NORTON MESHPOWER :Norton MeshPower to alternatywa dla tradycyjnych krążków perforowanych.To wielofunkcyjne narzędzie ścierne, zaprojektowane z tysiącami otworów, stworzone na bazie unikalnej struktury matrycy w postaci siatki. Struktura otworów pozwala na usuwanie pyłu w każdym zastosowaniu krążka.• Podkład z siatki umożliwia doskonałe usuwanie pyłu, co zapewnia czystsze środowisko pracy i skraca czas sprzątania.• Technologia No-fil® zapobiega zabijaniu się, co wydłuża żywotność produktu.• Może być stosow
NORTON MESHPOWER :Norton MeshPower to alternatywa dla tradycyjnych krążków perforowanych.To wielofunkcyjne narzędzie ścierne, zaprojektowane z tysiącami otworów, stworzone na bazie unikalnej struktury matrycy w postaci siatki. Struktura otworów pozwala na usuwanie pyłu w każdym zastosowaniu krążka.• Podkład z siatki umożliwia doskonałe usuwanie pyłu, co zapewnia czystsze środowisko pracy i skraca czas sprzątania.• Technologia No-fil® zapobiega zabijaniu się, co wydłuża żywotność produktu.• Może być stosow
PODKŁADKI Z CHŁODZENIEM POWIETRZEM • Do bardziej agresywnego szlifowania• Cechują się gęstym użebrowaniem przez co stają się odporne na wyższe temperatury• Granulacja 16+ i drobniejsza
uniwersalna podkładka średnia15 otworowa 150mm, mocowanie 5/16” & M8 pod krążki ścierne oczywiście 15 otworowe
GĄBKI POLERSKIEUnikalna kompozycja gęstości i miękkości jest idealna do polerowaniai nadawania połysku. Otwarta struktura gąbki pozwala polerować z mniejsząilością mleczka i zapobiega rozpryskiwaniu.
TAŚMA PERFOROWANA DO PODWIJANIA I ZABEZPIECZANIA USZCZELEKNasza taśma perforowana Trim jest idealna do zabezpieczenia elementów gumowych na karoserii przed lakierowaniem. Jest ona perforowana, co ułatwia aplikacje na konturach.• Jeden rozmiar i grubość do wszystkich zastosowań• Wysokiej jakości klej, brak ryzyka zostawiania śladów po odkl
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan
Materiał szlifierski Norton Multi -Air® wytwarzany jest przy zachowaniu najwyższych standardów technologicznych. Został specjalnie zaprojektowany do końcowych operacji szlifowania na sucho. Krążek ten, szlifuje szybciej, chłodniej, jest bardziej odporny na zabijanie i ma dłuższą żywotność niż inne konwencjonalne papiery. Specjalna powłoka No-Fil® zapobiega gromadzeniu się kurzu i przedwczesnemu zapychaniu się krążka. Drobne ziarno, może być użyte do końcowych operacji szlifowania na sucho przed lakierowan