GRA KARCIANA DLA DWÓCH OSÓB HARRY POTTER: OBRONA PRZED CZARNĄ MAGIĄ Dynamiczny pojedynek czarodziejów Dynamiczna, dwuosobowa karcianka oparta na budowaniu talii, stworzona na podstawie gry Harry Potter: Hogwarts Battle. Tym razem nie będziemy wspólnie walczyli ze złem atakującym Hogwart, a stawali w szranki z drugim czarodziejem w ramach praktycznych zajęć z Obrony przed Czarną Magią. Aby wygrać, musimy trzykrotnie rozbroić naszego przeciwnika. Zawartość pudełka:
GRA DIXIT REBEL 22473 Dixit to pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy Twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń! Jak grać? 1. W swojej turze jako narrator podaj dowolne skojarzenie (słowo, frazę, piosenkę) do jednej ze swoich kart. Na przykład ,,Podróż". 2. Gracze wybierają spośród swoich kart tę, która najlepiej ilustruje Twoje skojarzenie. Potasuj i odkryj wybrane przez graczy karty. 3. Wszyscy w tajemnicy głosują na kartę, która ich zdaniem należy do Ciebie
GRA TOWARZYSKA DOBBLE 1, 2, 3 Znajdź jeden wspólny symbol, zanim zrobią to Twoi przeciwnicy! "Dobble" to seria szybkich mini-gier na refleks, w których wszyscy gracze biorą udział jednocześnie. Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, już od 3 roku życia. Zasady gry: odszukanie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. W grze Dobble na dwóch dowolnych kartach zawsze znajduje się tylko jeden symbol. Znajdź go, zanim zrobią to inni. 5 szybkich gier imprezowych, 30 katy Liczba graczy 2-8 W
GRA TOWARZYSKA DOBBLE HARRY POTTER REBEL Dobble Harry Potter łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innyc
GRA DOBBLE KICIA KOCIA REBEL Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli. Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie
WSIĄŚĆ DO POCIĄGU USA FAMILIJNA GRA PLANSZOWA 2. października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się
OPOWIADANKI FAMILIJNA GRA PLANSZOWA Wkrocz do świata wyobraźni! "Dawno, dawno temu, gdy dorośli byli mali i uwielbiali opowieści pełne przygód, Wilfried i Marie znaleźli magiczną księgę. Dzieci mogły wskakiwać do spisanych tam baśni, a po kilku takich wycieczkach zaprzyjaźniły się z zabawnymi zwierzętami zamieszkującymi stronice książki..." Opowiadanki to gra stworzona z myślą o wspólnym spędzaniu czasu. Rodzice z dziećmi poznają bajki i decydują o tym, jakie zwierzaki zostaną bohaterami opowieści.
GRA TOWARZYSKA TIME'UP HARRY POTTER REBEL Odgadnij hasła ze świata Harryego Pottera! Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane słowa, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest zaprezentować hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Time's Up! Harry Potter zawiera 440 haseł związanych ze światem małego czarodzieja. Zna
GRA DOBBLE MARVEL EMOJI REBEL Zabierz Hulka, Lokiego i Ant-Mana gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze towarzyskiej! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny obrazek, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie karty zawsze łączą się dokładnie jednym symbolem! W Dobble Marvel Emoji można grać na wiele sposobów, a 5 z nich jest opisanych w instrukcji jako mini-gry
GRA DOBBLE COLLECTOR REBEL Świętuj 10. urodziny najpopularniejszej gry rodzinnej ze specjalną edycją pełną niespodzianek! Dobble Collector to aż 2 nowe talie powiększonych kart: jedna z nich nawiązuje do imprezowo-urodzinowych klimatów i ma złocone karty, a druga, upiorna… świeci w ciemności! Całość zamknięta jest w odpowiednio powiększonej metalowej puszce, która skutecznie zabezpieczy zawartość. Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na
Zaginiona wyspa ArnakNa bezludnej wyspie wśród nieznanych wód badacze odkryli ślady wielkiej cywilizacji. Poprowadź wyprawę, by zbadać nieznane zakątki, odnaleźć zaginione artefakty, stawić czoła budzącym grozę strażnikom i poznać tajemnicę, którą skrywa wyspa.Zaginiona wyspa Arnak to gra łącząca mechaniki budowania talii i rozmieszczania robotników. Uczestnicy będą eksplorować kolejne zakątki planszy i odkrywać nieznane tereny, umiejętnie zarządzając zgromadzonymi zasobami. Oprócz klasycznych efektów, do
Uczniowie, różdżki w dłoń!Mamy zaszczyt poinformować Cię o przyjęciu w poczet uczniów Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie - najlepszej na świecie szkoły dla czarownic i czarodziejów Poznasz tu tajniki magii i będziesz doskonalić umiejętności warzenia eliksirów oraz rzucania zaklęć. Jako reprezentant jednego z domów: Gryffindoru, Ravenclawu, Hufflepuffu albo Slytherinu be?dziesz zdobywac´ punkty i wez´miesz udział w rywalizacji o Puchar Domów. Harry Potter: Rok w Hogwarcie to wielowymiarowa gra rodzi
Niedługo otwarcie nowego muzeum pełnego wspaniałych i drogocennych eksponatów. Twoim zadaniem jest zaprojektowanie systemu alarmowego tak, aby zabezpieczyć laserami wszystkie cenne obiekty, zostawiając miejsce na patrole strażników. Każdą kolejną salę trudniej zabezpieczyć - czy podołasz zadaniu?Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą ni
Nadeszła pora, aby sekrety zostały odkryte, a zamknięte drzwi - wreszcie otwarte. Teraz bowiem przybyliśmy na Arnak my, a nasze metody różnią się od tych, którymi posługiwały się wcześniejsze ekspedycje.Zaginiona wyspa Arnak: Przywódcy ekspedycji to rozszerzenie wprowadzające asymetryczne warunki początkowe dla każdego z graczy. Uczestnicy przyjmą role liderów o unikalnych umiejętnościach i będą mieli okazję wypróbować dopasowane do nich strategie. Oprócz tego w pudełku znajdziesz nowe świątynie do eksplo
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję kolory to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz czarne koty, kolorowe rośliny, a nawet pysznie wyglądające słodycze, które pomogą maluchom w nauce rozpoznawania i nazywania barw.