Opona gravelowa WTB EXPANSE TCS LFR 120TPI SG2zastosowanie: Szosa, gravellingwarunki: Bruk, zniszczony asfalt, asfaltWysokiej klasy opona szosowa, której nie przeszkadzają nierówne nawierzchnie i długie objazdy. Gładka linia środkowa i kreskowany bieżnik pośredni Expanse przechodzą w minimalistyczne zewnętrzne kostki, które dodają pewności siebie niezależnie od warunków drogowych. Expanse zapewnia płynną jazdę nie zważając na nierówności. Przeznaczony dla rowerzystów, którzy wychodzą z domu bez ustalonego
Opona WTB VIGILANTE TCS LFR 60 TPI SG2 TANWprowadzony w 2013 roku Vigilante 2.3 pozostał synonimem agresywnej jazdy po szlakach i enduro. Wybitne klocki wbijają się w każdy teren, mokry lub suchy, i zapewniają wsparcie przy dużych prędkościach. Duże odstępy między klockami pozwalają na opróżnienie bieżnika podczas wgryzania się w luźne, masywne szlaki. Vigilante trzyma się pochyłych kątów jak nikt inny i jest wybieraną oponą dla rowerzystów trailowych i enduro, którzy potrzebują opony, która ich nie zawie
Koło tylne WTB CZR i30x29''Koła CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie wzmocnione ułożenie włókna węglowego i są ręcznie budowane za pomocą podwójnie cieniowanych szprych, mosiężnych nypli i piast o wysokim zazębieniu z najwyższej klasy łożyskami i ponadwymiarowymi uszczelkami piasty, aby zapewnić sobie pozycję koła, które po prostu nie rezygnują.Obręcze CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie
Koło przednie WTB CZR i30x29''Koła CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategicznie wzmocnione ułożenie włókna węglowego i są ręcznie budowane za pomocą podwójnie cieniowanych szprych, mosiężnych nypli i piast o wysokim zazębieniu z najwyższej klasy łożyskami i ponadwymiarowymi uszczelkami piasty, aby zapewnić sobie pozycję koła, które po prostu nie rezygnują.Obręcze CZR i30 zostały zaprojektowane tak, aby poradzić sobie ze wszystkim, dlatego mają strategiczn
Przednie koło WTB PROTERRA LIGHT I27Proterra Light i27 to koła do codziennego użytku na szlaku. Twój rower, który robi wszystko, zasługuje na koło, które zrobi to samo. Wewnętrzna szerokość obręczy 27 mm stanowi szczęśliwy środek w spektrum szerokości i pozwala zapewnić optymalną objętość powietrza i profil karkasu na oponach w zakresie 2,3-2,5". Profil obręczy z otwartą wnęką eliminuje wagę tam, gdzie nie jest potrzebna. Elastyczna piasta z sześcioma zapadkami zapewnia 5 stopni zazębienia i pozwala pokon
Tylne koło WTB PROTERRA LIGHT I23Koła Proterra Light i23 sprawdzają wszystkie możliwości szybkiego i lekkiego zestawu kół. Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm zapewnia optymalny profil opony dla opon szosowych i szutrowych w zakresie od 30 do 42 mm. Jego profil z otwartą wnęką ma cienkie, zoptymalizowane pod względem masy ścianki, które zapewniają idealne połączenie sztywności, sprężystości i wydajności. Stonowana grafika na piaskowanym wykończeniu zapewnia, że te koła nie będą się kłócić z kolorami Twojeg
Koło przednie WTB PROTERRA LIGHT I23Koła Proterra Light i23 sprawdzają wszystkie możliwości szybkiego i lekkiego zestawu kół. Wewnętrzna szerokość obręczy 23 mm zapewnia optymalny profil opony dla opon szosowych i szutrowych w zakresie od 30 do 42 mm. Jego profil z otwartą wnęką ma cienkie, zoptymalizowane pod względem masy ścianki, które zapewniają idealne połączenie sztywności, sprężystości i wydajności. Stonowana grafika na piaskowanym wykończeniu zapewnia, że te koła nie będą się kłócić z kolorami Two
