PRIMAcryl to farby akrylowe które gwarantują najwyższą jakość. \nIch produkcja opiera się na bazie najczystszych akrylatów i pigmentów o najwyższej koncentracji. Primacryl to niezwykle czyste kolory, z których dużą część stanowią kolory jednopigmentowe. Gwarantuje to zachowanie czystości barw przy mieszaniu. Akryl Primacryl charakteryzuje je bardzo wysoka odporność na światło ( 4-5 gwiazdek) i niezwykła świetlistość. Nawet przy grubo nakładanych warstwach zachowują elastyczność, nie pękają i nie zmieniają
Farby akrylowe Akademie Acryl posiadają dużą intensywność i świetną światłoodporność, kolory w zestawie: 111 - Titanium white (biel tytanowa), 223 - Cadmium yellow hue (żółty kadmowy), 340 - Carmine red (karmin), 448 - Phthalo blue (niebieski ftalo), 551 - Phthalo green (zieleń ftalo), 661 - Yellow Ochre (ochra żółta), 669 - Burnt umber (umbra palona), 771 - Lamp black (czarny), farby są w metalowych tubkach, całość jest w kartonowym opakowaniu.
Primer 2 to mocno absorbujący podkład czysto biały, kryjący, lekki i odporny na starzenie podkład do farb olejnych, akrylowych i gwaszowych. Wysycha do elastycznej, półmatowej powłoki Schmincke Primer 2 jest gotowy do użycia, ale w razie potrzeby można go rozcieńczyć wodą do 20%. Instrukcja użycia Primera 2: Przed użyciem energicznie wstrząsnąć lub w razie potrzeby krótko zamieszać. Schmincke Primer 2, jest gotowy do użycia i należy go nakładać w dwóch lub trzech cienkich warstwach. (Poprzednia warstwa po
Gesso Schminkcke to: biały, półprzezroczysty, odporny na światło i nie starzejący się podkład do farb olejnych i akrylowych o silniej chłonnym charakterze, podobny do podkładu półkredowego. Po wyschnięciu tworzy elastyczny, matowy film. Gesso jest gotowy do użycia, ale można go rozcieńczyć max. 10% wody. Dobrze wstrząśnij i wymieszaj - jeśli to konieczne - przed użyciem. Gesso jest gotowy do użycia i należy go nakładać w dwóch lub trzech cienkich warstwach. (Poprzednia warstwa musi całkowicie wyschnąć prz
Płynny środek do mieszania farb olejnych z wodą zamiast terpentyny lub substytutu terpentyny. Zwiększa połysk i przezroczystość; harmonizuje proces suszenia; bezwonny. Wstrząśnij przed użyciem. Pojemność: 60,200, 1000 ml.
Schmincke - Pasta modelujaca do akwareli drobnoziarnista Należąca do nowej grupy mediów masa szpachlowa firmy Schmincke umożliwia tworzenie faktur i trójwymiarowych efektów akwarelami! Nowe efekty w połączeniu z delikatnym światłem farb akwarelowych zadziwią swoją oryginalnością. Masę możemy nałożyć na całe podłoże lub jego fragmenty i po wyschnięciu malować farbami akwarelowymi lub od razu wymieszać z akwarelą i tworzyć kolorowe faktury. \n \nWymieszaj - jeśli to konieczne - przed użyciem. Pasta modelars
Schmincke - Pasta modelujaca do akwareli gruboziarnista Należąca do nowej grupy mediów masa szpachlowa firmy Schmincke umożliwia tworzenie faktur i trójwymiarowych efektów akwarelami! Nowe efekty w połączeniu z delikatnym światłem farb akwarelowych zadziwią swoją oryginalnością. Masę możemy nałożyć na całe podłoże lub jego fragmenty i po wyschnięciu malować farbami akwarelowymi lub od razu wymieszać z akwarelą i tworzyć kolorowe faktury. Wymieszaj - jeśli to konieczne - przed użyciem. Pasta modelarska A
Medium do laserunków Schmincke to olej malarski wytworzony na bazie naturalnych spoiw. Nadaje farbom olejnym połysk emalii, wyrównuje ich powierzchnię i wygładza ślady pędzla. Farba olejna zmieszana z tym medium daje efekty jak z prac dawnych mistrzów, pomaga również w szybszym wysychaniu pracy. Należy je zamknąć niezwłocznie po użyciu. pojemność: 60 ml kod produktu: 50053
