Alexander gra planszowa chinczyk dla 6 osób "Chińczyk" to gra, która tak naprawdę nie ma nic wspólnego z Chinami. To jedna z najbardziej popularnych i lubianych losowych gier planszowych. Podobnie jak Szachy, Chińczyk wywodzi się z Indii, a jego pierwowzorem była starohinduska gra Pachisi. W tę Chińczyka można grać od dwóch do sześciu osób. Każdy z graczy otrzymuje po cztery pionki, a celem gry jest jak najszybsze wprowadzenie ich przez gracza na wyznaczone pola, kończące obieg toru planszy. O przebiegu
Alexander Bilon - złotówki Bilon - złotówki to zabawka edukacyjna, dzięki której można poznać polskie monety, uczyć się liczenia i posługiwania pieniędzmi. Monety świetnie sprawdzą się podczas zabawy w sklep i różnych gier. W opakowaniu znajduje się 36 monet o nominałach 10 gr, 20 gr, 50 gr, 1 zł, 2 zł, 5 zł. Alexander produkuje i wydaje gry planszowe i edukacyjne dla dzieci od ponad 40 lat. Najważniejszą wartością dla firmy jest wspólnie spędzany czas w rodzinnym gronie, który buduje pozytywne relacje.
kolorowanka SAMOCHODY ( seria: fachowe pojazdy ) książeczka edukacyjna rekomendowana dla dzieci w wieku 4 - 6 lat Oprócz kolorowania dziecko może ćwiczyć pisanie pierwszych liter i całych nazw pojazdów ( dla ułatwienia zamieszczono linijki z wyszarzonymi literami ) Rozmiar: 28,5 x 20,4 cm ( prawie format A4 ) 16 stron
Alexander gra 2w1 Chińczyk i Myszki Dwie planszowe gry losowe, w których zwycięstwo zależy przede wszystkim od udanych rzutów kostką. "Chińczyk" Jedna z najstarszych gier na świecie. Wbrew swojej nazwie pochodzi z Indii. Zasady tej gry są bardzo proste, a jednocześnie każda rozgrywka wyzwala wiele emocji. W pewnym stopniu wygrana zależy od strategii przyjętej przez gracza. Charakter gry sprawia, że jest to wspaniała rozrywka dla dzieci i dorosłych. "Myszki" Łatwa, prosta i atrakcyjna gra dla najmł
Alexander gra edukacyjna Sowa Mądra Głowa, Lokomotywa edukacyjna Gra dla dzieci w wieku przedszkolnym, której zasady umożliwiają ćwiczenie (w zakresie podstawowym) umiejętności dodawania i odejmowania. W trakcie rozgrywki dzieci uczą się właściwego oszacowania ilości i wielkości układanych elementów, które muszą rozplanować i rozmieścić w odpowiednich wagonach. Stopień trudności gry można zmieniać, w zależności od wieku i możliwości jej uczestników. Zwycięzcą w grze zostaje ten, kto najszybciej prawidłow
Domino i Kości to gry mające bogate tradycje i długą historię. Obie gry są bardzo popularne i cenione na całym świecie. Kości to jedna z najstarszych gier świata. Gracze rzucają na przemian kost
Alexander gra 2w1 Kości i Bierki "Kości" i "bierki" to gry mające bogate tradycje i długą historię. Obie gry sąbardzo popularne i cenione na całym świecie. "Bierki" Świetna gra zręcznościowa, doskonale kształcąca cierpliwość i precyzję ruchów. Każda rozgrywka w "bierki" zapewnia wielkie emocje i świetną zabawę. "Kości" Jedna z najstarszych gier świata. Gracze rzucają na przemian kostkami, starając się uzyskać określone układy oczek. Wbrew pozorom nie jest to tylko gra losowa- liczy sięw niej również
Gra Domino obrazkowe. Koty Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z wizerunkiem kota. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.Wiek: od 4 lat
Gra Domino obrazkowe. Psy Gra polegająca na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z wizerunkiem psa. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.Wiek: od 4 lat
Gra planszowa Szybka Rybka / Wyścig RobotówDwie proste planszówki wprowadzające najmłodszych w świat gier. Klasyka w nowym wydaniu atrakcyjna nowoczesna grafika, kolorowe tekturowe pionki.SZYBKA RYBKAZnaleźliście się w podwodnym świecie. Spotykacie tu przyjaciół sympatyczne rybki i konika morskiego, którzy nauczą was, jak najszybciej przepłynąć ocean i dotrzeć do mety. Niestety na waszej drodze może stanąć rekin, przed którym będziecie musieli uciekać.WYŚCIG ROBOTÓWJesteś jednym z niestrudzonych robotów e
Mały Konstruktor 5w1 Wieża Eiffla ALE1701 Alexander zachęci dzieci do wspólnego majsterkowania i samodzielnego tworzenia modeli, a co za tym idzie rozwijania zdolności manualnych i wyobraźni przestrzennej. W zestawie znajduje się aż 615 elementów, które pozwolą zbudować słynną wieżę Eiffla, ale także dźwig mobilny, żuraw portowy, kosmiczny myśliwiec i wyścigówkę. Elementy wykonane są z plastiku oraz metalu, co sprawia, że zbudowane modele będą trwałe i solidne. Dołączone narzędzia ułatwią montaż części
Remik liczbowy to rewelacyjna gra towarzyska dla całej rodziny.Remik osiągnął światową popularność w latach 70-tych, ale w USA znany był już na przełomie wieków. Gra ta jest znana na świecie pod różnymi nazwami, takimi jak: Rummikub, Rummy, Rack-Rummy itp. Gra polega na pozbyciu się wszystkich kostek z liczbami, poprzez wykładanie na stół sekwencji lub ciągów minimum 3-liczbowych. Najciekawszą możliwością jest ingerencja w już wyłożone kostki - w swojej kolejce gracz może je dowolnie przesuwać i modyfik
Remik słowny to wariacja na temat klasycznej gry Rummikub. Łączy w sobie elementy losowe i strategiczne. Wymaga od graczy myślenia, wnikliwej obserwacji i prawidłowych skojarzeń. Dzięki rozgrywkom w Remika słownego gracze rozwijają zmysł obserwacji, strategiczne myślenie i wzbogacają swoje słownictwo. Dzięki temu Remik słowny jest świetną grą edukacyjną, a mimo to nie traci nic ze swoich walorów rozrywkowych. Gra przypomina trochę Scrabble bez planszy - polega na układaniu wyrazów na stole z wylosowan
Magnetyczna Tablica Dobrego Zachowania Alexander 1550 Wyjątkowa pomoc wychowawcza. Tablica pozwala na notowanie zachowania dziecka w postaci punktów (magnetyczne znaczki z wizerunkiem uśmiechniętej rybki) i ujemnych (magnetyczne znaczki z kotwicą na czerwonym tle). Odpowiednia ilość zebranych punktów pozwala dziecku zdobyć ustaloną wcześniej nagrodę. Oceniane kategorie: samodzielnie się ubieram, jem posiłki bez marudzenia, samodzielnie myję zęby, chętnie chodzę…, dobrze się zachowuję, odkłada
Opowiem Ci Mamo Super 6001 Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno - myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo - skutkowych. Z 48 ilustracji należy stworzyć 8 historyjek (po 6 obrazków każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. W związku ze zwiększoną liczbą ilustracji, z który