Koło przednie WTB PROTERRA LIGHT I27Proterra Light i27 to koła do codziennego użytku na szlaku. Twój rower, który robi wszystko, zasługuje na koło, które zrobi to samo. Wewnętrzna szerokość obręczy 27 mm stanowi szczęśliwy środek w spektrum szerokości i pozwala zapewnić optymalną objętość powietrza i profil karkasu na oponach w zakresie 2,3-2,5". Profil obręczy z otwartą wnęką eliminuje wagę tam, gdzie nie jest potrzebna. Elastyczna piasta z sześcioma zapadkami zapewnia 5 stopni zazębienia i pozwala pokon
Koło tylne WTB PROTERRA LIGHT I27Proterra Light i27 to koła do codziennego użytku na szlaku. Twój rower, który robi wszystko, zasługuje na koło, które zrobi to samo. Wewnętrzna szerokość obręczy 27 mm stanowi szczęśliwy środek w spektrum szerokości i pozwala zapewnić optymalną objętość powietrza i profil karkasu na oponach w zakresie 2,3-2,5". Profil obręczy z otwartą wnęką eliminuje wagę tam, gdzie nie jest potrzebna. Elastyczna piasta z sześcioma zapadkami zapewnia 5 stopni zazębienia i pozwala pokonywa
Koło przednie WTB PROTERRA i30 29"Koła Proterra Tough i30 trzymają szlak w ryzach, podczas gdy wszystko inne rozmywa się na obrzeżach. Wzmocnione przez nasze sprawdzone technologie Dual I-Beam, felgi Proterra Tough mają wewnętrzną szerokość 30 mm, aby zapewnić większą objętość opony, jednocześnie zwiększając wsparcie ścian bocznych przy niższym ciśnieniu. Wysokiej jakości uszczelnione łożyska EZO zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać sezony agresywnej jazdy, a responsywna piasta z 6 zapadkami zapewnia
Obręcz WTB ST i-30I-BEAM - I-Beam wymyślone specjalnie dla obręczy Laser Disc w 1994 roku. To wyróżniające się, centralne wzmocnienie przeciwdziała siłom powstającym z naprężeń od szprych oraz przeciwdziała skręceniu rawki usztywniając ją.UNBENDIUM BULGE - Dodatkowa warstwa aluminium na ściance rawki ma za zadanie usztywnić całą konstrukcję. Dodatkowo sprawia iż cała konstrukcja jest mocniejsza, a przyrost masy niewielki. Ta technologia wykorzystywana jest w obręczach LaserDisc.TCS 2.0 – Profil obręczy TC
Opona WTB TRAIL BOSS LFR TRITEC SG2Zaprojektowany, aby ulepszyć ukochany Trail Boss 2.25, szerszy Trail Boss 2.4/2.6 opiera się na perfekcji z bardziej agresywnym wzorem bieżnika dopasowanym do jego zwiększonej szerokości. Duże odstępy między dużymi klockami zapewniają lepszą przyczepność w luźnych lub mokrych warunkach. Duże, wspierające boczne klocki wgryzają się w nawierzchnię naprawdę głęboko, niezależnie od tego, czy pochylasz się w zakręcie, czy hamujesz. Najczęściej używana jako opona tylna, Trail
Siodełko WTB DEVA TitaniumJedno z najpopularniejszych siodełek WTB - Deva, dedykowane specjalnie dla kobiet zostało powtórnie wprowadzone na rynek podczas Eurobike. Deva zachowuje ten sam kształt i wszystkie swoje poprzednie funkcje, zgodnie z pierwotnym projektem Marka Slate'a, założyciela WTB i projektanta wielu produktów marki. Zaktualizowana natomiast została szata graficzna, tak aby uczynić Deva spójnym z aktualną linią siodełek WTB. Siodełko, które już ma wielu zwolenników powraca z nowym wyglądem
Obręcz WTB KOM TOUGH i-30 27,5''Tak lekkie jak włókno węglowe, a do tego szersza niż obręcze aluminiowe konkurencji. WTB pokazuje, co jest możliwe z nowym aluminium WT69. Stworzone w jednym celu – wygrywać. Podwójny I-Beam dla wzmocnienia konstrukcji.Technologie:TCS 2.0 – Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi. Profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST)
Siodełko WTB GRAVELIER Cromoly średnieGravelier reprezentuje szczyt komfortu pedałowania i wydajności dla rowerzystów gravelowych, którzy pokonują duże odległości w szybkim tempie. Jeźdźcy na szutrze mają tendencję do pedałowania w pozycji pochylonej do przodu przez długi czas, a Gravelier dostosowuje się do tego dzięki bocznemu profilowi, który zakrzywia się od czubka do ogona i kołysze miednicę, zapewniając „zablokowane” wsparcie. Wycięcie krocza Graveliera poprawia przepływ krwi i zmniejsza drętwienie