Schmincke Mussini Medium 1 to środek o niskiej zawartości oleju do rozcieńczania farb olejnych i przeznaczone jest głównie do wykonywania cienkich podmalówek. Polecane również do nakładania laserunków na podmalówkach wykonanych farbami wodnymi jak gwasz, tempera lub akryl. Nie wpływa w znaczącym stopniu na czas schnięcia i połysk farby. Zawiera: olej szafranowy, żywice naturalne, żywice ketonowe, benzynę lakową. Medium jest dostępne w pojemności: 60,200,1000 ml
Schmincke Musssini Medium 2 to medium bogate w olej. Opóźnia schnięcie powierzchni farb olejnych przez powolne parowanie. Nakładane warstwy kolorów nie stają się szybsze, co pozwala na malowanie techniką ,,mokre w mokrym ". Wysoka zawartość oleju i żywicy poprawia połysk i tworzy delikatną i elastyczną warstwę na powierzchni obrazu. Zawiera: olej słonecznikowy, Standöl, benzynę lakową, żywicę ketonową. Medium jest dostępne w pojemności: 60,200,1000
Schmincke Mussini Medium N to prawie nie żółknące, rozcieńczające medium do farb olejnych. Farby zmieszane z tym medium pozwalają osiągnąć efekty znane z prac dawnych malarzy. Medium to nie wpływa na czas schnięcia pracy. Nadaje się do wszystkich technik malarskich z wyjątkiem podmalówek na słabo chłonnych gruntach. Do rozcieńczania używać benzyny lakowej. Zawiera: żywicę alkidową, żywicę akrylową i benzynę lakową. Medium jest dostępne w pojemności: 60,200,1000 ml
Jakość farb Schmincke AKADEMIE Aquarell nieznacznie tylko odbiega od najwyższej klasy akwareli jakimi są akwarele Schmincke HORADAM. \nWysokiej jakości pigmenty artystyczne i optymalna kombinacja spoiwa (naturalna guma arabska) gwarantują doskonałe mieszanki i dobrą aplikację, nawet na bardziej miękkich papierach akwarelowych. Zestaw ten obejmuje 12 kolorów w metalowej kasetce: 222 - light lemon yellow 225 - Indian yellow 332 - cadmium red hue 333 - carmine 443 - ultramarine 445 - Prussian blue 551 - bril
Jakość farb Schmincke AKADEMIE Aquarell nieznacznie tylko odbiega od najwyższej klasy akwareli jakimi są akwarele Schmincke HORADAM. \nWysokiej jakości pigmenty artystyczne i optymalna kombinacja spoiwa (naturalna guma arabska) gwarantują doskonałe mieszanki i dobrą aplikację, nawet na bardziej miękkich papierach akwarelowych. Zestaw ten obejmuje 24 kolorów w metalowej kasetce: 111 - opaque white 222 - light lemon yellow 224 - cadmium yellow hue 225 - Indian yellow 226 - Naples yellow 330 - orange 332 -
Wyjątkowość farb akwarelowych Schmincke HORADAM, to nie tylko zastosowanie najlepszych pigmentów, testowana i wybierana każdego roku naturalna guma arabska z południowej Sahary, ale również unikalny proces produkcji. W procesie produkcji farb Schmincke HORADAM każda miseczka, tubka napełniana jest oddzielnie. W pierwszym etapie nalewa się niewielką ilość płynnej farby do miseczki \ni odstawia do wyschnięcia na wiele tygodni, aby uzyskać minimalną wilgotność. Po wyschnięciu nalewa się drugą warstwę i ponow
Wyjątkowość farb akwarelowych Schmincke HORADAM, to nie tylko zastosowanie najlepszych pigmentów, testowana i wybierana każdego roku naturalna guma arabska z południowej Sahary, ale również unikalny proces produkcji. W procesie produkcji farb Schmincke HORADAM każda, tubka napełniana jest oddzielnie. W pierwszym etapie nalewa się niewielką ilość płynnej farby do miseczki \ni odstawia do wyschnięcia na wiele tygodni, aby uzyskać minimalną wilgotność. Po wyschnięciu nalewa się drugą warstwę i ponownie odsta