Lepiej sprawdzić, co jest w workutak przysłowie stare uczy;warto wiedzieć: kot czy nie kotna dnie worka mruczy.Gra: uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, rozwija wyobraźnię przestrzennąZawartość: 9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 żetonów, woreczek, instrukcja
Zszyj własnego robota! Przedstawiamy zabawkę-zszywankę, która pozwoli Twojemu dziecku stac się małym inżynierem. Dzięki Robotom najmłodsi moga wykazac się fantazją, tworząc własne zabawne maszyny. Zabawa ćwiczy motorykę małą i kreatywność.Wiek: od 3 lat
Jaki kolor mają dinozaury grające w piłkę? Ile dinozaurów bawi się w wodzie? Czy potraficie znaleźć szkło powiększające, albo łopatkę? Pięknie ilustrowane, kolorowe puzzle po złożeniu utworzą obrazek w doprawdy maxi rozmiarze 90x60cm! Ale to dopiero początek zabawy. Ta układanka logiczna ćwiczy nie tylko motorykę małą, ale również zachęca do rozmowy w której dziecko wzbogaci swoje słownictwo opisując co widzi na obrazku oraz odpowiadając na proste pytania. Szukanie wyróżnionych przedmiotów natomiast przeć
Nowość Najnowsza edycja znanej gry z dodatkowymi kafelkami stawów, punktami za złowione ryby i czyhającym rybakiem. Cel gry Wilki i owce: Grube Ryby pozostaje bez zmian: należy zebrać jak największą liczbę owiec na jednej łące i otoczyć stado płotem, aby ochronić je przed wilkiem. Świetna, niesamowicie wciągająca gra rodzinna Philippe a des Pallieres. Gracze tworzą powierzchnię z kwadratowych, pasujących do siebie kafelków. Cel jest jeden: największe, zamknięte pastwisko z owieczkami w swoim kolorze. O
Bazyliszek W piwnicach jednej z warszawskich kamienic mieszka bazyliszek stwór, który jednym spojrzeniem potrafi zamienić człowieka w kamień. Wyruszacie do podziemi, by stawić czoło strasznemu potwor
W krainie kangurów są Aborygeni. I mają bumerangi... Każdy z graczy wcieli się w rolę myśliwego, którego zadaniem jest upolowanie jak największej ilości zwierzyny. Myśliwy musi wykazać się sprytem i zręcznością, aby osiągnąć cel - a konkurenci nie śpią! Bumerang to gra o prostych zasadach i wciągającej mechanice, oparta o licytację z elementami blefu. Gracze zostają myśliwymi, którzy polują na zwierzęta. Wszyscy myśliwi dorzucają swoje bumerangi do wspólnej puli, a ten, który wyłoży ich najwięcej otrzym
Nowość Wybierz się na ekscytującą wycieczkę po miasta Europy. Sprawdź, które miasto jest najbardziej wysunięte na północ, a które na południe - Ankara czy Palermo, gdzie leży Uppsala, a gdzie Odessa. Odśwież i poszerz swoją wiedzę geograficzną a jednocześnie sprawdź, co wiedzą rywale. Zawartość pudełka: plansza do gry 178 kart miejsc 2 karty postoju 42 znaczniki instrukcja
MAŁPIE FIGLE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA Wiek: 6-99 lat Ilość graczy: 2-4 os Czas rozgrywki: 20 min Wyjątkowa gra zręcznościowa dla całej rodziny. Pełna emocji i interakcji, bo małpy robią małpie figle! Gracze umieszczają kokosy na łapkach małp i strzelają nimi jak z katapulty. Jeśli kokos trafi do kosza (i z niego nie wypadnie), gracz zabiera kosz. Kto pierwszy zdobędzie sześć koszy – wygrywa! Zawartość pudełka: 4 małpki 36 kokosów 14 kubeczków 4 plansze graczy 12 kart akcji instrukcja
CVLIZACJE - STRATEGICZNA GRA EDUKACYJNA Wiek: 10-99 lat Ilość graczy: 2-5 os. Czas rozgrywki: 45 min. Autor: Jan Zalewski Ilustracje: Piotr Socha Pełna humoru podróż przez stulecia. Najważniejsze idee, architektura i wynalazki z historii ludzkości zaprezentowane z przymrużeniem oka. Gracze wcielają się w rolę władców. W trakcie gry próbują zgromadzić jak najwięcej dóbr, które mogą wymieniać na wynalazki, budynki i narzędzia. Te z kolei pomagają im zdobyć jak najwięcej punktów zadowolenia. Z
Baj Domki Baj Domki to gra dla najmłodszych dzieci, która poprzez układanie fantastycznych bajkowych postaci oraz przepięknych bajkowych miejsc w niezwykle atrakcyjny sposób wspomaga rozwój percepcj
INTELIGENCJA - GRA EDUKACYJNA PAŃSTWA / MIASTA Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 2 i więcej os. Czas rozgrywki: 15-30 min Za pomocą specjalnej planszy losujemy literę i dziedzinę. Kto z graczy wypisze więcej rzeczowników, ten wygra rundę. Gra rozwija słownictwo i zakres wiedzy ogólnej. Bardzo popularna gra, szeroko znana jako Państwa-miasta, uwielbiana przez dzieci, niezastąpiona w podróży.
IQ QUIZ ZOOLOGICZNY - GRA EDUKACYJNA Wiek: 8-99 lat Ilość graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 20 min Ilustracje: Michał Stajszczak Autor: Ewa Zbonikowska, Marcin Gorazdowski Poznaj zwierzęta świata – 360 pytań dla młodych zoologów! Quiz zoologiczny to wspaniała, emocjonująca zabawa, przy okazji której dziecko zdobędzie konkretną wiedzę dotyczącą świata zwierząt. W quizie liczy się nie tylko wiedza, ale i umiejętność podejmowania ryzyka – to gracz decyduje, ile punktów będzie warta jego
SŁÓWKA - GRA EDUKACYJNA WIEK: 8-99 lat ILOŚĆ GRACZY: 2-4 os. CZAS ROZGRYWKI: 30 min Zapomnij o nudnym układzie jak z krzyżówki! Teraz Słówka rozchodzą się we wszystkie strony! Gra w Słówka to lepsze niż krzyżówka. Gra słowna, w której wyrazy wędrują po planszy we wszystkie strony! Nowa edycja kultowej gry ŁamiSłówka. Umiejętnie wykorzystuj słówka rywali i zdobywaj bonusowe punkty! Dwie różne plansze i dwa warianty gry - skracaj lub wydłużaj rozgrywkę! Słówka to wyjątkowa gra słowna, w które
ALE HISTORIA! GRA EDUKACYJNA Wiek: 12-99 lat Ilość graczy: 2-6 os. Czas rozgrywki: 45 min Autor: Zbigniew Pawłowski, Filip Miłuński Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku? Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na jubileusz 1050-lecia początków Państwa Polskiego. „Ale Historia! to niezw
IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO - GRA EDUKACYJNA Wiek: 6-10 lat Ilość graczy: 1-6 os. Czas rozgrywki: 15 -30 min Autor: Agnieszka Krasnodębska, Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski Ilustracje: Julian Bohdanowicz, Jacek Gawłowski, Sławomir Jezierski, Edward Lutczyn Quiz wielotematyczny oraz zabawa w kalambury to doskonały sposób na utrwalenie wiedzy. Pytania quizowe dotyczą przyrody, geografii oraz życia codziennego. Obrazki umieszczone na kartach ilustrują przysłowia. Zawartość pudełka: 45 ka