właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Mieszanka Ivory Black, Ultramarine i Iron Oxide Yellow daje wyraźnie chłodny czarny zamiennik. Niebieskie odcienie są podobne, ale znacznie łagodniejsze niż te z błękitu pruskiego. Niektórzy malarze wolą tę mieszankę ze względu na jej powściągliwą moc odcienia i używają jej w chłodnych, refleksyjnych odcieniach w malowaniu np. ciała. właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Burnt sienna jest jednym z naturalnych tlenków żelaza na ziemi. Tworzy bogate, ale stonowane róże, które ujawniają, jak przejrzyste i ciepłe są jej odcienie. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
Syntetyczny tlenek żelaza, bardzo ciepły odcień umbry. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
Głębszy i chłodniejszy niebiesko-czerwony odcień syntetycznego tlenku żelaza o dużej gęstości kolorystycznej, który tworzy odcienie fioletami. właściwości krycia - farba półkryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Wydaje się, że antymonian ołowiu w oryginalnych wersjach był używany jako pigment od V wieku pne. i jest produkowany od 1400 roku. Jeden z najbardziej zaufanych kolorów i stale poszukiwany. Michael Harding jest jednym z nielicznych producentów, którzy pozostali przy tworzeniu oryginalnego produktu, w przeciwieństwie do współczesnej alternatywy. Jego żywej, gęstej, prawie wiesiołkowej żółci nie da się naśladować, co potwierdzą portreciści . Jest mocniejszy, a jednocześnie bardziej wyciszony niż jego odpowi
Surowa Sienna jest używana do stosowania jako ton podkładowy i do podmalowywania. Jej początki sięgają XVII wieku, jest to jeden z nieodzownych tlenków żelaza na Ziemi! Jak sama nazwa wskazuje, najlepsze gatunki pochodzą ze środkowych Włoch, skąd Michael Harding ma własne dostawy. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
Jej odcienie dają musztardowe żółcie bardzo zbliżone do prawdziwego Naples Yellow Dark. Piękny kolor dla odcieni cielistych, krajobrazów. właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Wytwarzany w innym procesie chemicznym niż standardowy rutylowy dwutlenek tytanu, który nadaje mu subtelny lniany lub limonkowy odcień różowo-brązowy. Taka obecność sprawia, że farba ta jest nie tylko dobrze schnąca, ale także nadaje się idealnie do podłoża lub podmalówki, ma dobrą teksturę i smukłą powierzchnię. Prawdziwa siła tego koloru pochodzi z jego zdolności mieszania z dowolnym kolorem, zapewniając w ten sposób efekt „zamszu”, który ładnie pasuje do pastelowych kolorów i bogatych faktur. wła
Green Earth, kompleks krzemianów żelazawych w glinie i glinie magnezowej, jest jednym z niewielu naturalnie występujących pigmentów nieorganicznych, które nadal są dostępne. właściwości krycia - farba półprzezroczysta światłoczułość - wysoka odporność na światło
Jest to cieplejsza wersja Bright Yellow Lake o podobnych właściwościach. Pozornie przezroczysty, ale z silną mocą barwienia, przechodzi przez mieszanki z łagodniejszą i bardziej złotą gamą odcieni. właściwości krycia - farba transparentna światłoczułość - wysoka odporność na światło
Bright Yellow Lake to organiczny pigment. Ma niesamowicie wysoką zawartość oleju i przezroczystość z ogromną mocą odcienia, która przebija się przez mieszanki z wszechobecną gamą odcieni butelkowej zieleni. właściwości krycia - farba transparentna światłoczułość - wysoka odporność na światło
Czasami nazywany żółcią barową, ponieważ jest to chromian baru. Został wprowadzony do malowania po chromianach ołowiu, około 1820 roku. W przeciwieństwie do chromianów ołowiu, bar okazał się trwały i niereaktywny. Często uważany za przestarzały. Sam w sobie Lemon Yellow jest kwaskowato wyglądający żółty z dziwnie zielonymi podtekstami, jego niski odcień i siła krycia ułatwia mieszanie się z magentą i chłodniejszymi czerwieniami, tworząc pięknie modulowane szarości poszukiwane w niektórych fragmentach mala
Biel tytanowa nr 1 to najjaśniejsza biel w palecie barw Michaela Hardinga. Jest odpowiednia dla ostrych, chłodnych, nieprzejrzystych odcieni światła. Jeśli potrzebujesz czegoś mocnego, który aktywnie rozjaśnia odcienie, to jest to. Chociaż nie jest subtelna, ta biel jest najbardziej odpowiednia dla jasnej, świeżej palety. Po utwardzeniu tworzy mocną i trwałą powłokę. Biel ta jest zmieszana z olejem szafranowym. Dlaczego? Olejek szafranowy to blady, wolno schnący olej. Ponieważ jest jaśniejszy od oleju lni
Napthol Red to uznany pigment organiczny, który można stosować w zależności od potrzeby jako przezroczysty lub nieprzezroczysty. W stanie niezmieszanym jest czystą i lekko ognistą czerwienią z wysoką mocą odcienia i gamą żółtopomarańczowych odcieni, które stają się bardzo zauważalne w odcieniach, które dają znacznie jaśniejsze i cieplejsze odcienie różu, niż jest to osiągalne w przypadku czerwieni kadmowej. Po zmieszaniu z białym, czerwony Napthol może wydawać się prawie fluorescencyjny. właściwości k