Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Ramka radiowa Honda Civic 2 ISO/2 DinW niektórych samochodach wymiana radioodbiornika nie jest czymś banalnie prostym, ponieważ radio, które chcesz zamontować, może mieć inny wymiar od fabrycznego. Wówczas dla zachowania funkcjonalności kokpitu, a także ze względów estetycznych konieczne jest zastosowanie specjalnie przystosowanej ramki radiowej. W tym miejscu odnajdziesz ramkę radiową Honda Civic 2 ISO/2 Din 2001->2005 Sedan / Coupe.Wymień fabryczne radioOpisywana ramka radiowa pozwoli na wymianę fabr
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Marka i model samochodu : Ford Cougar (BCV) 05/1998 - 08/2002 Ford Fiesta (JAS/JBS) 08/1995 - 11/2001 Ford Focus (DBW/DAW) 10/1998 - 10/2004 Ford Focus (DFW + DNW)) 02/1999 - 10/2004 Ford Galaxy (WGR) 06/2000 - 02/2006 Ford Mondeo (BAP/BFP/BNP) 10/1996 - 09/2000 Ford Mondeo (B4Y/B5Y/BWY ) 10/2000 - 05/2003 Ford Puma (ECT) 06/1997 - 04/2002 Jaguar S-Type (CCX alle Modelle) 1999 - 2002Kolor: czarny Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są opt
Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwersalne. Maskuje szczeliny między kokpitem a radiem samochodowym. Typ akcesoriów car audio: Ramka radiowaWersja: 1 DINKolor: czarnyMarka i model samochodu : Ford Escort MK6 1995 - 2000 Ford Fiesta 1995 - 2001 Ford Focus Mk 1 1998 - 2004 Ford Mondeo 1996 - 2004 Ford Puma 1997 - 2002 Ford Transit 2000 - 2006 Mazda 121 1996 - 2003
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 1 lub 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na u
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Ramka radiowa 2 DIN, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniwers