WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.7...1A, WYZW. ZWARC. 13A, PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.55...0.8A, WYZW. ZWARC.10 A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.45...0.63A, WYZW. ZWARC.8.2A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.35...0.5A, WYZW. ZWARC.6.5A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
**Opis produktu: Wyłącznik silnikowy 3RV2011-0EA10** Wyłącznik silnikowy 3RV2011-0EA10 to nowoczesne i niezawodne rozwiązanie w zakresie ochrony silników elektrycznych. Przeznaczony do użytku w różnych aplikacjach przemysłowych, wyłącznik ten zapewnia skuteczną ochronę przed przeciążeniem oraz zwarciem, co znacząco zwiększa bezpieczeństwo oraz wydajność pracy urządzeń. **Specyfikacja techniczna:** - **Typ:** Wyłącznik silnikowy SZ S00 - **Zakres ochrony:** Klasa 10 - **Wzywanie termiczne:** 0.28...0.4 A
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.22...0.32A, WYZW. ZWARC.4.2A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.18...0.25A, WYZW. ZWARC.3.3A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.14...0.2A, WYZW. ZWARC.2.6A, PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.45...0.63A, WYZW. ZWARC.8.2A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA, Z POPRZECZNYMI STYKAMI POM. 1NO+1NC
Wyłącznik silnikowy SZ S00, o numerze 3RV2011-0FA15, jest urządzeniem stosowanym do ochrony silnika. Klasyfikowany jest jako Class 10, co oznacza, że może wyzwolić się na podstawie prądu 0,35-0,5A, a przy zwarcie prądu 6,5A. Zastosowane przyłącze śrubowe ułatwia montaż i demontaż. Wyłącznik posiada standardową zdolność łączeniową, co pozwala na sprawne i niezawodne połączenie. Dodatkowo, wyposażony jest w przekładkowe styki, które umożliwiają podłączenie jednego otwarcia (1NO) i jednego zamknięcia (1NC).
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.28...0.4A, WYZW. ZWARC.5.2A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA, Z POPRZECZNYMI STYKAMI POM. 1NO+1NC
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW. TERM. 0.22...0.32A, WYZW. ZWARC.4.2A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA, Z POPRZECZNYMI STYKAMI POM. 1NO+1NC
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW.TERM. 5.5...8A, WYZW. ZWARC. 104A, PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW.TERM. 4.5...6.3A, WYZW. ZWARC. 82A PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA
WYŁĄCZNIK SILNIKOWY SZ S00, DO OCHRONY SILNIKA, CLASS 10, WYZW.TERM. 3.5...5A, WYZW. ZWARC. 65A, PRZYŁ. ŚRUBOWE, STANDARDOWA ZDOLNOŚĆ ŁĄCZENIOWA