Układ elektroniki sekwencyjnego wtrysku gazu KME Nevo Plus. Nowy system sekwencyjnego wtrysku gazu NEVO został stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeń firmy KME. Zaprojektowany do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) - z katalizatorem i sondami lambda zachowując normy emisji spalin (również EURO5). Wersja sterownika Nevo Plus z dodatkowymi możliwościami: - 4 analogowe wejścia - Wyjście sterujące 12V - Wspólpraca z OBD
Mapsensor, czujnik ciśnienia, podciśnienia i temperatury gazu CCT-6. Element stosowany w instalacjach gazowych odpowiadający za kontrolowanie i przekazywanie informacji o ciśnieniu gazu podawanego do wtryskiwaczy gazowych oraz podciśnienia wytworzonego w układzie zasilającym. Mapsensor stosowany jest najczęściej w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji KME Diego G3. Mapsensor typu CCT-6 może być zaadaptowany w miejsce starego, nieprodukowanego już czujnika o symbolu PS-CC2, PS-CC3, PS-CCT
Oryginalny zestaw naprawczy reduktora KME. Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora KME. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika. Parownik KME stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu - IV generacja instalacji gazowej. Komplet naprawczy pozwala na regenerację parowników KME TUR. Zastosowanie zestawu naprawczego to najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób na regenerację reduktora. Objawy
Zestaw naprawczy reduktora KME zamiennik. Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora KME. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika. Parownik KME stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu - IV generacja instalacji gazowej. Komplet naprawczy pozwala na regenerację parowników KME TUR. Zastosowanie zestawu naprawczego to najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób na regenerację reduktora. Objawy,
Mapsensor, czujnik ciśnienia, podciśnienia i temperatury gazu CCT6. Element stosowany w instalacjach gazowych odpowiadający za kontrolowanie i przekazywanie informacji o ciśnieniu gazu podawanego do wtryskiwaczy gazowych oraz podciśnienia wytworzonego w układzie zasilającym. Mapsensor stosowany jest najczęściej w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji KME Nevo. Najczęstszym objawem uszkodzenia tego elementu jest samoczynne lub uniemożliwione przełączanie źródła zasilania z gazu LPG na ben
Oryginalny zestaw naprawczy reduktora KME TWIN (produkcja od 2013r). Zestaw naprawczy dedykowany do regeneracji reduktora KME. W skład zestawu wchodzą najszybciej zużywające się elementy przewidziane przez producenta do wymiany podczas regeneracji parownika. Parownik KME stosowany jest w układach sekwencyjnego wtrysku gazu - IV generacja instalacji gazowej. Zastosowanie zestawu naprawczego to najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób na regenerację reduktora. Objawy, które mogą wskazywać na niedomagan
Reduktor KME R2 TWIN z elektrozaworem gazowym Faro o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest wpro
Reduktor KME R2 TWIN z dwoma elektrozaworami gazowymi o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest w
Reduktor KME R2 TWIN o mocy do 395KM. Parownik KME TWIN powstał na bazie popularnego i sprawdzonego KME TUR. Jest to niezwykle potężny reduktor przeznaczony do pojazdów z silnikami o dużej mocy. W reduktorze zastosowano podwójny system stabilizacji ciśnienia, co zapewnia odpowiednią ilość gazu na wyjściu. Osiągnięcie tak dużej wydajności przy niewielkich rozmiarach uzyskano dzięki poprowadzeniu w nowy sposób kanałów po stronie wodnej oraz gazowej. Dodatkowym atutem jest wprowadzenie zaworu regulacyjnego
Centralka do przełączania źródła zasilania benzyna / gaz KME Nevo DG7 RGB nowego typu. Element ten służy do wskazywania poziomu gazu w samochodach z instalacją przystosowaną do zasilania układu napędowego alternatywnym źródłem zasilania, jakim jest paliwo gazowe. Pełni także funkcje przełączania źródła zasilania z benzynowego na gaz. Wyposażony jest w 7 diod LED, których kolor świecenia możemy dowolnie konfigurować. Przełącznik kompatybilny jest ze starszymi wersjami sterowników NEVO. DG7 posiada opc
Oryginalny przetwornik przepływomierza typu Siemens oraz Bosch PPO-1-12V. Urządzenie służy do generowania sygnału obciążenia dla systemu wtrysku gazu KME DIEGO na podstawie sygnału z przepływomierza powietrza. Urządzenie montuje się w pojazdach bez podciśnienia w kolektorze dolotowym (typu valvetronic: BMW, Volvo), w celu wyeliminowania problemów z kalibracją instalacji gazowej.
Elektronika instalacji sekwencyjnej KME Nevo PRO 6 cyl. Pionierski sterownik NEVO PRO z wbudowanym modułem OBD. Elektronika przeznaczona do samochodów najnowszej generacji spełniających normy EURO 4/5/6. Posiada kompaktową konstrukcję z nowoczesną, hermetyczną obudową. Łatwy i szybki montaż urządzenia pozwala na zoptymalizowanie czasu pracy montażysty. NEVO PRO, podobnie jak sterownik NEVO PLUS, umożliwia odczyt sygnałów analogowych np. Sond Lambda, podłączenie przetwornika PPO* w samochodach typu V
Układ elektroniki sekwencyjnego wtrysku gazu KME Nevo Plus z przełącznikiem Trend DG5. Nowy system sekwencyjnego wtrysku gazu NEVO został stworzony na podstawie wieloletnich doświadczeń firmy KME. Zaprojektowany do zastosowania w samochodach posiadających zaawansowane systemy diagnozy układu zasilania benzyną (OBD2, EOBD) - z katalizatorem i sondami lambda zachowując normy emisji spalin (również EURO5). Przełącznik Nevo TREND DG5 posiada opcje pełnego wskazania ilości gazu w zbiorniku, sygnał świetln
Wkład filtra fazy lotnej KME włókno szklane z metalową siatką. Wkład stosowany jest w instalacjach sekwencyjnego wtrysku gazu LPG IV generacji pomiędzy reduktorem, a wtryskiwaczami w obudowie filtra fazy lotnej KME. Wkład filtra zaleca się wymieniać cyklicznie co najmniej raz w roku lub po pokonaniu 15 000 kilometrów, gdyż wpływa to na żywotność podzespołów i działanie instalacji gazowej LPG. Wkłady z włókna szklanego uzyskują bardzo dobrą skuteczność filtracji, czyli efektywność. Specjalny materiał cha
Reduktor KME Gold GT 340KM bez elektrozaworu. Opracowany przez firmę KME reduktor Gold o oznaczeniu GT jest nowością na rynku. Przeznaczony jest do samochodowych instalacji gazowych sekwencyjnego wtrysku gazu, jego zadaniem jest redukowanie ciśnienia gazu napływającego ze zbiornika LPG, a następnie jego przejście w fazę lotną do zasilenia wtryskiwaczy gazowych. Innowacją jest zastosowanie zewnętrznego zaworu bezpieczeństwa. Parownik posiada dwa wyjścia gazu, jest niezwykle wydajny i stabilny termicznie,