Hydrocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model XFC8 Red. Jest to linia smarów XF dedykowana dla snowboardzistów i freeride, w których zamiast fluoru, wykorzystywana jest hydrocarbonowa parafina. <br> <br> Rekomendowany jako ekonomiczne rozwiązanie - zawodniczych smarów dla klubów, w których narty są serwisowane grupowo (w przypadku smarów na niższe temperatury) lub jako smary podkładowe w wyższych temperaturach np. pod Cera F.<br> <br> Zast
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF12 Combi. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w średnich temperaturach. <br> <br> Jest to zestaw 3 smarów w kostkach po 20 g każda:<br> <br> LF8 - zakres od +1 do -4 C<br> LF7 - zakres od -2 do -8 C<br> LF6 - zakres od -6 do -12 C<br> <br> Charakterystyka smar
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF8 Red. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w średnich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: 1 do -4 C. Idealny smar treningowy lub jako głęboko penetrujący ślizg, smar na "przeczekanie" lata i utrzymanie ślizgu w super stanie. Jako podkład pod smary: Cera F, FC8. Może też być używany jako samod
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF7 Violet. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w średnio-niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -2 do -8 C. Świetny zawodniczy smar w warunkach o niskiej wilgotności powietrza i śniegu - jakkolwiek w takich warunkach rekomendujemy użycie razem ze smarem Cera F FC7 (jako wierzchnia warstw
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF6 Blue. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -6 do -12 C. Bardzo dobry smar jako podkład na bardzo niskie temperatury wraz z innymi smarami lub jako warstwa zabezpieczająca ślizgi podczas transportu. Formuła oparta na syntetycznej parafinie - dzięki temu wzra
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF10 Yellow. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo wysokich temperaturach i dużej wilgotności powietrza. <br> <br> Zastosowanie: 10 do 0 C. Na bardzo mokry, topniejący śnieg. Również jako głeboko penetrujący, smar do zabezpieczenia ślizgów na czas transportu.<br> <br> Charakterystyka smaru:&
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy <strong>SWIX</strong> model LF3 Cold Powder w proszku. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -10 do -32 C. Wyśmienity "samodzielny" smar na zawody w bardzo niskich temperaturach i na suchym, bezwodnym śniegu. Może być stosowa
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF4 Green. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -10 do -32 C. Jako samodzielny smar w bardzo niskich temperaturach oraz na bardzo ostry świeżo skrystalizowany sztuczny śnieg.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF6 Blue. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -6 do -12 C. Bardzo dobry smar jako podkład na bardzo niskie temperatury wraz z innymi smarami lub jako warstwa zabezpieczająca ślizgi podczas transportu. Formuła oparta na syntetycznej parafinie - dzięki temu w
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF10 Yellow. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo wysokich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: 10 do 0 C. Na bardzo mokry, topniejący śnieg. Również jako głęboko penetrujący, smar do zabezpieczenia ślizgów na czas transportu.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Fluorocarbonowy <strong>smar do nart</strong> zjazdowych, biegowych i desek snowboardowych norweskiej firmy <strong>SWIX</strong> model <u>LF7 Violet</u>. <br> <br> Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w średnio-niskich temperaturach. <br> <br> <strong>Zastosowanie:</strong> -2 do -8 C. Świetny zawodnic
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF8 Red. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w średnich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: 1 do -4 C. Idealny smar treningowy lub jako głęboko penetrujący ślizg, smar na "przeczekanie" lata i utrzymanie ślizgu w super stanie. Jako podkład pod smary: Cera F, FC8. Może też być używany j
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model LF4 Green. Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów lub smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -10 do -32 C. Jako samodzielny smar w bardzo niskich temperaturach oraz na bardzo ostry świeżo skrystalizowany sztuczny śnieg.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model XFF6 Blue Fluoro Wax. Linia smarów XFF dedykowana dla snowboardzistów i freeride.<br> <br> Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: -6 do -20 C. Bardzo dobry smar jako podkład na bardzo niskie temperatury wraz z innymi smarami lub jako warstwa zabezpi
Fluorocarbonowy smar norweskiej firmy SWIX model XFF8 Red Fluoro Wax. Linia smarów XFF dedykowana dla snowboardzistów i freeride.<br> <br> Smary oparte na fluorocarbonie stworzone głównie jako smary do treningów, smary zawodnicze lub samodzielne smary w bardzo niskich temperaturach. <br> <br> Zastosowanie: +1 do -6 C. Idealny smar treningowy lub jako głęboko penetrujący ślizg, smar na "przeczekanie" lata i