GRANNA

TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ - GRA EDUKACYJNA (ZAB140) GRA TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ.GR (ZAB140)

TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ - GRA EDUKACYJNA (ZAB140) GRA TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ.GR (ZAB140)

TAŃCOWAŁA IGŁA Z NITKĄ - GRA EDUKACYJNA Igła tańcuje z nitką, a my wyszywamy bez ich pomocy. Posługując się kolorowymi sznurkami, obrazkami i guzikami, wyczarujecie prawdziwe cuda! Dzieciaki dostaną balonik z guzika, a lokomotywa wzbogaci się o kółka. Kot będzie miał wąsy ze sznurka, a cała rodzina – świetną zabawę!

idź do sklepu
GRZYBOBRANIE W ZACZAROWANYM LESIE - GRA PLANSZOWA (ZAB141) GRA GRZYBOBRANIE 216.GR (ZAB141)

GRZYBOBRANIE W ZACZAROWANYM LESIE - GRA PLANSZOWA (ZAB141) GRA GRZYBOBRANIE 216.GR (ZAB141)

GRZYBOBRANIE W ZACZAROWANYM LESIE - GRA PLANSZOWA Wiek: 4-99 lat Ilość graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 30 min. Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby współczesnych graczy, urozmaiciliśmy zasady gry, jak i przygotowaliśmy nową, trójwymiarową oprawę graficzną. Zapraszamy na niezwykłą wyprawę! Grzybobr

idź do sklepu
IQ KARTA ROWEROWA - GRA EDUKACYJNA (ZAB142) GRA IQ KARTA ROWEROWA (ZAB142)

IQ KARTA ROWEROWA - GRA EDUKACYJNA (ZAB142) GRA IQ KARTA ROWEROWA (ZAB142)

IQ KARTA ROWEROWA - GRA EDUKACYJNA Dla dzieci 6-12 lat Ilośc graczy: 1-4 os Czas rozgrywki: 15-30 min. Autor: Ewa Falkowska Ilustracje: Marcin Bruchnalski Gracze losują miejsca i w trakcie gry zmierzają do nich. Podczas jazdy natrafiają na pola ze znakami zapytania. Mogą te miejsca przejechać, ale tylko wtedy, kiedy odpowiedzą na pytania quizowe umieszczone na kartach. Gra posiada dwie wersje, łatwiejszą i trudniejszą. Zapoznaje z zasadami ruchu drogowego. Jest bardzo przydatna w przygotowa

idź do sklepu
IQ QUIZ ORTOGRAFICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB143) GRA IQ QUIZ ORTOGRAFICZNY (ZAB143)

IQ QUIZ ORTOGRAFICZNY - GRA EDUKACYJNA (ZAB143) GRA IQ QUIZ ORTOGRAFICZNY (ZAB143)

IQ QUIZ ORTOGRAFICZNY - GRA EDUKACYJNA  Wiek: 7-12 lat Ilośc graczy: 1-6 os Czas rozgrywki: 15-30 min. Autor: Ewa Falkowska Ilustracje: Andrzej Budek Gra umożliwia wzrokowe zapamiętywanie poszczególnych wyrazów, co jest kluczem do opanowania ortografii. Zróżnicowanie kart daje możliwość ćwiczenia poszczególnych trudności ortograficznych np. tylko ch i h. Dołączony komentarz wyjaśnia zasady pisowni z ó i u, ch i h, rz i ż. Zawartość pudełka: 90 kart magiczny czytnik 36

idź do sklepu
2x2 DWA RAZY DWA - GRA EDUKACYJNA / TABLICZKA MNOŻENIA (ZAB144) GRA IQ 2X2.GR (ZAB144)

2x2 DWA RAZY DWA - GRA EDUKACYJNA / TABLICZKA MNOŻENIA (ZAB144) GRA IQ 2X2.GR (ZAB144)

