BLOW OFF / ZAWÓR UPUSTOWY TYP: DV PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) PROFESJONALNY DUŻY ZAWÓR UPUSTOWY 2-TŁOCZKOWY ATMOSFERYCZNY. ŚWIETNY ZAMIENNIK FABRYCZNEGO BOSCH'a np. VAG 1.8 T , VAG 2.7 Bi-Turbo, Ford Focus RS , Renault Clio , Porsche 911. BARDZO PRZYDATNY GDY PADNIE FABRYCZNY DV LUB PODNIESIEMY CIŚNIENIE DOŁADOWANIA I NIE JEST W STANIE GO OTRZYMAĆ. BLOW OFF 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. ZAWÓR JEST CAŁKOWICIE BEZ OBSŁUGOWY. KORPUS ZAWORU
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x25mm (wspawane mufy) PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CATCH 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. SEPARATOR POSIADA SPEC
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x20mm PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CATCH 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. SEPARATOR POSIADA SPECJALNĄ MIARKĘ DZI
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x16mm PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CATCH 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. SEPARATOR POSIADA SPECJALNĄ MIARKĘ DZI
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x30mm PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ.NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY DO SILNIKÓW DIESLA. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). MALOWANY PROSZKOWO NA CZARNY KOLOR. CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CA
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x25mm PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ.NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY DO SILNIKÓW DIESLA. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). MALOWANY PROSZKOWO NA CZARNY KOLOR. CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CA
OIL CATCH TANK (SEPARATOR OLEJU) KRUĆCE: 2x21mm PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) UNIWERSALNY ZBIORNIK OPARÓW OLEJU/ZANIECZYSZCZEŃ NA ODMĘ.NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY DO SILNIKÓW DIESLA. WYKONANY Z ALUMINIUM LOTNICZEGO (PA06). MALOWANY PROSZKOWO NA CZARNY KOLOR. CHRONI SILNIK SKRAPLAJĄC OPARY OLEJU, KTÓRE PRZEZ ODMĘ MOGĄ DOSTAWAĆ SIĘ DO UKŁADU DOLOTOWEGO, A Z TAMTĄD DO KOMÓR SPALANIA. NAGAR NA PRZEPUSTNICY I KOLEKTORZE SSĄCYM MOŻE RÓWNIEŻ ZMNIEJSZAĆ MOC SILNIKA. OIL CA
BLOW OFF / ZAWÓR UPUSTOWY MODEL: BOV TYP II PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) PROFESJONALNY DUŻY ZAWÓR UPUSTOWY 2-TŁOCZKOWY ATMOSFERYCZNY. BLOW OFF 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. DZIĘKI ZASTOSOWANIU 2 ZGRANYCH ZE SOBĄ SPRĘŻYN ZAWÓR JEST BEZ OBSŁUGOWY I NIE WYMAGA REGULACJI DO CIŚNIENIA PONAD 2 BAR. KORPUS ZAWORU WYKONANY JEST Z WYSOKIEJ JAKOŚCI POLEROWANEGO ALUMINIUM PA06 O ŚREDNICY 80mm. TŁOCZEK STERUJĄCY O ŚREDNICY 50mm. TAK DUŻY TŁOCZEK
BLOW OFF / ZAWÓR UPUSTOWY MODEL: BOV TYP I PRODUCENT: PROPERFEKT (POLSKA) PROFESJONALNY ZAWÓR UPUSTOWY 2-TŁOCZKOWY ATMOSFERYCZNY. BLOW OFF 100% POLSKIEJ PRODUKCJI. DZIĘKI ZASTOSOWANIU 2 ZGRANYCH ZE SOBĄ SPRĘŻYN ZAWÓR JEST BEZ OBSŁUGOWY I NIE WYMAGA REGULACJI DO CIŚNIENIA PONAD 2,5 BAR. KORPUS ZAWORU WYKONANY JEST Z WYSOKIEJ JAKOŚCI POLEROWANEGO ALUMINIUM PA06 O ŚREDNICY 60mm. TŁOCZEK STERUJĄCY O ŚREDNICY 40mm, DRUGI TŁOCZ