Pałeczka kofiksowa Toko w kolorze czarnym. Głównym przeznaczeniem pałeczki jest uzupełnianie ubytków w ślizgu narty i snowboardów. 10 sztuk Sposób zastosowania: Nad oczyszczoną dziurą w ślizgu podpal pałeczkę zapalniczką. Po chwili zacznie unosić się mały płomień a pałeczka zacznie się roztapiać i spływać na ubytek. Po zalaniu dziury zdmuchnij płomień i odłóż rozgrzaną pałeczkę w bezpieczne miejsce do ostygnięcia. Po ok. 20 minutach możesz przystąpić do równania zalanej dziury względem ślizgu. Do tej c
Pałeczka kofiksowa Toko w kolorze czarnym. Głównym przeznaczeniem pałeczki jest uzupełnianie ubytków w ślizgu narty i snowboardów. Sposób zastosowania: Nad oczyszczoną dziurą w ślizgu podpal pałeczkę zapalniczką. Po chwili zacznie unosić się mały płomień a pałeczka zacznie się roztapiać i spływać na ubytek. Po zalaniu dziury zdmuchnij płomień i odłóż rozgrzaną pałeczkę w bezpieczne miejsce do ostygnięcia. Po ok. 20 minutach możesz przystąpić do równania zalanej dziury względem ślizgu. Do tej czynności p
Opakowanie 1kg zawiera ok. 100 sztuk pałeczek.Zbiorcze opakowanie czarnych pałeczek grafitowych kofiksu do uzupełniania ubytków w ślizgu.Sposób zastosowania: Nad oczyszczoną dziurą w ślizgu podpal pałeczkę zapalniczką. Po chwili zacznie unosić się mały płomień a pałeczka zacznie się roztapiać i spływać na ubytek. Po zalaniu dziury zdmuchnij płomień i odłóż rozgrzaną pałeczkę w bezpieczne miejsce do ostygnięcia. Po ok. 20 minutach możesz przystąpić do równania zalanej dziury względem ślizgu.Do tej czynnośc
Opakowanie 1kg zawiera ok. 100 sztuk pałeczek.Zbiorcze opakowanie przeźroczystych pałeczek kofiksowych do uzupełniania ubytków w ślizgu.Sposób zastosowania: Nad oczyszczoną dziurą w ślizgu podpal pałeczkę zapalniczką. Po chwili zacznie unosić się mały płomień a pałeczka zacznie się roztapiać i spływać na ubytek. Po zalaniu dziury zdmuchnij płomień i odłóż rozgrzaną pałeczkę w bezpieczne miejsce do ostygnięcia. Po ok. 20 minutach możesz przystąpić do równania zalanej dziury względem ślizgu.Do tej czynności
Szczotka prostokątna z miękkiego końskiego włosia (obecnie jest to włos syntetyczny) szwajcarskiej marki TOKO. Ten model szczotki jest przeznaczony do finalnego przygotowania sprzętu narciarskiego. Zastosowanie szczotki z końskiego włosia ma właściwości polerujące i antystatyczne - w momencie szczotkowania szczotką nylonową ślizg oraz krawędzie ładują się statycznymi ładunkami przez co jeśli położymy narty bezpośrednio na śniegu po szczotkowaniu szczotką nylonową - mogą nie mieć właściwych parametrów pośl
Szczotka prostokątna nylonowa szwajcarskiej marki TOKO. Ten model szczotki jest przeznaczony do czyszczenia ślizgów po smarowaniu i cyklinowaniu. Zadaniem szczotki nylonowej jest zebranie pozostałości świeżo nałożonego smaru z rowków struktury ślizgu, ponieważ cyklina przy poprzednim etapie serwisu nart nie jest w stanie w pełni zebrać całości nadwyżki smaru.Długość włosa: 12mm
