Zachowaj oryginalne funkcje pilota w kierownicy przy wymianie fabrycznego radia na retrofit HU.W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania doposażonego HU, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.Sprawdź, czy oryginalnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.Przed ostatecznym montażem
Zachowaj oryginalne funkcje pilota w kierownicy przy wymianie fabrycznego radia na aftermarketowe.W zależności od wyposażenia pojazdu oraz zakresu funkcji i oprogramowania doposażonego HU, poszczególne funkcje operacyjne mogą zostać pominięte lub zastąpione innymi funkcjami.Porównaj przedstawione złącza wiązki przewodów ze złączami w swoim samochodzie i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.Sprawdź, czy oryginalnie zainstalowano jedną z wymienionych jednostek głównych OEM.Przed ostatecznym montaż
Wielu producentów samochodów produkuje własne radioodtwarzacze, które są optycznie zintegrowane z konsolą środkową.Z tego powodu potrzebna jest odpowiednia ramka radiowa do zastąpienia standardowego radia DIN lub podwójnego radia DIN.Ponadto często dla pojazdu wymagane jest dedykowane złącze radiowe, adapter antenowy, adapter zdalnego sterowania z kierownicy, adapter kamery cofania i aktywny adapter do uruchomienia fabrycznego wzmacniacza.Zestaw montażowy 2 Din, umożliwia wymianę radia fabrycznego na uniw
Zachowaj oryginalne funkcje sterowania z kierownicy, gdy wymieniasz fabryczne radio na uniwersalne.Porównaj pokazane wtyczki adaptera z tymi w Twoim pojeździe i upewnij się, że pasują optycznie i technicznie.Sprawdź również, czy w Twoim pojeździe zostało zainstalowane jedno z wymienionych fabrycznych radioodtwarzaczy!Uwagi: CAN Bus złącze: ISO pojazdy z Clarion RD3 PU2471 OEM HU pojazdów bez wzmocnionego systemu JBLMarka i model: Fiat Ulysse (ZAF 179) 09/2002 - 01/2008 Uwaga : WYBIERZ PRZEWÓD DO RADIOO