Millers Oils DPF CLEANER & REGENERATOR – to dodatek do oleju napędowego opracowany z myślą o czyszczeniu filtrów cząstek stałych (DPF) - obniża temperaturę wymaganą do wypalenia się cząstek znajdujących się w filtrze. Zapewnia czystość i wyższą wydajność filtra DPF.Stosowanie:Przeznaczony do stosowania w silnikach Diesel, dolać do baku przed tankowaniem. Zawartość butelki wystarcza na 60l oleju napędowego, używać regularnie co 3000km. W przypadku regularnego blokowania się filtra DPF można stosować cz
MILLERS OILS TRIDENT PROFESSIONAL C3 5w30 – to profesjonalny olej przeznaczony do najnowszych jednostkach napędowych. Stworzony z myślą o spełnieniu specyfikacji OEM. Zalecany do silników VAG, BMW oraz Mercedes wymagających oleju C3 o lepkości 5w30.Charakterystyka:ACEA C3,API SN, CFPrzeznaczenie:BMW Longlife-04,Chrysler MS 111-06,Fiat 9.55535-S3,GM-LL-B-025, GM-LL-A-025,MB 229.51, MB 229.31,Porsche C30,VW 504 00 / 507 00, VW 506 00 / 506 01, VW 503 00 / 503 01, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00,marki
Millers Oils Racing Brake Fluid 320+ - to płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia, który został opracowany z myślą motorsporcie (wyścigach i rajdach), a także zaawansowanych seryjnych układach hamulcowych, gdzie wymagany jest inny niż mineralny płyn hamulcowy oraz przewidywana jest bardzo wysoka temperatura pracy.Cechy i korzyści:Racing Brake Fluid 320+ ma temperaturę wrzenia przekraczającą 320 stopni Celsjusza, podczas gdy wymagana temperatura wrzenia typowego płynu DOT 4 to 230 stopni Celsjusza.
Millers Oils Petrol Injector Cleaner – to silny, mocno skoncentrowany środek czyszczący przeznaczony do usuwania zanieczyszczeń z układów wtryskowych w silnikach benzynowych.Stosowanie:Opracowany do użytku w silnikach benzynowych. Dolać do baku przed tankowaniem. Zawartość butelki (250ml) wystarcza na 60l benzyny.Korzyści:Stworzony specjalnie do silników benzynowych z wtryskiem:przywraca pierwotne właściwości silnika (eliminuje skutki uboczne powstania osadów na wtryskach, takie jak nierówna praca, słaba
Millers Oils XF Premium C3 VW 5w30Syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) przeznaczony do silników wymagających oleju C3 o lepkości 5w30. Posiada oficjalną aprobatę OEM. Przeznaczony do stosowania w jednostkach napędowych Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda i Porsche. Może być również stosowany w autach marek BMW oraz Mercedes.XF Premium C3 VW 5w30 to olej typu MID SAPS, który świetnie spra
Millers Oils XF Premium C3 VW 0w30Olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C3 o lepkości 0w30. Posiada oficjalną aprobatę OEM. Przeznaczony do stosowania w jednostkach napędowych Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche.Charakterystyka:ACEA C3,Porsche C30,VW 504 00 / 507 00 (approved)Przeznaczenie:API SN,VW 506 00 / 506 01,VW 503 00 / 503 01,VW 502 00 / 505 01,VW 502 00 / 505 0
Millers Oils XF Premium C3 VW 5w30Syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) przeznaczony do silników wymagających oleju C3 o lepkości 5w30. Posiada oficjalną aprobatę OEM. Przeznaczony do stosowania w jednostkach napędowych Volkswagen Audi Group (VAG), w tym także: Bentley, Lamborghini, Seat, Skoda i Porsche. Może być również stosowany w autach marek BMW oraz Mercedes.XF Premium C3 VW 5w30 to olej typu MID SAPS, który świetnie spra