Wysoko fluorowy smar narciarski i snowboardowy na wszystkie warunki atmosferyczne.Wysoka zawartość fluoru nadaje niezwykle duży efekt poślizgu narty.Proponowany jako smar ostateczny na przygotowanie nart tuż przed zawodami narciarskimi.Zastosowanie: wetrzyj smar w ślizg na całej powierzchni a następnie wetrzyj warstwę korkiem, który znajduje się z drugiej strony smaru.Zakres temperatur smaru: 0 do -30 stopni CLinia smarów Toko Express Racing 2.0 obejmuje 3 modele:
Smar serwisowy w sztabkach 250g przeznaczony do serwisu narciarskiego maszynowego i ręcznego. Nowoczesna technologia smarów Toko Barwax zapewnia zredukowane dymienie podczas smarowania i pozwala zachować czyste powietrze w pomieszczeniu serwisowym.Smar Barwax Universal.Gramatura: 250gZakres temperatur (śniegu) : 0C - -30CTen smar posiada międzynarodowy certyfikat "przyjazny środowisku":
Smar serwisowy w sztabkach 250g przeznaczony do serwisu narciarskiego maszynowego i ręcznego. Nowoczesna technologia smarów Toko Barwax zapewnia zredukowane dymienie podczas smarowania i pozwala zachować czyste powietrze w pomieszczeniu serwisowym.Smar Barwax Warm.Gramatura: 250gZakres temperatur (śniegu) : 0C - -8CTen smar posiada międzynarodowy certyfikat "przyjazny środowisku":
Smar serwisowy w sztabkach 250g przeznaczony do serwisu narciarskiego maszynowego i ręcznego. Nowoczesna technologia smarów Toko Barwax zapewnia zredukowane dymienie podczas smarowania i pozwala zachować czyste powietrze w pomieszczeniu serwisowym. Smar Barwax Cold przeznaczony na niskie temperatury śniegu. Gramatura: 250g Zakres temperatur (śniegu) : -10C - -30C Ten smar posiada międzynarodowy certyfikat "przyjazny środowisku":
Smar serwisowy w sztabkach 250g przeznaczony do serwisu narciarskiego maszynowego i ręcznego. Nowoczesna technologia smarów Toko Barwax zapewnia zredukowane dymienie podczas smarowania i pozwala zachować czyste powietrze w pomieszczeniu serwisowym. Molibden zwiększa odporność ślizgów oraz pomaga odnowić grafitowe ślizgi. Używany również jako podkład na sztuczny śnieg. Smar Barwax Molibden. Gramatura: 250g Zakres temperatur (śniegu) : -0C - -30C Ten smar posiada międzynarodowy certyfikat "przyjazny
Profesjonalny zacisk do kątowników i pilników wyprodukowany przez firmę Toko. Zacisk wykonany z twardego tworzywa umożliwia pewne zamocowanie każdego rodzaju pilnika w kątowniku ostrzącym krawędź boczną.
Smar narciarski renomowanej firmy Toko. Smar przeznaczony jest do smarowania nart i desek snowboardowych na gorąco. Jest to rekomendowany smar na cieplejsze warunki pogodowe w temperaturach śniego 0/-8 st. C Sposób użycia: rozgrzanym żelazkiem do temperatury 120-130st. C rozprowadź roztopiony smar równomiernie po ślizgu. Po ok. 30 minutach należy zdjąć nadwyżkę smaru za pomocą cykliny plastikowej aby w pełni cieszyć się z jazdy. Model smaru najlepiej spisuje się w zakresie temperatur od 0 do -8 stopni
Smar narciarski renomowanej firmy Toko. Smar przeznaczony jest do smarowania nart i desek snowboardowych na gorąco. Jest to uniwersalny smar, przeznaczony na warunki dużego mrozu, sięgające temperatur poniżej -10 st. C Sposób użycia: rozgrzanym żelazkiem do temperatury 140-150st. C rozprowadź roztopiony smar równomiernie po ślizgu. Po ok. 30 minutach należy zdjąć nadwyżkę smaru za pomocą cykliny plastikowej aby w pełni cieszyć się z jazdy. Model smaru najlepiej spisuje się w zakresie temperatur od -10