Gra familijna Kalambury Kieszonkowe Alexander Kultowa gra towarzyska w odświeżonym wydaniu. Kieszonkowa wersja pozwala zabrać ją niemal wszędzie i świetnie bawić się także poza domem. Gracze dzielą się na drużyny i zgadują hasła przedstawione za pomocą gestu lub rysunku tak, by zdążyć przed upływem uciekającego czasu. Doskonale bawią się przy niej zarówno dzieci jak i dorośli. Salwy śmiechu, dobrej zabawy i pozytywnych emocji gwarantowane. Ćwiczy refleks, umiejętność kojarzeń, odwagę i otwartość w występ
GORĄCY ZIEMNIAK KIESZONKOWY ALEXANDER Wielki hit sprzedażowy, który teraz zmieści się nawet do Twojej kieszeni! To przezabawna gra rodzinna sprawdzająca refleks. Zakręć bączkiem lub ustaw czas w aplikacji, odkryj pytanie i odpowiadaj czym prędzej! Każda osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi, przerzuca gorącego ziemniaka do najbliższego sąsiada. Ten, kto nie zdąży odpowiedzieć, zanim czas się skończy, zostaje ze spalonym ziemniakiem i na planszy spada coraz bliżej grilla. W tej zabawie wygrywa gracz,
ZESTAW KREATYWNY ORIGAMI 3D SKORPION ALEXANDER Jeszcze nigdy stworzenie czegoś tak pięknego nie było tak proste! Origami 3D to seria zestawów kreatywnych do samodzielnego tworzenia trójwymiarowych rzeźb z papieru. Zastosowanie opatentowanego kształtu z wyraźnie wytłoczoną linią zgięcia, sprawiło, że w trzech prostych ruchach możemy wykonać podstawowy moduł, który posłuży do stworzenia arcydzieła. Wszystkie moduły składa się identycznie, a następnie łączy ze sobą bez użycia kleju tworząc figurkę (15 x 16
Gra Quiz Prawda czy Fałsz? Zaskakująca historia "PRAWDA CZY FAŁSZ - Zaskakująca historia" to fantastyczna gra, w której musisz wykazać się wiedzą lub intuicją! Czy na księżycu grano kiedykolwiek w golfa? Zagraj i sprawdź to!Nie uwierzysz w to, co usłyszysz!Wiek: od 10 lat
Złap RobalaMałe pisklęta są bardzo głodne i potrzebują Twojej pomocy! Wciel się w rolę ptasiej mamy i złap robale w tym samym kolorze, aby nakarmić swoje małe głodomorki. Zadnie nie jest proste, ponieważ musisz skompletować trzy części robaczka, aby móc dostarczyć go do gniazda. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zbierze 3 robaczki, każdy w innym kolorze. Potrzebny będzie Ci spryt, celne rzuty i dużo szczęścia.Nietypowa mechanika gry powoduje, że jest ona prosta, ale też niebanalna. Nie wymaga od dzieci umiej
Tangram to chiska amigwka znana od ok. 3000 lat. Skada si z siedmiu elementw w postaci figur geometrycznych (tan), powstaych przez rozcicie kwadratu. Celem amigwki jest odtworzenie pooenia wszystkich siedmiu elementw tangramu w przedstawionym obrazku na podstawie jedynie ksztatu jego konturw, a take wymylenie wasnych wzorw. Proponujemy Tangram nie tylko w wersji zabawki, ale take jako emocjonujc gr w 3 wariantach. Gry Tangram to wietne wiczenie wyobrani, spostrzegawczoci, koncentracji i pamici.Skala: 103
Przewlekanie kolorowych sznurkw przez dziurki to wietny trening zrcznoci, precyzji i cierpliwoci. Przeplatanki to dobry wstp do nauki wizania butw oraz kokardek.Skala: 13 EL Skala: 13 EL Wiek: od 3 lat Wiek: od 3 lat Wymiary: op. 27x27x6 cm Wymiary: op. 27x27x6 cm
Znakomita gra dla najmodszych i caej rodziny. W trakcie gry wykorzystuje si wiele atrakcyjnych rekwizytw. Gracze poruszaj si pionkami po polach oznaczajcych dni tygodnia. Kto dotrze pierwszy do pola po rodku planszy, ten wygrywa. Po drodze trzeba mie jednak wiele szczcia na rnych etapach gry. Wany jest udany rzut kostk, ale rwnie istotne jest losowanie karty z poleceniem decydujcym o dalszym ruchu. Przepustk do etapu ostatecznej rozgrywki jest uoenie puzzli. Dzieci w trakcie gry poddajc si emocjonujcej at
Oto początek dziecięcej przygody z puzzlami. Atrakcyjna kolorystyka, proste, przyjemne dla dzieci formy oraz duże i nieskomplikowane klocki pomagają dzieciom w prawidłowym rozwoju. Dzięki grubości 3 mm puzzli maluszkom łatwo będzie chwytać i dopasować do siebie poszczególne elementy. Każdy zestaw składa się z 6 obrazków, które są podzielone odpowiednia na: 2,3,4,5,6 i 7 klocków, co umożliwia stopniowanie poziomu trudności.Skala: 2,3,4,5,6,7 EL Skala: 2,3,4,5,6,7 EL Wiek: od 3 lat Wiek: od 3 lat Wymiary: o
Gra Chińczyk CHIŃCZYK - gra, która tak naprawdę nie ma nic wspólnego z Chinami. To jedna z najbardziej popularnych i lubianych losowych gier planszowych. Podobnie jak Szachy, CHIŃCZYK wywodzi się z Indii, a jego pierwowzorem była starohinduska gra Pachisi.Wiek: od 4 lat Wiek: od 4 lat
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość pudełka: plansza, Gorący Ziemniak, 110 kart pytań, 4 pionki, bączek, instrukcja.
Małe pieczątki i naklejki - ZwierzątkaWiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat
Małe pieczątki i naklejki motywacyjneWiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat
Oto początek dziecięcej przygody z puzzlami. Atrakcyjna kolorystyka, proste, przyjemne dla dzieci formy oraz duże i nieskomplikowane klocki pomagają dzieciom w prawidłowym rozwoju. Dzięki grubości 3 mm puzzli maluszkom łatwo będzie chwytać i dopasować do siebie poszczególne elementy. Każdy zestaw składa się z 6 obrazków, które są podzielone odpowiednia na: 2, 3, 4, 5, 6 i 7 klocków, co umożliwia stopniowanie poziomu trudności.Wiek: od 2 lat Wiek: od 2 lat
"Domino" i "Koci" to gry majce bogate tradycje i dug histori. Obie gry s bardzo popularne i cenione na caym wiecie. "Koci" to jedna z najstarszych gier wiata. Gracze rzucaj na przemian kostkami, starajc si uzyska okrelone ukady oczek. Wbrew pozorom nie jest to tylko gra losowa - liczy si w niej rwnie umiejtno kalkulacji. "Domino" to gra oparta na prostych zasadach, ale majca mnstwo moliwych rozwiza i zmuszajca do mylenia. Obie gry s doskona rozrywk dla caej rodziny.Wiek: od 5 lat Wiek: od 5 lat Wymiary: o