Gracze wyruszają do Ameryki Środkowej śladami starożytnej cywilizacji Majów. Zadaniem graczy będzie odnaleźć cenne skarby Majów. Gra na pamięć i logiczne myślenie.W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! zna
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. Każdy gracz musi przygotowa
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. Gracze wcielają się w rolę
Na lodyOla zamawia 2 pączki, Ala 3 kawałki ciasta. Odwróć kafelki i przygotuj słodycze zgodnie z zamówieniem! W tej ze ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Seria
W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzinne, do których z przyjemnością będziesz wracać. Przekonaj się, że gra w dobrej cenie może być ciekawa i pełna emocji. W grze PIRACKIE SKARBY grac
Gracze wyruszają na misję mającą na celu odkrycie nowych planet i budowę na nich stacji kosmicznych. Wygra gracz, który zbuduje najwięcej stacji. W serii DOBRA GRA W DOBREJ CENIE! znajdziesz gry rodzi
Rzucaj kostką i zatapiaj galeony podczas wielkiej „Bitwy na morzu”! Na morzu karaibskim rozgrywa się wielka bitwa morska. Każdy kapitan chce zwyciężyć i przywieźć do swojego portu cenne skarby. Aby w
Gra imprezowa, w której ważne są szybkie liczenie, spostrzegawczość i refleks. Jeden gracz odkrywa płytkę ze zwierzętami i rzuca kostką. Wszyscy starają się jak najszybciej odnaleźć zwierzę, które wys
Gra Gdzie Jesteś Imprezowa gra na szybkość i spostrzegawczość! Gdzie jest statek kosmiczny? Kto widział konia? Poszukiwacze zaginionych obiektów ruszają do akcji! Aby wygrać, będą musieli wykazać się
Szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna! Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w Tetrisie, jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne! FITS to międzynarodowy bestseller, zdobywca ponad 10 nagród i nominacji w tym do prestiżowej Spiel des Jahres. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 - 45 minut Wydawca: Egmont Projekt
Seria niszczycielskich tornad wywołanych przez wrogich magów podczas ostatniej wojny obróciła wszystkie królewskie zamki w ruiny. Pozostały jedynie fundamenty tych olśniewających budowli. Wojna pozbawiła króla nie tylko zamków, ale także młodości. Teraz podstarzały już król musi wybrać sukcesora spośród swoich synów. Zaprzągł więc ich do odbudowy zamków i obiecał tron temu, który odbuduje najwyższe i największe zamki. Na czym to polega? Król będąc zmęczony wojną wymaga, aby odbudowa przebiegała w
PĘDZĄCE ŻÓŁWIE - Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieść... Doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawe
Następny tom mangi humorystycznej o Ranmie, chłopcu, który w pewnych okolicznościach staje się… dziewczyną. Tak jak w poprzednim tomie, Ranma stara się zrzucić z siebie czar, który pozbawił go siły. By osiągnąć cel, chwyta się różnych nowych metod walki – między innymi Ostatecznego-Fu i Ognistej Pięści. Zobaczymy też, jak zawstydzony i wściekły może być Ranma, kiedy się dowie, że ktoś zrobił mu zdjęcia w… negliżu! Scenariusz i rysunki: Rumiko Takahashi Oprawa: miękka Objętość: 184 strony
Chłopiec, jak dotąd bezskutecznie, próbuje zrzucić zaklęcie, w wyniku którego każdy kontakt z ciepłą wodą zmienia go w dziewczynę. Powoduje to zwykle serię przygód i nieporozumień. Ranma stawia się na umówioną walkę z Kuno. Niestety, chwilę wcześniej Kuno obrywa w głowę arbuzem i po odzyskaniu przytomności nic nie pamięta. Okazuje się za to, że jednocześnie stał się niezwykle silny oraz że kocha się w pięknej dziewczynie... Ranmie! Ranma nie jest tym faktem zachwycony, zdesperowany ucieka przed Kuno wpła
Antek i Antosia bardzo lubią zabawę w detektywa. Tata chowa kilka zabawek do magicznego kufra. Aby odgadnąć, jakie przedmioty zostały schowane, dzieci będą musiały odnaleźć wszystkie pozostałe zabawki i wydedukować, których brakuje. Seria Rodzinka Wygrywa to idealne gry dla maluchów! W grę mogą grać już 3-letnie dzieci! Rodzina gra razem, nie przeciwko sobie! Gra uczy radzenia sobie z emocjami! Podstawowe informacje : Liczba graczy: 1 - 8 osób Wiek: od 3 lat Czas gry: ok. 20 minut