2x2 DWA RAZY DWA - GRA EDUKACYJNA / TABLICZKA MNOŻENIA Wiek: 6-99 lat Ilość graczy: 1-6 os Czas rozgrywki: 15-30 min Autor: Jacek Szczap Ilustracje: Maciej Szymanowicz Od niechcenia uczy tabliczki mnożenia. Dzieci grając w tę wersję znanej gry "Memo", wzrokowo zapamiętują poszczególne działania. Przy okazji ćwiczą też pamięć i koncentrację. Zawartość pudełka: 38 kafelków z działaniami z tabliczki mnożenia 38 kafelków z wynikami działań instrukcja tabliczka mnożenia

idź do sklepu
GRA WARSZTAT ŚWIĄTECZNY GWIAZDKA (ZAB137) GRA WARSZTAT ŚWIĄTECZNY GWIAZDKA.GR (ZAB137)

GRA WARSZTAT ŚWIĄTECZNY GWIAZDKA (ZAB137) GRA WARSZTAT ŚWIĄTECZNY GWIAZDKA.GR (ZAB137)

WARSZTAT ŚWIĄTECZNY GWIAZDKA Czas rozgrywki: 10 min Ilość graczy: 1 - 4 os. Wiek: 4 - 10 lat Zawartość pudełka   ∨ 4 szablony do rysowania arkusz bajecznie kolorowych naklejek instrukcja   Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas! Trudno go sobie wyobrazić bez Mikołajów, choinek, aniołków i pierników. Tworzenie włąsnych dekoracji świątecznych z gotowych kształtów z grubej tektury oraz kolorowych naklejek, sprawi dzieciom wiele radości i rozwinie ich krea

idź do sklepu
TĘCZA - GRA MEMO (ZAB138) GRA TĘCZA.GR (ZAB138)

TĘCZA - GRA MEMO (ZAB138) GRA TĘCZA.GR (ZAB138)

TĘCZA - GRA MEMO Tęcza uczy najmłodsze dzieci rozpoznawać i nazywać kolory. U starszych ćwiczy pamięć. Na kolorowej planszy ukryte są kółeczka z kolorowymi przedmiotami. Dzieci zapamiętują ich położenie. Kolorowa kostka wskazuje obrazek, który trzeba odgadnąć.

idź do sklepu
SZNURKI I DZIURKI - WYSZYWANKI BEZ IGŁY (ZAB129) SZNURKI I DZIURKI - WYSZYWANKI BEZ IGŁY (ZAB129)

SZNURKI I DZIURKI - WYSZYWANKI BEZ IGŁY (ZAB129) SZNURKI I DZIURKI - WYSZYWANKI BEZ IGŁY (ZAB129)

SZNURKI I DZIURKI - WYSZYWANKI BEZ IGŁY Ilustracje: Elżbieta Gaudasińska Obrazki, sznurki i dziurki, czyli wyszywanki bez użycia igły. Znakomite ćwiczenie dla małych rączek. Wiek: 3-7 lat Ilość graczy: 1-4 Czas rozgrywki: 20 min.  

idź do sklepu
ZGADUJ ZGADULA - OBRAZKOWE ZAGADKI (ZAB130) GRA ZGADUJ ZGADULA.GR (ZAB130)

ZGADUJ ZGADULA - OBRAZKOWE ZAGADKI (ZAB130) GRA ZGADUJ ZGADULA.GR (ZAB130)

ZGADUJ ZGADULA - OBRAZKOWE ZAGADKI czas rozgrywki: 10 - 15 min. ilość graczy: 1 - 4 os. wiek graczy\; 4 - 7 lat Gra polega na odgadywaniu wierszowanych zagadek, które umieszczone są na kartach. Po drugiej stronie każdej karty namalowana jest odpowiedź na zagadkę.  

idź do sklepu
DOMINO - GRA EDUKACYJNA (ZAB132) GRA DOMINO.GR (ZAB132)

DOMINO - GRA EDUKACYJNA (ZAB132) GRA DOMINO.GR (ZAB132)

