Big Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Merida Big Nine 500 Lite to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą w standardzie Boost, o sportowej geometrii, inspirowany karbonowymi Big.Nine’ami. Od kilku lat 500 Lite święci triumfy w swoim segmencie, jest też świetnie oceniany przez media. P
Merida Big.Nine 300 Lite to wszechstronny rower crossowy dla osób, które lubią szybką jazdę i chcą odkrywać różnorodne tereny. Wyposażony w lekką i sztywną aluminiową ramę o sportowej geometrii, ten hardtail oferuje precyzyjne prowadzenie i doskonałą wydajność. Amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air o skoku 100 mm zapewnia komfort na nierównościach, a napęd Shimano Deore 2 x 10 umożliwia płynne zmiany biegów. Koła o rozmiarze 29 cali z oponami Maxxis Ikon drut i hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 gw
Merida Big.Nine 300 Lite to wszechstronny rower crossowy dla osób, które lubią szybką jazdę i chcą odkrywać różnorodne tereny. Wyposażony w lekką i sztywną aluminiową ramę o sportowej geometrii, ten hardtail oferuje precyzyjne prowadzenie i doskonałą wydajność. Amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air o skoku 100 mm zapewnia komfort na nierównościach, a napęd Shimano Deore 2 x 10 umożliwia płynne zmiany biegów. Koła o rozmiarze 29 cali z oponami Maxxis Ikon drut i hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 gw
Merida Big.Nine 300 Lite to wszechstronny rower crossowy dla osób, które lubią szybką jazdę i chcą odkrywać różnorodne tereny. Wyposażony w lekką i sztywną aluminiową ramę o sportowej geometrii, ten hardtail oferuje precyzyjne prowadzenie i doskonałą wydajność. Amortyzator SR Suntour XCR 32 RLR Air o skoku 100 mm zapewnia komfort na nierównościach, a napęd Shimano Deore 2 x 10 umożliwia płynne zmiany biegów. Koła o rozmiarze 29 cali z oponami Maxxis Ikon drut i hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro M275 gw
Merida Big Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres pr
Merida Big Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres pr
Merida Big Nine 20 ma ramę TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, jest dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygładzonych spawach, ma wewnętrznie prowadzone przewody, a także mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, szeroki zakres pr
Merida Big Nine 15 to komfortowy hardtail bardziej do rekreacyjnej jazdy niż ścigania się. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach, ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30. Kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce Power DS-100HT. W walce z przesz
Merida Big Nine 15 to komfortowy hardtail bardziej do rekreacyjnej jazdy niż ścigania się. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach, ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30. Kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce Power DS-100HT. W walce z przesz
Merida Big Nine 15 to komfortowy hardtail bardziej do rekreacyjnej jazdy niż ścigania się. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach, ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30. Kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce Power DS-100HT. W walce z przesz
Merida Big Nine 15 to komfortowy hardtail bardziej do rekreacyjnej jazdy niż ścigania się. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach, ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30. Kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce Power DS-100HT. W walce z przesz
Merida Big Nine 15 to komfortowy hardtail bardziej do rekreacyjnej jazdy niż ścigania się. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach, ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki, które mogą Ci się przydać podczas codziennych tras. Szeroki zakres przełożeń zapewni Ci napęd ze sprawdzonymi komponentami Shimano, a jazdę po nierównościach ułatwi sprężynowy amortyzator SR Suntour XCT30. Kontroli nad rowerem sprzyjają hamulce Power DS-100HT. W walce z przesz
Big Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Merida Big Nine 100 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygła
Big Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Merida Big Nine 100 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygła
Big Nine od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili. Zwycięzca niezliczonych branżowych testów i najważniejszych wyścigów na świecie, sukcesy odnosiły na nim takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa i Jose Antonio Hermida. Merida Big Nine 100 to model z ramą TFS o bardziej komfortowej geometrii niż w swoich wyścigowych odpowiednikach, dobry zarówno do sportowej jazdy, jak i rekreacyjnych zastosowań. Rama z technoformowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach oraz wygła