LAMPA PRZEDNIA DO ROWERU TURISMO PRO Dobre oświetlenie w czasie jazdy dla kolarza oznacza komfort. Nie ma możliwości wpadnięcia na przeszkodzę czy pomylenia trasy. Podczas szybkiego przemieszczania się rowerem w nocy dla rowerzysty pole widzenia staje się jeszcze bardziej zawężone. Lampka rowerowa Turismo Plus pozwoli poczuć się bezpiecznie. Jej jasne światło sprawia, że kierowcy aut będą dokładnie widzieli jadący jednoślad. Jednocześnie lampa nie razi, więc nie spowoduje kolizji z pojazdem. I
LAMPA ROWEROWA PRZEDNIA TURISMO RACE Co sprawia, że lampa rowerowa jest naprawdę dobra? Czy to ilość dostarczanych przez nią lumenów? A może wytrzymała bateria? Szukając odpowiedzi na to pytanie, szybko można dojść do wniosku, że najważniejsze jest gwarantowane przez nią bezpieczeństwo. Lampa Turismo Race spełnia to zadanie doskonale z wielu powodów. Jednym z nich jest fakt, że wykorzystuje technologie, które odpowiednio kierują wiązką światła. Nie będzie ono oślepiało kierowców jadących z przeciwka
LAMPKA ROWEROWA PRZEDNIA DYNALIGHT 30 Dynlight 30 to lekka, przednia lampka rowerowa. Lekkość zapewnia wykonanie korpusu z trwałego tworzywa sztucznego - ABS. Lampka Dynalight 30 do zasilana wymaga roweru z piastą z wbudowanym dynamem. W tej kompatkowej lampce drzemie duża moc świecenia 30 lux, a jednocześnie nie brak jej sportowego zacięcia. Dzięki zastosowanym technologiom i nowoczesnej konstrukcji lampka ma daleki zasięg - 95 m. Moc i zasięg w połączeniu z zintegrowanym odblaskiem zwiększają
Klucz płaski od kaset i suportu Kross Profesjonalny klucz serwisowy przeznaczony do montażu i demontażu wkładów suportu. Wykonany z grubej na 4 mm, hartowanej stali narzędziowej S50C, rękojeść wykonana z antypoślizgowego materiału TPR. Klucz do wkładu suportu Shimano, pasuje do modeli tradycyjnych i z osią Octalink. Zapewnia efektywną i precyzyjna pracę bez ryzyka obsunięcia czy uszkodzenia wkładu suportu
Klucz do wolnobiegów BT-23 Klucz rowerowy Kross to produkt, który z powodzeniem można polecić każdemu miłośnikowi rowerowego szaleństwa. Firma przykłada ogromną uwagę do tego, co tworzy, dlatego też klucz wielowypustowy BT-23 powinien znaleźć się w każdym domowym warsztacie. Jego konstrukcja została bardzo dobrze przemyślana, co sprawia, że spełni on oczekiwania nawet bardzo wymagających klientów. Klucz serwisowy BT-23 jest przeznaczony do montażu i demontażu wolnobiegów. Klucz BT-23 – narzę
Klucz do kaset Kross BT-14 Klucz wielowpustowy do wkładów suportów i kaset oraz pierścieni kontrujących Campagnolo pasuje do wkładów suportu Campagnolo Record, Chorus. Na klucz należy założyć 1/2 klucz dynamometryczny, lub płaski 21 mm. Główne cechy: MATERIAŁ: stal fosfatowana ILOŚĆ FUNKCJI: 2 WAGA: 58 g
Hak wymienny DP-8 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku up
Hak przerzutki Kross DP-51 wymienny Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzut
Hak przerzutki Kross DP-49 wymienny Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W
Hak przerzutki DP-47 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku
Hak przerzutki DP-48 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku
Hak przerzutki DP-38 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku
Hak przerzutki Kross DP-34 wymienny Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzut
Hak przerzutki DP-30 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku
Hak przerzutki DP-32 Hak rowerowy to bardzo delikatny i jednocześnie wymienny element ramy roweru. Jest on odpowiedzialny za utrzymywanie przerzutki tylnej w odpowiednim położeniu, dzięki czemu będzie mogła ona precyzyjnie zmieniać biegi. Jednak jego prawdziwym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa przerzutce tylnej. W przypadku upadku ten element roweru ma za zadanie przyjąć na siebie siłę uderzenia i zminimalizować, albo całkowicie uniknąć, uszkodzeń na drogiej tylnej przerzutce. W przypadku