DOMINO - GRA EDUKACYJNA Klasyczna, znana gra w wersji obrazkowej - w tej wersji kafelki mają namalowaną cyfrę lub odpowiednią liczbę zwierząt. Gra polega na łaczeniu odpowiednich elementów w pary. OSTATNIA SZTUKA

idź do sklepu
LOTTO - LOTERYJKA OBRAZKOWA (ZAB133) GRA LOTTO.GR (ZAB133)

LOTTO - LOTERYJKA OBRAZKOWA (ZAB133) GRA LOTTO.GR (ZAB133)

LOTTO - LOTERYJKA OBRAZKOWA Wiek: 3-6 lat  Ilość graczy: 1-4 os. Czas rozgrywką: 10 min. Dobrze znana i lubiana gra edukacyjna dla przedszkolaków - loteryjka w dwóch wariantach, Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację Zawartość pudełka: 4 duże dwustronne tablice 24 małe obrazki instrukcja

idź do sklepu
FIGURAKI - GRA EDUKACYJNA (ZAB134) GRA FIGURAKI.GR (ZAB134)

FIGURAKI - GRA EDUKACYJNA (ZAB134) GRA FIGURAKI.GR (ZAB134)

FIGURAKI - GRA EDUKACYJNA Dla dzieci 3-7 lat Ilośc graczy: 1-4 os Czas rozgrywki: 15-30 min. Autor: Marek Bartkowicz Ilustracje: Beata Batorska Podczas gry dzieci uczą się rozpoznawać figury geometryczne: koło, kwadrat, trójkąt i prostokąt. Figury występują w sześciu kolorach, a dzieci rzucają dwiema kostkami. Wylosowane elementy muszą zostać ułożone na planszy. Zawartość pudełka:  4 dwustronne plansze 72 kolorowe elementy kostka z kolorowymi oczkami kostka z figurami geometrycznym

idź do sklepu
SADZIMY LAS - GRA EDUKACYJNA (ZAB136) SADZIMY LAS.GR (ZAB136)

SADZIMY LAS - GRA EDUKACYJNA (ZAB136) SADZIMY LAS.GR (ZAB136)

SADZIMY LAS - GRA EDUKACYJNA Wiek: 4-10 lat Ilość graczy: 2-4 os. Czas rozgrywki: 20 min. Autor: Katarzyna Wioska Ilustracje: Agnieszka Kowalska, Maciej Szymanowicz, Małgorzata Parczewska, Sławomir Bejda "Sadzimy las" to niezwykła gra dla dzieci polegająca na tworzeniu własnego lasu. Pokazuje jak ważna jest przyroda i codzienne dbanie o nią. Uwrażliwia dzieci na problemy ekologii gwarantując przy tym świetną zabawę w rodzinnym gronie. "Sadzimy las" to zwycięska gra w konkursie "Wymyśl grę, zosta

idź do sklepu
Gra Ale cyrk! >> SZYBKA WYSYŁKA!

Gra Ale cyrk! >> SZYBKA WYSYŁKA!

Gra Ale Cyrk! Przed Państwem najsłynniejsza grupa cyrkowa świata! Zapraszamy na zapierające dech w piersiach akrobatyczne show!Poznajcie grupę śmiałków, która potrafi zaprzeczyć prawom grawitacji!Zada

idź do sklepu
Ufo Farmer (Ufo Super Farmer)

Ufo Farmer (Ufo Super Farmer)

Nowość Motywy znane z gry Super Farmer w kosmicznym wydaniu. Gracze nie zajmują się już hodowlą, lecz wcielają się w role kosmitów porywających na swoje planety zwierzęta z farmy.   Grający poruszają się statkami kosmicznymi, którymi nakrywają krążki z wizerunkami zwierząt, przesuwają UFO swojej bazy a następnie sprawdzają czy pod statkami są właściwe zwierzęta.  Jeśli są trzy takie same zwierzaki gracz zabiera 2 z nich jako zdobycz a jednego odkłada na stół, jeśli są dwa takie same zwierzaki i jeden inne

idź do sklepu