Naso Call Center Agent aplikacja konsultanta Aplikacja konsultanta pozwala na logowanie się do systemu, będące jednocześnie zgłoszeniem gotowości do odbierania lub wykonywania połączeń. Konsultant widzi informacje o połączeniu, zidentyfikowanym kliencie oraz o kolejce oczekujących do niego połączeń. Logowanie pozwala rejestrowaæ czas pracy konsultantów poświęcony na obsługę telefonów, jak i innych prac dzięki możliwości definiowania dowolnych statusów pracy. Aplikacja konsultanta posiada możliwość
System Naso Call Center Supervisior Naso Call Center to oprogramowanie klasy Call Center, Contac Center pozwalające na obsługę ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. Ilu klientów tracisz z powodu nieodebranych połączeń? Chcesz zwiększyć wydajność swojej firmy? Chcesz zbierać więcej informacji o swoich Klientach? Prowadzisz kampanie telefoniczne? Posiadasz centralę telefoniczną Panasonic KX-TDA.KX-TDE, NCP, NS, Slican NCP PBX , Platan Libra , Proxima , 3CX, Grandstream, Yeastar S50,