprzymierzone armie ich wrogów oblegają Ulthuan, a losy wiekowej krainy spoczywają w rękach jednego bohatera... Fragmenty Potęgi to drugi, 60-kartowy Zestaw Bitewny z Cyklu Krwawej Wyprawy (zawiera karty 21-40), serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart (oraz 40 kart już znanych), któ
Nowość Gra bitewna dla dwóch osób osadzona w świecie Warhammera, oparta na mechanice dysków, ze zmiennymi zasadami, które umożliwiają bohaterom tworzyć armie wokół siebie. Gra zawiera wszystkie konieczne elementy do rozgrywki. Podstawowym elementem gry Warhammer: Diskwars są dyski. Każdy z nich to albo bohater albo jednostka ze Starego Świata. Na dyskach zawarte są informacje o rodzaju ruchu, sile, wytrzymałości i innych zdolnościach. Dyski poruszają się w specyficzny sposób: przekładane są przez krawędź.