Księga Wiedzy jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Rozwija wiedzę i bystrość umysłu - Uczy szybko i sprawnie myśleć - Zwiększa zdolności wczesnoszkolne - Wyrabia koncentrację i wytrwałość - Bawi wartościowymi grami edukacyjnymi W tajemniczych okolicznościach z Księgi Wiedzy, zawierającej ciekawe i potrzebne informacje, znikają wiadomości. Razem z Mądrusiem musisz zbadać co jest tego przyczyną. Wędrując przez krainę wiedzy – EUREKĘ rozwiązujecie liczne gry i zadan
Wehikuł Czasu jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Rozwija potencjał intelektualny - Wyzwala kreatywność - Uczy podejmowania decyzji - Ćwiczy koordynację wzrokowo-ruchową - Bawi ćwicząc zdolności i umiejętności Podstępny Lakmus porywa naszego przyjaciela Mądrusia przenosząc go w odległą przeszłość. By wrócić do krainy wiedzy – EUREKI musicie wykonać szereg zadań i ćwiczeń. Gry ćwiczą ważne zdolności i umiejętności niezbędne każdemu dziecku. Włącz się do gry, ba
Zagadka Krainy Wiedzy jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 4-8 lat. - Bawi grami ogólnorozwojowymi - Rozwija zdolności i talenty - Uczy logicznego myślenia - Kształtuje intelekt i wyobraźnię W krainie wiedzy – EURECE znowu dzieją się dziwne rzeczy. I znów nasz bohater Mądruś musi pomóc przyjacielowi. By doprowadzić historię do szczęśliwego końca musisz wykonać serię zadań i ćwiczeń. Grając w gry ćwiczysz swoje zdolności i talenty oraz zdobywasz potrzebną wiedzę. Włącz się
Akademia przedszkolaka Prawidłowy rozwój od najmłodszych lat Nigdy nie jest za wcześnie na to, by zacząć dbać o prawidłowy i wszechstronny rozwój dziecka. Akademia przedszkolaka, to przygotowana przez pedagogów kolekcja 17 gier edukacyjnych, przeznaczona specjalnie od 4 do 6 latków. Atrakcyjna realizacja w połączeniu z łatwą obsługą pozwalają dzieciom bawić się ciekawymi, rozwijającymi grami. Zabawa ukazuje i rozwija talenty oraz umiejętności przydatne w edukacji przedszkolnej. Prawidłowy rozwój od najb
Eureka to przygodowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku 4-8 lat. To super zabawa rozwijająca wiedzę i umiejętności, która bawi i wszechstronnie rozwija. - Bawi i wszechstronnie rozwija - Przekazuje potrzebną wiedzę - Uczy podejmowania decyzji - Rozwija zdolności poznawcze Tym razem zadaniem bystrego kota Mądrusia jest uratowanie starego Drzewa Wiedzy rosnącego pośrodku krainy wiedzy - Eureki. To dzięki Drzewu Wiedzy wszyscy goście i mieszkańcy Eureki poznają ciekawe informacje na temat otaczającego świa
Eureka to przygodowa gra edukacyjna dla dzieci w wieku 4-8 lat. To super zabawa rozwijająca wiedzę i umiejętności, która bawi i wszechstronnie rozwija. - Bawi i wszechstronnie rozwija - Przekazuje potrzebną wiedzę - Uczy podejmowania decyzji - Rozwija zdolności poznawcze Bohater Poszukiwania Róży Wiatrów - bystry kot Mądruś musi odnaleźć skradzioną przez złoczyńców różę wiatrów. Aby ją odzyskać musi się jak najwięcej nauczyć od spotkanych w Eurece postaci. Na szczęście Mądruś ma Ciebie! Potrzebną wied
Ja i moja rodzina to jeden z trzech programów komputerowych uczących podstaw języka angielskiego. Oparte są na nowoczesnej i wyjątkowo skutecznej metodzie nauki języka angielskiego. Polecane szczególnie dzieciom w wieku przedszkolnym i uczniom młodszych klas szkół podstawowych. Każdy z trzech programów zawiera szereg gier i zabaw językowych za pomocą których dzieci łatwo i szybko poznają nowe słówka, zwroty i ich prawidłową wymowę. Słownictwo zawarte w programach zostało dobrane tak, by obejmować podst
Bystry umysł Zbiór ogólnorozwojowych gier edukacyjnych, wyzwalających bystrość umysłu, ćwiczących zręczność i sprawność. Poprzez zabawę, gry wszechstronnie rozwijają, przygotowując dzieci do poznawania i pojmowania wiedzy. Bystry umysł, to gry edukacyjne dla najmłodszych: - Bawią wartościowymi grami edukacyjnymi - Rozwijają niezbędne zdolności i umiejętności - Przygotowują do poznawania wiedzy Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka! Doda
Bądź Sprytny Zawiera serię gier uczących myśleć i podejmować trafne decyzje. Przeznaczone są dla dzieci w wieku 5-9 lat. Wyzwalają spryt i inteligencję, wpływając pozytywnie na rozwój zdolności i umiejętności. Stworzone przez pedagogów praktyków zapewniają wszechstronny rozwój dziecka. Bądź Sprytny to gwarancja pełnego rozwoju: - Bawi kształtując wszechstronne zdolności - Wyzwala spryt i inteligencję - Uczy myśleć i podejmować decyzje Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymaga
Publikacja jest pierwszą i jedyną biografią władcy raciborskiego Mieszka, niesłusznie nazywanego Plątonogim. Faktycznie książę nosił przydomek Laskonogi i przyszedł na świat około 1142 roku prawdopodobnie w Krakowie, jako drugi syn Władysława II Wygnańca. Oddany w młodości na naukę do benedyktyńskiej szkoły klasztornej w Michaelsbergu w Niemczech, nabył tam potrzebne wykształcenie, które pomogło mu po powrocie z wygnania do Polski w sprawnym rządzeniu księstwem raciborskim. Dzięki umiejętnej poli