Millers Oils XF Premium C3 RN 5W30Syntetyczny olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) przeznaczony do silników wymagających oleju o lepkości 5w30 z normą Renault RN 17. Stworzony do stosowania w większości silników Renault: benzynowych (poza Renault Sport oraz Alpine), oraz Diesel spełniających normę Euro 6 (od 2018 roku). Zastępuje oleje o starszych normach RN 0700 oraz 0710. Może być stosowany w silnikach wymagających oleju o wyżej wymieni
MILLERS OILS TRIDENT PROFESSIONAL 5w40 – to profesjonalny olej przeznaczony do najnowszych jednostkach napędowych. Stworzony z myślą o spełnieniu specyfikacji OEM. Zalecany do silników wymagających oleju o lepkości 5w40.Charakterystyka:ACEA A3/B4,ACEA A3/B3,API SN, SM, SL, CFPrzeznaczenie:BMW Longlife-01, BMW Longlife-98,Chrysler MS-12991,Fiat 9.55535-Z2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-H2,GM-LL-B-025, GM-LL-A-025,MB 226.5, MB 229.5, MB 229.3, MB 229.1,Porsche A40,PSA B71-2296 <2014, PSA
Millers Oil CFS 10w60 NT+ - to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.Stosowanie:Zalecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności
MILLERS OILS TRIDENT PROFESSIONAL ECO 5w30 – to profesjonalny olej przeznaczony do nowoczesnych jednostek napędowych. Stworzony z myślą o spełnieniu specyfikacji OEM. Zalecany do silników Ford, Jaguar Land Rover oraz producentów azjatyckich, które wymagają oleju o lepkości 5w30.Charakterystyka:ACEA A5/B5,API SL, CFPrzeznaczenie:ACEA A1/B1,Chrysler 6395,Dacia,Ford WSS-M2C-913-D, Ford WSS-M2C-913-C, Ford WSS-M2C-913-B,ILSAC GF4,Jaguar Land Rover STJLR 03.5003,Renault RN 0700,marki azjatyckieCechy i korzyści
Millers Oil CFS 10w60 NT+ - to w pełni syntetyczny, wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester (potrójnych estrów) oraz technologią Nanodrive Ultra Low Friction. Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, większych wyczynowych silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Znakomity dla silników poddawanych maksymalnym obciążeniom, także tych wysokoobrotowych.Stosowanie:Zalecany do silników wyczynowych oraz zmodyfikowanych seryjnych, zazwyczaj o pojemności
Millers Oils XF PREMIUM C2 ECO 0w30Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do stosowania w silnikach benzynowych, Diesla i hybrydowych.Przeznaczony do jednostek napędowych wymagających oleju C2 o lepkości 0w30. Zalecany w szczególności do pojazdów marek Ford oraz Jaguar Land Rover. Posiada oficjalną aprobatę OEM.Charakterystyka:ACEA C2Ford WSS-M2C950-A (potwierdzenie OEM)Jaguar Land Rover STJLR 03.5007 (potwierdzenie OEM
MILLERS OILS XF PREMIUM 0w40 - to olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 0w40. Posiada oficjalną aprobatę OEM. Przeznaczony do stosowania w jednostkach napędowych Mercedes – Benz, Mercedes – Benz AMG, a także Renault.Przeznaczenie:ACEA A3/B4, A3/B3API SN, CF,BMW Longlife – 01, BMW Longlife – 98Chrysler MS 126-33 (SRT), Chrysler MS-10725GM-LL-B-025, GM-LL-A-025Ford WSS-M2C937-A,Fiat 9.55535-Z2, Fiat
MILLERS OILS XF PREMIUM 0w40 - to olej silnikowy klasy premium, który wykorzystuje technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju o lepkości 0w40. Posiada oficjalną aprobatę OEM. Przeznaczony do stosowania w jednostkach napędowych Mercedes – Benz, Mercedes – Benz AMG, a także Renault.Przeznaczenie:ACEA A3/B4, A3/B3API SN, CF,BMW Longlife – 01, BMW Longlife – 98Chrysler MS 126-33 (SRT), Chrysler MS-10725GM-LL-B-025, GM-LL-A-025Ford WSS-M2C937-A,Fiat 9.55535-Z2, Fiat