Nowość Następny dodatek armijny do Neuroshima HEX edycja 3.0. Potężna i wytrzymała armia powstała w dawnych kopalniach uranu, które przemieniły się w podziemną twierdzę Uranopolis. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Nowość Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX. Vegas odniosło niewielkie zniszczenia podczas wojny i stwarza świetne warunki rozwoju cywilizacji ale też przyciąga różnego rodzaju kombinatorów i przestępców, którzy mają nadzieję na szybkie wzgobacenie się. Vegas to mocna, mobilna armia, ciężka broń ale również pieniądze i możliwość sterowania maszynami i ludźmi. Zaleta Vegas to liczne możliwości niweczenia planów wroga i skierowania jego własnych żolnierzy przeciwko niemu samemu przy użyciu cechy Sztab
Nowość: Następny dodatek armijny do Neuroshima HEX edycja 3.0, zawierający różne rodzaje jednostek np. strzelające. Zaletą jest istnienie Szpiegów korzystajacych z Modułów wroga. Nowy Jork nadal żyje. Pomimo zniszczeń staje się fortecą, która nadal broni celów Wolnej Ameryki. Po pewnym czasie zostaje centrum mini-państwa Nowy Jork i zaczyna walkę o odtworzenie świata ludzi, przyznając sobie rolę przywódcy narodu i likwidując wszystkich przeciwników. Grupy wojsk przetrząsają kolejne tereny szukając zap
NOWOŚĆ Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX. Podczas gdy ludzie próbowali się odrodzić po trudach wojny patrząc z trwogą na północne obszary opanowane przez rzesze robotów, na południu rodziło się nowe niebezpieczeństwo - ogromna, zmodyfikowana dżungla, która szybko zajmowała coraz większe obszary. Wszyskie istoty żyjące zamieniała w straszne bestie i z ich pomocą pochłaniała następne ziemie. To właśnie jest Neodżungla ... Wojska Neodżungli mogą tworzyć Macierz czyli wiele połączeń pomiędzy żetonam
Radioaktywne tereny pełne lejów po bombach rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Jedną z nich jest Mephisto - ogromny czerw, niepowtarzalna synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla świetnie uzbrojonych oddziałów. Skażony krater mimo wszystko kusi jako droga na skróty i źródło zasobów, jednak bardzo często staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium tego monstrualnego robactwa oznacza bowiem zmagania na jego zasadach. W przypadku Mephist
NOWOŚĆ Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX. Missisipi w roku 2050 to już nie rzeka lecz trujący ściek płynący wprost ze środka Molocha. Sąsiadujące obszary okryte toksycznymi oparami nazywane są Pasem Śmierci lub wylęgarnią mutantów. Żołnierze z Missisipi, ubrani w płaszcze i maski przeciwgazowe, stają się źródłem najstraszniejszych chorób i trucizn. Podstawowe cechy armii to umiejętność Wojowników do silnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, możliwość pomieszanie szyków przeciwnika i umiejętność odpieran
Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już szesnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Zasady armii IRON GANG Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii. Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak najwię
Nowość Zupełnie nowy dodatek z serii Army Packów (już piętnasty) do gry Neuroshima HEX 3.0, zawierających żetony nowej armii oraz wprowadzających nowe zasady. Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu. Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie s
Odświeżona wersja dodatku Dancer z serii Army Packów do gry Neuroshima HEX 3.0 projektu Rustan Håkanssona. Dancer to kryptonim tajnego eksperymentu Posterunku, mającego na celu stworzenie cybernetycznego superżołnierza. Po serii ataków maszyn Molocha częściowo oszalałe istoty wydostają się na wolność, stając przed wyzwaniem wywalczenia sobie miejsca w zniszczonych Stanach. Dancer to armia stworzona przez fana, a dopracowana przez ekipę Portalu. Jesto to nacja jedyna w swoim rodzaju, nieposiadająca j
W postapokaliptycznym świecie, opanowanym przez mutantów i będącym pod władzą superinteligentnej maszyny, nazywanej Molochem, toczą się małe i duże bitwy o przetrwanie... W wersji 3.0 wprowadzono następujące zmiany: ilustracje: całość gry otrzymała nową oprawę graficzną. znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex 3.0 wróciły znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń taki, jak w edycj
Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry – poświęcony w całości przygotowaniom do sesji RPG. Zawiera mnóstwo praktycznych porad na temat tego, jak przygotować miejsce do prowadzenia przygody – czym zaskoczyć graczy i jak pomóc im wczuć się w klimat. Odpowiednie przygotowanie miejsca do gry może bowiem znacząco wpłynąć zarówno na dynamikę rozgrywek jak i decyzje graczy – klimatyczna muzyka, oświetlenie, czy gadżety mogą zmienić losy waszego wyimaginowanego świata. Dzięki tej pozycji Mistrzowie
Wracasz do domu, a na stole leży koperta. Zwykła, papierowa koperta. To zaskakujące, zważywszy, że wszyscy twoi znajomi porozumiewają się przy użyciu poczty elektronicznej. Ciekawe, co się w niej kryje...? De Profundis zostało stworzone dla miłośników prozy H. P. Lovecrafta, wraz z jej charakterystycznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze mają okazje sami tworzyć niesamowite opowieści grozy w świecie Lovecrafta, posługując się piórem, papierem i własną pomysłowością, gdyż cała rozgrywka toczy się podcz
Wojna się zmieniła! Despotyczna Markiza de Kot nadal niepodzielnie rządzi w Leśnogrodzie… ale już niedługo. Jej przeciwnicy ponownie stają do walki. Myszy, lisy i króliki są teraz bardziej doświadczeni. Wiedzą, że do pokonania śmiertelnego wroga potrzeba ostatecznych środków… Talia Banitów i Partyzantów to kolejny dodatek do kultowej gry Root, który zupełnie zmienia strategię rozgrywki, czyniąc ją bardziej nieprzewidywalną i interaktywną! Sabotażyści umożliwiają niszczenie kart innych graczy, z kolei part
Włóczędzy to urodzeni indywidualiści Chodzą gdzie chcą, rozmawiają z kim chcą, zawiązują sojusze z kim chcą i... zdradzają kogo chcą. Root: Paczka Włóczęgów to mini dodatek do kultowej gry strategicznej Cole’a Wehrle’a. Trzy nowe postacie Włóczęgów oraz siedem przedstawiających je meepli to doskonały pomysł, by urozmaicić rozgrywkę tym fascynującym bohaterem! Czeka na Ciebie zwinny Lotnik, zabójczy Ronin oraz pomysłowy Poszukiwacz Przygód. Każda z postaci dysponuje innymi umiejętnościami, przez co zupełni
Zaplanuj nowoczesne zoo Prowadzenie zoo to niełatwe zadanie. Trzeba robić to rozważnie, z głową. Dobrze prowadzone zoo powinno nie tylko przyciągać rzesze odwiedzających — przede wszystkim ma być domem dla licznych, zagrożonych gatunków. I to jest prawdziwa sztuka. Stań na czele własnego zoo. Planuj, zarządzać i wygryź konkurencję. Buduj pawilony, kioski i wybiegi dla zwierząt, podpisuj umowy z placówkami naukowymi i podnoś swój prestiż — tylko dzięki niemu będziesz mógł sprowadzić do swego zoo rzadkie i