Biel tytanowa jest najjaśniejszym z białych pigmentów. Uważany jest za uniwersalny kolor olejny, przydatny we wszystkich technikach i najlepszy do wszystkich białych. Nie jest ani ciepły, ani chłodny, co stawia go gdzieś pomiędzy bielą ołowianą a bielą cynkową. właściwości krycia - farba transparętna światłoczułość - dobra odporność na światło
właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - dobra odporność na światło
właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło
Biała gotowa do użycia akrylowa pasta, mocno chłonna do tworzenia efektów spękań w malarstwie akrylowym, a także do kształtowania struktur reliefowych na sztywnych podłożach (np. zagruntowana deska, sklejka). Sposób użycia: czystą pastę lub zmieszaną z farbami akrylowymi w max. 30% nakładać na podłoże szpachelką malarską. Podłoże musi być odpowiednio przygotowane np: zagruntowane gessem Schmincke 50518, wolne od zabrudzeń aby uniknąć oddzielenia się warstwy malarskiej od podłoża podczas procesu schnięcia.
Biała akrylowa pasta o mocnej gęstej konsystencji, do kształtowania struktur reliefowych na sztywnych podłożach (np. zagruntowana deska, sklejka). Po wyschnięciu tworzy białą równą powierzchnię o lekko chłonnym charakterze, która może być szlifowana papierem ściernym lub obrabiana nożem, a następnie pomalowana farbami akrylowymi. Rozcieńczalnik: woda Zawiera: czystą dyspersję akrylową, pigmenty, wypełniacze i dodatki, wodę.
Biała akrylowa pasta o mocnej gęstej konsystencji, do kształtowania struktur reliefowych na sztywnych podłożach (np. zagruntowana deska, sklejka). Wysychając tworzy białą chropowatą strukturę. Powierzchnia wyschniętej pasty znakomicie nadaje się do stosowania techniki malowania suchym pędzlem. Po całkowitym wyschnięciu powierzchnię można pomalować farbami akrylowymi. Rozcieńczalnik: woda Zawiera: czystą dyspersję akrylową, pigmenty, wypełniacze i dodatki, wodę.
właściwości krycia - farba kryjąca światłoczułość - wysoka odporność na światło szybkość schnięcia farby - 3-5 dni
właściwości krycia - farba transparentna światłoczułość - wysoka odporność na światło szybkość schnięcia farby - 3-5 dni
Flake White Hue to doskonała bezzołowiowa alternatywa dla klasycznej Cremnitz White. Zamiast toksycznego pigmentu bieli ołowiowej zawiera kombinację pigmentów bieli tytanowej i bieli cynkowej zmielonych w specjalnej, czystej i oczyszczonej jakości oleju produkowanego znasion krokosza barawiarskiego. Odcień Flake White Hue ma jasny, ciepły biały odcień. Ma niecomniejszy efekt krycia i rozjaśniania niż biel tytanowa. Po zmieszaniu z innymi farbami olejnymi przyśpiesza czas schnięcia i zwięszka trwałośc wars
Flake White Hue to doskonała bezzołowiowa alternatywa dla klasycznej Cremnitz White. Zamiast toksycznego pigmentu bieli ołowiowej zawiera kombinację pigmentów bieli tytanowej i bieli cynkowej zmielonych w specjalnej, czystej i oczyszczonej jakości oleju produkowanego znasion krokosza barawiarskiego. Odcień Flake White Hue ma jasny, ciepły biały odcień. Ma niecomniejszy efekt krycia i rozjaśniania niż biel tytanowa. Po zmieszaniu z innymi farbami olejnymi przyśpiesza czas schnięcia i zwięszka trwałośc wars
Medium wzmacniające połysk i świetlistość koloru farb akwarelowych. Może być w dowolnej proporcji mieszane z wodą, użyte zamiast wody daje największy efekt połysku. Przedłuża czas schnięcia. Może być również stosowane jako werniks zabezpieczający. Uwaga ! Medium należy mieszać z farbą tylko na palecie, nie dodawać bezpośrednio do pojemniczka z suchą farbą. kod produktu: 50740
Medium AQUA Lift-off-Medium służy do izolowania papieru akwarelowego, dzięki czemu suchy już fragment akwareli można wymyć lub zmodyfikować. Szczególnie przydatny w przypadku kolorów akwareli oznaczonych trójkątem. Jest gotowe do użycia przy pracy z miękkimi papierami czerpanymi, w pozostałych przypadkach należy je rozcieńczyć wodą. Ponieważ medium Lift-off po wyschnięciu jest nierozpuszczalne w wodzie, należy uważać aby nie zabrudzić nim suchej farby w kostce. Narzędzia malarskie myć wodą z mydłem natych
Żel malarski firmy Schmincke łączy w sobie różne możliwości technik malarskich. Posiada cechy delikatnego transparentnego żelu, nadaje farbie charakter gęstej pasty i jednocześnie wydłuża czas schnięcia. Farby akrylowe zmieszane z tym medium w stosunku 1:1 nabierają gęstości farb olejnych, bardzo łatwo rozprowadzają się pędzlem \ni umożliwiają osiągnięcie efektów identycznych jak w malarstwie olejnym. Pojemność: 300 ml kod produktu: 50560
Końcowy werniks do obrazów olejnych, neutralny. Szybkoschnący, nie żółknie, odporny na starzenie, zawiera filtry UV, bezbarwny, elastyczny. Nadaje się do wydruków atramentowych, oraz zdjęć. kod produktu: 50410
Ivory Black to sadza na bazie węgla, nazwana po raz pierwszy jako Elephantium i opisana w IV wieku pne jako wytwarzana przez podgrzewanie skrawków kości słoniowej w glinianych garnkach w celu przekształcenia kości słoniowej lub kości w węgiel drzewny. Odchylenie w nazwach wynika z tego, że droższe odmiany tego pigmentu powstały poprzez spalanie kości słoniowej, a tańsze przez spalanie kości zwierzęcej. W XIX wieku ostatecznie pozwolono na stosowanie nazwy Ivory Black do pigmentów sadzy węglowej wykonanych