Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu AC STAG TAP-03/1. Mikroprocesorowe urządzenie, które ma zastosowanie w pojazdach zasilanych gazem LPG. Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu poprawia elastyczność silnika przy zasilaniu silnika gazem LPG, zmniejsza średnie spalanie gazu oraz zmniejsza ryzyko wybuchu gazu w układzie dolotowym. Urządzenie dziedziczy wszystkie sprawdzone funkcje swoich poprzedników, (STAG TAP-01 i STAG TAP-02) jaki również dodatkowo zostało rozbudowane o szereg nowych bardziej użytec
Przełącznik centralka benzyna/gaz LED-500. Przełącznik STAG LED 500 poza wyborem rodzaju paliwa oraz trybu pracy instalacji poprzez dotknięcie przycisku pojemnościowego na panelu przełącznika, urządzenie posiada wbudowany buzzer informujący użytkownika o zmianie rodzaju paliwa lub awarii systemu, podświetlenie panelu czołowego z logotypem informujące o trybie pracy. Umieszczona została również dioda ostrzegawcza informująca o wystąpieniu usterki lub nieprawidłowej pracy systemu, która może pełnić równ
Adapter AC STAG OBD. Urządzenie umożliwia komunikację wtrysku gazu STAG 300 Premium z pokładowymi systemami diagnostycznymi OBDII / EOBD. Adapter w pojeździe wyposażonym w system OBDII / EOBD odbiera informacje diagnostyczne i przekazuje je kontrolerowi wtrysku gazu. Poprzez adapter kontroler wtrysku może odbierać: - bieżące wartości parametrów układu napędowego mierzone przez system w czasie eksploatacji - kody błędów zarejestrowanych - kody błędów oczekujących - informacje identyfikujące pojazd
Przewód do skanera diagnostycznego AC SXC 1101 OBDII / EOBD. Oryginalna wiązka niezbędna do podłączenia skanera diagnostycznego z gniazdem OBDII / EOBD w pojeździe. Skaner SXC 1011 to urządzenie niezbędne na wyposażeniu każdego warsztatu samochodowego. Pozwala na komunikację z pokładowymi systemami diagnostycznymi zgodnymi ze standardem OBD II i EOBD. Dzięki skanerowi SXC 1011 możliwe jest odczytanie, zdiagnozowanie i wykasowanie kodów błędów zarejestrowanych w sterowniku silnika ECU, a także pozwala na
Centralka do przełączania źródła zasilania benzyna / gaz AC LED 401 z sygnalizatorem dźwiękowym. Przełącznik posiada podłączenie na 3 przewody. Element ten służy do wskazywania poziomu gazu w samochodach z instalacją przystosowaną do zasilania układu napędowego alternatywnym źródłem zasilania, jakim jest paliwo gazowe. Pełni także funkcje przełączania źródła zasilania z benzynowego na gaz. Centralka ma atrakcyjny kształt oraz posiada elementy ozdobne w postaci kanałów świetlnych. Dwukolorowe podświetle
Odstojnikowy filtr fazy lotnej STAG GF01 z wkładem poliestrowym. Filtr stosowany jest w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu LPG IV generacji pomiędzy reduktorem, a wtryskiwaczami. Filtr zaleca się wymieniać cyklicznie co najmniej raz w roku lub po pokonaniu 15 000 kilometrów, gdyż wpływa to na żywotność podzespołów i działanie instalacji gazowej LPG. Wkład filtrujący znajdujący się wewnątrz kompozytowej obudowy wykonany został z poliestru. Poliester zapewnia filtrację gazu na najwyższym poziomie. F
Bezstykowy sensor wskazania poziomu i rezerwy gazu w zbiorniku Hall'a AC WPGH. Wskaźnik poziomu AC jest urządzeniem przekazującym informację o stanie gazu w zbiorniku do sterownika instalacji, a następnie wskazanie dalej wędruje do przełącznika diodowego w kabinie pojazdu. Kompatybilny z wielozaworami Tomasetto, Landi Renzo, Emer cylindrycznymi, toroidalnymi i toroidalnymi zewnętrznymi. Współpracuje z instalacjami sekwencyjnymi AC STAG. Element można stosować również w innych instalacjach, gdzie sterow
Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu AC STAG TAP-01. Mikroprocesorowe urządzenie, które ma zastosowanie w pojazdach zasilanych gazem LPG. Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu poprawia elastyczność silnika przy zasilaniu silnika gazem LPG, zmniejsza średnie spalanie gazu oraz zmniejsza ryzyko wybuchu gazu w układzie dolotowym. Wariator typu TAP-01 przeznaczony jest do montażu w autach z indukcyjnym czujnikiem położenia wału korbowego. Tagi produktu: emulator wariator kąta zapłon ac stag tap01 tap 01
Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu AC STAG TAP-02. Mikroprocesorowe urządzenie, które ma zastosowanie w pojazdach zasilanych gazem LPG. Wariator kąta wyprzedzenia zapłonu poprawia elastyczność silnika przy zasilaniu silnika gazem LPG, zmniejsza średnie spalanie gazu oraz zmniejsza ryzyko wybuchu gazu w układzie dolotowym. Wariator typu TAP-02 przeznaczony jest do montażu w autach z cyfrowym czujnikiem położenia wału korbowego. Tagi produktu: emulator wariator kąta zapłon ac stag tap02 tap 02
Czujnik temperatury reduktora AC R02 ze złączem hermetycznym 2-pin superseal. Element odpowiedzialny jest za badanie i przekazywanie informacji o temperaturze reduktora. Termorezystor tego typu najczęściej stosowany jest w reduktorze R02 - może być używany również w innych instalacjach, w opcjach sterownika należy wybrać oporność 2.2kOhm malejący. Tagi produktu: sensor czujnik temperatury rezystor termorezystor reduktora parownika 2,2kohm super seal 2pinowe 2 pinowe stag
Reduktor AC STAG R02 TWIN z elektrozaworem gazowym 280KM. Parownik R02 TWIN wykonany został na bazie dwóch reduktorów R02. Charakteryzuje się on wysoką stabilnością ciśnieniową, a także termiczną przy zachowaniu kompaktowych rozmiarów. Wyposażona w reduktor STAG R01, instalacja gazowa doskonale współpracuje z układem napędowym pojazdu, gwarantując jego wieloletnią niezawodną pracę. Reduktor doskonale sprawuje się bez względu na parametry gazu LPG, styl jazdy i obciążenie pojazdu. R02 TWIN posiada dwa kró
Komputer diagnostyczny AC SXC 1011. Skaner SXC 1011 to urządzenie niezbędne na wyposażeniu każdego warsztatu samochodowego. Pozwala na komunikację z pokładowymi systemami diagnostycznymi zgodnymi ze standardem OBD II i EOBD. Dzięki skanerowi SXC 1011 możliwe jest odczytanie, zdiagnozowanie i wykasowanie kodów błędów zarejestrowanych w sterowniku silnika ECU, a także pozwala na odczyt bieżących parametrów pracy silnika i układów. Urządzenie jest szczególnie bardzo przydatne podczas montażu i regulacji in
Emulator ciśnienia paliwa AC STAG FPE. Emulator typu FPE emuluje sygnał ciśnienia benzyny w samochodach zasilanych gazem LPG/CNG. Przy zasilaniu silnika gazem, z powodu braku odbioru paliwa z listwy paliwowej, ciśnienie benzyny wzrasta ponad wartość znamionową. Na skutek tego komputer benzynowy skraca czasy wtrysku (lub / i zgłasza usterkę). Aby uniknąć tego problemu należy zastosować emulator typu FPE. Model FPE wyposażony jest funkcję autoadaptacji sygnałów , daje rozszerzone możliwości zastosowania m
Układ elektroniki sekwencyjnego wtrysku gazu AC STAG-300-6 QMAX Basic. Qmax Basic to nowoczesna seria ekonomicznych sterowników STAG Q-generacji. Zaprojektowany został specjalnie do pojazdów z pośrednim wtryskiem paliwa, wyposażony w nowatorsą autoadaptację ISA3. Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. ISA3 to: - dedykowana mapa korekcji niezależ
Układ elektroniki sekwencyjnego wtrysku gazu AC STAG-300-8 QMAX Basic. Qmax Basic to nowoczesna seria ekonomicznych sterowników STAG Q-generacji. Zaprojektowany został specjalnie do pojazdów z pośrednim wtryskiem paliwa, wyposażony w nowatorsą autoadaptację ISA3. Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. ISA3 to: - dedykowana mapa korekcji nieza