MOTUL 300V Factory Line 10W40 Olej do wysilonych silników 4-suwowych w motocyklach wyścigowych, szosowych, crossowych, enduro,100% syntetyczny na bazie estrów, specjalnie przygotowany dla wyścigowych silników 4-suwowych z zintegrowaną skrzynią biegów. Spełnia normy: API SG, JASO T904 (Przewyższa MA2) Bańka: 1 Litr KARTA CHARAKTERYSTYKI PRODUKTU Jeśli nie znaleźliście państwo produktu, który was interesuje, proszę napisać do nasFormularz kontaktowy bądź na adres sklep@motofactory.pl – z pewnością posta
MOTUL 5100 MA2 15w50 Olej do silników 4-suwowych w motocyklach szosowych, crossowych i enduro. Olej do czterosuwowych silników. Technologia Estrów. Spełnia najbardziej rygorystyczne wymagania producentów motocykli. Doskonała ochrona silnika i skrzyni biegów przed ścieraniem. Zapewnia gładką zmianę biegów. Przeznaczony również do układów z katalizatorem. Pojemność: 4 litry API Standardy: API SG/SH/SJ/SL/SMJASO Standardy: JASO MA2 M033MOT114 KARTA CHARAKTERYSTYKI PRODUKTU
MOTUL HELMET & VISOR CLEAN Środek do czyszczenia kasku wizjera oraz szyb motocyklowychAerozol 250mlNie pozostawia smugDedykowany do wszystkich szyb i wizjerów plastikowych
MOTUL FORK OIL LIGHT EXPERT 5W: Wysokiej jakości olej do teleskopów standardowych, Zawiera dodatki zmniejsza tarcie, Zabezpiecza uszczelki , Lepkość 5W, Pojemność: 1 litr, Zawiera środki przeciwpieniące.
MOTUL FORK OIL HEAVY EXPERT 20W: Wysokiej jakości olej do teleskopów standardowych, Zawiera dodatki zmniejsza tarcie, Zabezpiecza uszczelki , Lepkość 20W, Pojemność: 1 litr, Zawiera środki przeciwpieniące.
MOTUL FORK OIL MEDIUM/HEAVY EXPERT 15W: Wysokiej jakości olej do teleskopów standardowych, Zawiera dodatki zmniejsza tarcie, Zabezpiecza uszczelki , Lepkość 15W, Pojemność: 1 litr, Zawiera środki przeciwpieniące.
MOTUL FORK OIL MEDIUM EXPERT : Lepkość - 10W Pojemność opakowania - 1L Zawiera dodatki zmniejszające tarcie Zabezpiecza uszczelniacze zawieszenia
MOTUL INUGEL CLASSIC jest gotowym do użycia płynem chłodniczym, Opartym na monoetylenoglikolu, łączący technologię organiczną i nieorganiczną, tzw. dodatki hybrydowe. Produkt ten można mieszać z wszystkimi płynami chłodniczymi opartymi na monoetylenoglikolu. Zalecany do wszelkich systemów chłodzenia. Zapewnia doskonałą wymianę ciepła i skuteczne chłodzenie silnika. Zarówno krzemiany jak i kwasy organiczne zapewniają właściwości antykorozyjne, które utrzymują się
MOTUL INUGEL CLASSIC: MOTUL INUGEL CLASSIC jest gotowym do użycia płynem chłodniczym, Opartym na monoetylenoglikolu, łączący technologię organiczną i nieorganiczną, tzw. dodatki hybrydowe. Produkt ten można mieszać z wszystkimi płynami chłodniczymi opartymi na monoetylenoglikolu. Zalecany do wszelkich systemów chłodzenia. Zapewnia doskonałą wymianę ciepła i skuteczne chłodzenie silnika. Zarówno krzemiany jak i kwasy organiczne zapewniają właściwości antykoroz
MOTUL INUGEL EXPERT: MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do użycia płynem chłodniczym, Opartym na monoetylenoglikolu, łączący technologię organiczną i nieorganiczną, tzw. dodatki hybrydowe. Produkt ten można mieszać z wszystkimi płynami chłodniczymi opartymi na monoetylenoglikolu. Zalecany do wszelkich systemów chłodzenia. Zapewnia doskonałą wymianę ciepła i skuteczne chłodzenie silnika. Zarówno krzemiany jak i kwasy organiczne zapewniają właściwości antykorozyjne
MOTUL INUGEL EXPERT: MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do użycia płynem chłodniczym, Opartym na monoetylenoglikolu, łączący technologię organiczną i nieorganiczną, tzw. dodatki hybrydowe. Produkt ten można mieszać z wszystkimi płynami chłodniczymi opartymi na monoetylenoglikolu. Zalecany do wszelkich systemów chłodzenia. Zapewnia doskonałą wymianę ciepła i skuteczne chłodzenie silnika. Zarówno krzemiany jak i kwasy organiczne zapewniają właściwości antykorozyjn
MOTUL DOT 34: Płyn hamulcowydo wszystkich, także motocyklowych, systemów hamulcowych i sprzęgłowych, które wymagają DOT-3 i 4. Temperatura wrzenia minimum 245C. Dzięki wysokiej zdolności absorbowania wody posiada zwiększoną żywotność w porównaniu do tańszych odpowiedników, Zapewnia wysoką siłę hamowania przez cały okres eksploatacji. Do wszystkich motocykli, które na zbiorniczku pompy hamulcowej mają zapisane DOT-4. W normalnych warunkach płyn hamulcowy
MOTUL DOT 5.1: Wysoki punkt wrzenia na mokro (185oC), o wiele wyższy niżw płynach klasy DOT 4 (155oC) i DOT 3 (140oC)umożliwia dłuższe użytkowanie tego produktu. Należy pamiętać, że wszystkie płyny hamulcowe klasy DOT3, DOT 4, a takżeDOT 5.1 mają właściwość do absorbowania wilgoci z powietrza co obniża ich punkt wrzenia w okresie użytkowania, co w przypadku nie przestrzegania zalecanych okresów wymiany może prowadzić do zmniejszenia bezpieczeństwa. Punktwrzenia na mokro jest repre
MOTUL CHAIN LUBE OFF ROAD: Przeznaczony do motocykli ENDURO/CROSS Maksymalna przyczepność do łańcucha. Do łańcuchów O-ringowych, X-ringowych i bezoringowych. Chroni przed wodą i rdzą. Wydłuża żywotność łańcucha. Kolor smaru: żółty Pojemność: 400ml. W zastawie znajduje się adapter słomka.
MOTUL CHAIN LUBE ROAD PLUS: Przeznaczony do motocykli szosowych. Maksymalna przyczepność do łańcucha - zapobiega brudzeniu np. tylnej felgi. Do łańcuchów O-ringowych, X-ringowych i bezoringowych. Chroni przed wodą i rdzą. Wydłuża żywotność łańcucha. Kolor smaru: przeźroczysty Pojemność: 400ml. W zastawie znajduje się adapter słomka. Mały pojemnij pozwala schować smar nawet w sportowych motocyklach.