Certyfikowane meble i wyposażenie szkół i przedszkoli, Meble i krzesła biurowe, pomoce dydaktyczne, gry edukacyjne i terapeutyczne, druki i dzienniki.
ŚCIEŻKA ZDROWIA - POMOST Z BELKĄ Konstrukcja: drewno klejone, bezrdzeniowe lub stal malowana proszkowo Wykończenie: sklejka wodoodporna Wszystkie oferowane elementy posiadają certyfikaty bezpieczeństwa. DOSTAWA I MONTAŻ W CENIE Elementy placów zabaw wykonane są w trzech opcjach materiałowych: - GOLD - drewno sosnowe bezrdzeniowe, poddane procesowi suszenia i impregnowane, o śr. 120 mm - PLATINUM - drewno sosnowe klejone, poddane procesowi suszenia i impregnowane, o wym. 100x100 mm - STEEL
ŚCIEŻKA ZDROWIA - KOMPLET SPRAWNOŚCIOWY WYSOKI Konstrukcja: drewno klejone, bezrdzeniowe lub stal malowana proszkowo Wykończenie: sklejka wodoodporna Wszystkie oferowane elementy posiadają certyfikaty bezpieczeństwa. DOSTAWA I MONTAŻ W CENIE Elementy placów zabaw wykonywane są w trzech opcjach materiałowych: - GOLD - drewno sosnowe bezrdzeniowe, poddane procesowi suszenia i impregnowane, o śr. 120 mm - PLATINUM - drewno sosnowe klejone, poddane procesowi suszenia i impregnowane, o wym. 100 x10
SHERLOCK Wiek: 10-99 lat Ilośc graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 15 min. Autor: Hope S. Hwang Ilustracje: Vincent Dutrait Holmes, John Watson, James Moriarty, Irene Adler… Na znanych bohaterów pada cień podejrzenia – jeden z nich jest przestępcą. Kto z Was rozwiąże zagadkę i wskaże złoczyńcę ukrywającego się wśród prawych obywateli? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Gracze ścigają się, kto jako pierwszy rozwiąże zagadkę
GRA GANGSTER CITY Wiek: 10+ Ilośc graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 20 min. Autor: Henrik Larsson, Kristian Amundsen Ostby Ilustracje: Fiore GmbH Policja nie daje rady! Miasto zalewa fala przestępstw. Komisarz Mieczysław Złapowski potrzebuje twojej pomocy, aby zapanować nad sytuacją. Czas przesłuchać świadków, zebrać dowody i wpakować zbrodniarzy za kratki. Najskuteczniejszych detektywów czeka chwała i uznanie w szeregach policji Gangster City. Jak grać: - pobierz kartę sprawy i umieść ją –
GRA MAFIA Wiek: 8-99 lat Ilośc graczy: 7-22 os. Czas rozgrywki: 30-60 min. Ilustracje: Piotr Socha Autor: Kira Antosiak Popularna gra towarzyska: mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczo
REGAŁ METALOWY 5-PÓŁKOWY SKRĘCANY PŁYTKI Regał magazynowy. Komplet regału tworzą cztery słupy nośne perforowane co 55 mm, wykonane z blachy czarnej o grubości 2,0 mm oraz 5 półek profilowanych z blachy o grubości 0,8 mm. Całość skręcana śrubami o średnicy 6 mm oraz malowana farbami proszkowymi (epoksydowo- poliestrowymi) w kolorze RAL 7035. Na życzenie (za dopłatą) dodatkowo można wykonać listwy zabezpieczające boczne i tylne. Maksymalny udźwig półki 70 kg.
REGAŁ METALOWY 5-PÓŁKOWY SKRĘCANY STANDARD Regał magazynowy. Komplet regału tworzą cztery słupy nośne perforowane co 55 mm, wykonane z blachy czarnej o grubości 2,0 mm oraz 5 półek profilowanych z blachy o grubości 0,8 mm. Całość skręcana śrubami o średnicy 6 mm oraz malowana farbami proszkowymi (epoksydowo- poliestrowymi) w kolorze RAL 7035. Na życzenie (za dopłatą) dodatkowo można wykonać listwy zabezpieczające boczne i tylne. Maksymalny udźwig półki 70 kg.
