Hurtownia Żeglarska RAKSA OLSZTYN, zaopatrzenie stoczni i sklepów, importer wyposażenia jachtowego i ratunkowego, oraz osprzętu żeglarskiego.
Osłona zaciągana do cięgien manetki i sterowania. Średnica zewnętrzna pierścienia mocującego:110mm Wysokość: 75mm
Stacyjka uniwersalna ze ssaniem , czteropozycyjna (OFF-IGN-START-CHOKE). Napięcie: 12V Natężenie maksymalne: 10 Amp
Reling z podstawkami montażowymi wykonany ze stali nierdzewnej.
Manetka uniwersalna, zewnętrzna. Pozwala na sterowanie biegami oraz gazem, posiada blokadę przed przypadkowym wrzuceniem biegu. Możliwość zamontowania na prawej lub lewej burcie. Manetka kompatybilna z cięgnami C2 i C8 (do silników: Honda, Tohatsu,Yamaha, Suzuki) - do cięgien C5, C16 i MACH5 wymagany dodatkowy zestaw podłączeniowy K35 (do silników: Mercury, Mariner) - do cięgien C14 i MACH14 wymagany dodatkowy zestaw podłączeniowy K51 (do silników: Johnson, Evinrude). Nie przystosowana do ciegien: C4, C
Manetka uniwersalna, wpuszczana. Pozwala na sterowanie biegami oraz gazem, posiada blokadę biegu neutralnego. Możliwość zamontowania na prawej lub lewej burcie. Manetka kompatybilna prawie ze wszystkimi cięgnami ultraflexa m.in.: C2, C8 i C14 (do silników: Honda, Tohatsu,Yamaha, Suzuki, Chrysler, Johnson, Evinrude) - do cięgien C5, C16 i MACH5 wymagany dodatkowy zestaw podłączeniowy K35 (do silników: Mercury, Mariner). Nie przystosowana do ciegien: C4, C22, C36 i MACH36. PRODUCENT: ULTRAFLEX MODEL: B18
Manetka uniwersalna, wpuszczana. Pozwala na sterowanie biegami oraz gazem, posiada blokadę biegu neutralnego. Możliwość zamontowania na prawej lub lewej burcie. Manetka kompatybilna prawie ze wszystkimi cięgnami Ultraflexa m.in.: C2, C8 i C14 (do silników: Honda, Tohatsu,Yamaha, Suzuki, Chrysler, Johnson, Evinrude) - do cięgien C5, C16 i MACH5 wymagany dodatkowy zestaw podłączeniowy K35 (do silników: Mercury, Mariner). Nie przystosowana do ciegien: C4, C22, C36 i MACH36. Producent: Ultraflex Model mane
Łańcuch kalibrowany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej. Stal: A4/AISI316 Waga: 0,8kg/1m Wytrzymałość: 1600kgCena za 1metr bieżący Wymiary: B: 19,4mm T: 18,5mm D: 6mm
Łancuch ocynkowany, kalibrowany, DIN 766. Waga: 0,8kg/1m Wytrzymałość: 1700kgCena za 1metr bieżący Wymiary: B: 20,2mm T: 18,5mm D: 6mmMetoda wytwarzania: cynkowanie ogniowe - galwanizacja poprzez zanurzanie w gorących temperaturach z ang. “Hot - dip galvanizing”.
Łancuch ocynkowany, kalibrowany, DIN 766. Waga: 1,4kg/1m Wytrzymałość: 3000kgCena za 1metr bieżący Wymiary: B: 27,5 mm T: 24,0 mm D: 8 mm Metoda wytwarzania: cynkowanie ogniowe - galwanizacja poprzez zanurzanie w gorących temperaturach z ang. “Hot - dip galvanizing”.
Świeca zapłonowa NGK DR7EA do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozwartość klucza: 18,0 mm Średnica gwintu: 12,0 mm Długość gwintu: 19,0 mm Odstęp elektrod: 0,7 mm Opornik: entstört, 5 kOhm Stosowane między innymi w silnikach zaburtowych: HONDA BF25A, BF25D, BF30A, BF35A, BF40A, BF45A, BF50A, BF75A, BF90A Aby dobrać odpowiednią świecę do silnika proszę kliknąć TUTAJ
Świeca zapłonowa NGK B4H do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozmiar klucza: 20,8 mm Gwint zewnętrzny: 14,0 mm Długość gwintu: 12,7 mm 1 elektroda masowa z płaskim gniazdem uszczelki Elektroda środkowa niklowa Stosowane między innymi w silnikach zaburtowych: SUZUKI DT2, DT2.2 Aby dobrać odpowiednią świecę do silnika proszę kliknąć TUTAJ
Świeca zapłonowa NGK B6HS do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozwartość klucza: 20,8 mm Średnica gwintu: 14,0 mm Długość gwintu: 12,7 mmOdstęp elektrod: 0,7mm Stosowane między innymi w silnikach zaburtowych:CHRYSLER Std IgnMARINER 20A 653, 2A,2B, 642 (z M-23741), 642 (z ML-41691), 8A 647, 8A 655, K15 669, K8 680MERCURY 60, 75SUZUKI DT4.5, DT4D, DT 7.5, DT9, DT9.9CVOLVO PENTA 140, 35, 360, 39, 40, 50, 50a, 51, 60, 90 stacjonarnych:VOLVO PENTA 100,100A, 18A, 30B, 90 Aby dobrać odpowiednią świecę do silni
Świeca zapłonowa NGK B7HS do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozwartość klucza: 20,8 mm Średnica gwintu: 14,0 mm Długość gwintu: 12,7 mmOdstęp elektrod: 0,7mm Stosowane między innymi w silnikach zaburtowych:EVINRUDE 2-Cyl., Commercial, Starfire, Triumph,V4JOHNSON 125 Com, 2-Cyl., Commercial, Excel4, Sizzler, Starfire, Ultra, V4MARINER 15A 651, 15C 684, 20C 6A9, 25A, 25B, 25C, 30A 689, 40 Marathon f6, 48 670, 4A 6E0, 5A 661, 5C 6E3, 642 (do M-23740), 642 (do ML-41690), 664, 8B 677, 9.9C 682, K25 6A4, K
Świeca zapłonowa NGK BPR6ES do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozwartość klucza: 20,8 mm Średnica gwintu: 14,0 mm Długość gwintu: 19,0 mmOdstęp elektrod: 0,9mmMateriał elektrody środy: nikielOpornik: odkłócony, 5kOhmZłącze SAE - stałeStosowane między innymi w silnikach zaburtowych:EVINRUDE 4-Stroke OHCJOHNSON 4-Stroke 4-Cyl. SOHC, 4-Stroke OHVw stacjonarnych:CHRYSLER LM-318A, LM-318AC, LM-318B, LM-318BC, LM-318BJ, LM-318BT, LM-318BV, LM-318D, LM-340B, LM-340BJ, LM-340BT, LM-340BV, M-273A, M-273BT,
Świeca zapłonowa NGK BPR7HS do silników zaburtowych.SPECYFIKACJA: Rozwartość klucza: 20,8mm Średnica gwintu: 14,0mm Długość gwintu: 12,7mmOdstęp elektrod: 0,7mmMateriał elektrody środy: nikielOpornik: 5kOhmStosowane między innymi w silnikach zaburtowych:JOHNSON Jet Aby dobrać odpowiednią świecę do silnika proszę kliknąć TUTAJ