REGAŁ METALOWY 5-PÓŁKOWY SKRĘCANY GŁĘBOKI Regał magazynowy. Komplet regału tworzą cztery słupy nośne perforowane co 55 mm, wykonane z blachy czarnej o grubości 2,0 mm oraz 5 półek profilowanych z blachy o grubości 0,8 mm. Całość skręcana śrubami o średnicy 6 mm oraz malowana farbami proszkowymi (epoksydowo- poliestrowymi) w kolorze RAL 7035. Na życzenie (za dopłatą) dodatkowo można wykonać listwy zabezpieczające boczne i tylne. Maksymalny udźwig półki 70 kg.
GRA FIESTA Wiek: 12+ Ilość graczy: 4-8 os. Czas rozgrywki: 15 minut Autor: Antonin Boccara Ilustracje: Margo Renard, Michel Verdu Kooperacyjna gra imprezowa zainspirowana meksykańskim Świętem Zmarłych. W grze, gracze muszą odgadnąć tożsamość nieżyjących postaci występujących na kartach. Postać można opisać tylko jednym słowem. Ale uwaga! To słowo przechodzi z rąk do rąk i zmienia się stopniowo. Każdy gracz losuję kartę postaci, zapisuje jedno słowo kojarzące się z nią na czaszce i przek
GRA CUD MIÓD Wiek: 6+ Ilośc graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 30 min. Autor: Wojciech Grajkowski Ilustracje: Ewa Podleś Słyszycie to przyjemne bzyczenie? To pracowite pszczoły rozpoczynają sezon zbiorów. W maju poszukują nektaru kwitnącego rzepaku. Pszczele zadania zmieniają się wraz z upływem letnich dni. U schyłku lata te barwne owady rozglądają się za pyłkami wrzosu, który kwitnie na przełomie sierpnia i września. Podczas zbierania pożytku (czyli roślin miododajnych będących źródłem nektaru)
GRA KOPCIUSZEK Wiek: 4+ Ilośc graczy: 1-4 os. Czas rozgrywki: 20 min. Ilustracje: Maciej Szymanowicz Autor :Meelis Loover Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie Bajecznie kolorowe ilustracje Zawartość pudełka: - plansza z zegarem 3D - 12 kafelków podstawowych ( 6 par: 2 myszki,
GRA PIXBLOCKS Wiek: 7-99 lat Ilośc graczy: 1-4 os. Czas rozgrywki: 20 min. Autor: Krzysztof Krzywdziński Gra służy rozwojowi wyobraźni programistycznej. Rozwiązując zadania, gracz buduje program, który jest wykonywany przez poruszającego się królika. Dobrze wykonane zadanie – doprowadzenie królika do marchewek – to dobrze napisany program. Gra zawiera zadania zarówno dla jednego gracza, jak i dla kilku. Zadania mają różny poziom trudności. Zawartość pudełka: 80 żetonów 4 drewniane
WAGA MATEMATYCZNA Pomoc dydaktyczna do porównywania liczb oraz demonstracji działań arytmetycznych. Na ramionach wagi dzieci wieszają numerowane cieżarki pod poszczególnymi liczbami, dzięki czemu mogą porównywać liczby, a także w prosty sposób zilustrować dodawanie, odejmowanie lub mnożenie. W zestawie: waga o wym. 65,5, wys. 22 cm 20 odważników 10g
PRZEZROCZYSTE KSZTAŁTY GEOMETRYCZNE (ZESTAW KLASOWY 408 SZT.) Kształty geometryczne są transparentne, więc można umieszczać jeden nad drugim, można ich też używać na panelu podświetlanym. Można je komponować w dowolne dwuwymiarowe kształty, badać zależności między kształtami, obwodem figur, ich powierzchnią. Zestaw zawiera 14 kształtów w wielu żywych kolorach: pięć różnych trójkątów dwa kwadraty różnej wielkości prostokąt sześciokąt trapez ro
WIEŻE UŁAMKOWE - UŁAMKI ZWYKŁE Pomoc wykonana z klocków (reprezentujących ułamki zwykłe), które można łaczyć ze sobą tworząc wieże (całości). Elementy są kodowane kolorami: czerwony = 1, różowy = ½, pomarańczowy = ⅓, żółty = ¼, zielony = ⅕, turkusowy = ⅙, niebieski = ⅛, fioletowy = 1/10 i czarny = 1/12, co, zgodnie z zasadami neurodydaktyki, oddziaływując na zmysł wzroku, ułatwia dzieciom zrozumienie, porównanie i przyswojenie ułamków. Zestaw 51 elementów pozwala zbudować całość (wieżę) z każdej prezen