Nowość Prosta i szybka gra kościana oparta na mechanice budowania własnych kostek. Rozgrywka w grę Kowale Losu składa się z 9 lub 10 rund, w których gracze rzucają swoją parą kostek a następnie ulepszają ścianki kostek lub rozpatrują działanie kart z heroicznymi czynami. Jedna z kości bazuje na złocie i odłamkach słońca, a druga na złocie, odłamkach księżyca i punktach chwały. Czyli całość zasobów gry jest już od samego początku w posiadaniu graczy. Podczas rozgrywki kostki będą modyfikowane i dostosow
NOWOŚĆ Gra oparta na zasadzie kalamburów polegająca na odgadywaniu haseł na podstawie zaznaczonych obrazków. Narzędzie, tryby, nożyczki, drewno to piła mechaniczna; budynek, metal, mapa świata, kolor niebieski, biały, czerwony to Wieża Eiffla. W grze Koncept gracze dzielą się na drużyny. Jedna drużyna wybiera kartę zawierającą słowo lub wyrażenie, druga drużyna stara się je odgadnąć. Najpierw wskazywana jest kategoria główna np. osoba, rzecz, zawód, następnie symbole dookreślające. Przy trudniejszych ha
Nowość Klub utracjuszy to kolejna gra autorstwa Vladimíra Suchego, kompatybilna z grą Ostatnia wola. Podczas rozgrywki gracze konkurują ze sobą w 2-3 strefach o to, kto utraci jak najwięcej punktów. Gra Klub utracjuszy trwa 5 rund lub do chwili, aż ktoryś z utracjuszy zdobędzie zero punktów w jednej ze stref. Jednak istotna jest równowaga w osiąganiu różnych celów a rezultat końcowy to największa ilość pozostawionych punktów w jednej ze stref. Wygrywa ten gracz, który zostanie z najmniejszą liczbą punkt
Broad Peak jest rozszerzeniem gry K2 i zawiera dwa nowe scenariusze zainspirowane dokonaniami polskich himalaistów na masywie Broad Peak w 1984 roku. Każdy ze scenariuszy posiada własną planszę i specjalne reguły, które czynią rozgrywkę różnorodną i pasjonującą. W 1984 Krzysztof Wielicki jako pierwszy człowiek w historii zdobył 8 tysięcznik w stylu alpejskim. Bez namiotu, na lekko wyszedł z bazy, by powrócić do niej po 21 i pół godzinie jako zdobywca Broad Peak. Scenariusz Bieg na szczyt odwzorowuje to
Nowość Nowa edycja wspaniałej gry K2, teraz w kwadratowym pudełku. Wdech, podciągnięcie, wydech... Ryk wiatru w turniach zagłuszyło bicie twojego własnego serca. Jesteś tylko ty i górska ściana – z każdym krokiem szczyt staje się bliższy. Muszę podołać! - powtarzasz sobie... Podołasz? W grze K2 dwóch graczy rywalizuje ze sobą podczas próby zdobycia jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników w Koronie Świata. Każdy gracz dowodzi zespołem 2 himalaistów, starających się zdobyć szczyt i przetrwać niezwykle
Jedna z najpopularniejszych gier imprezowych dostępnych na rynku, oparta na refleksie i spostrzegawczości. Podczas rozgrywki w Jungle Speed przed każdym graczem pojawiają się karty z przeróżnymi symbolami. Gdy przed dwoma uczestnikami pojawią się takie same symbole, rozpoczyna się między nimi walka o drewniane berło. Ten, kto wcześniej je chwyci - wygrywa, a swoje karty przekazuje przeciwnikowi. Trzeba jednak bardzo uważać - symbole są do siebie bardzo podobne, a kto się pomyli i chwyci berło w złym mom
Nowość Karciana gra handlowa o rywalizacji dwóch potężnych kupców o tytuł ministra handlu Maharadży. Zadaniem graczy jest zbierać zestawy surowców i sprzedawać z zyskiem pilnując jednocześnie swego stada wielbłądów. Kupiec, który na koniec tury zgromadzi wiekszą fortunę otrzymuje pieczęć uznania. zdobycie dwóch pieczęci oznacza wygraną. Nagrody i wyróżnienia zdobyte przez grę: 2010 Zwycięzca Fairplay À la carte2010 Nominacja Golden Geek do Najlepsze dwuosobowej gry planszowej2010 Nominacja do Golden
Pokieruj działaniami speleologów eksplorujących nową jaskinię! Jaskinia to kolejna gra Adama Kałuży, znanego m.in. z fenomenalnego K2. Tym razem, zamiast wspinać się na górskie szczyty, zejdziecie w otchłań ziemi, by badać tamtejsze niebezpieczeństwa. I tym razem jednak przyda się umiejętność dobrego planowania oraz przewidywania tego, co może stanąć Wam na drodze, a także ruchów przeciwników. Nie zapomnijcie także o dobrze dobranym sprzęcie oraz... aparacie fotograficznym, za pomocą którego uwiecznicie
Nowość Jeśli o kalamburach już wiecie wszystko to gra Imago odkryje całkiem nowe możliwości tej zgadywanki. Do dyspozycji są przezroczyste karty, które można dowolnie łączyć, nakładać, poruszać i zasłaniać. Cel gry to odgadnięcie hasła. W grze Imago nie wolno wydawać dźwięków, gestykulować ani układać napisów. Gra dostarcza nieograniczonej ilości zabawy i śmiechu, pobudzając wyobraźnię. Instrukcja gry Imago Zawartość pudełka: 61 przezroczystych kart 65 kart Enigmy 35 znaczników instrukcja
Nowość Gdy w centrum XIX wiecznego Londynu wybucha bomba, służby specjalne natychmiast aresztują wałęsajacego się w pobliżu młodzieńca a śledztwo przejmuje Mycroft Holmes. Sprawa pozornie wygląda jak tysiąc innych ale tylko do czasu, gdy rodzice oskarżonego Michaela Chapmana wynajmują brata Mycrofta czyli słynnego Sherlocka Holmesa, aby ten udowodnił niewinność ich syna. Pojedynek genialnych detektywów czas zacząć! Aby oskarżyć lub uniewinnić Michaela Chapmana gracz musi zdobyć odpowiednie dowody. Aby t
Nowość Dynamiczna i strategiczna gra czasu rzeczywistego, w której gracze wcielają się w postać Herosa - władcę jednego z czterech żywiołów i przy pomocy zaklęć i armii dziwnych monstrów starają się pokonać pozostałych Herosów. Zwycięzca jest tylko jeden !!! Na początku gry Herosi każdy z graczy wybiera jednego Herosa wraz z potworami, trzy Zaklęcia i Zaklęcie Specjalne do swojej talii. Następnie gracze rzucają swoimi zestawami kości do momentu aż któryś z graczy uzyska wynik pozwalający na przeprowadze
Za chwilę zacznie się wspaniały pokaz fajerwerków... Ale co to? Gapowaci właściciele fabryk sztucznych ogni pomieszali prochy, lonty i rakiety – w takim bałaganie nie da się nic znaleźć! Do rozpoczęcia przedstawienia została tylko chwila, a panika rośnie – zadaniem graczy jest wspólnymi siłami doprowadzić pokaz do końca. Muszą oni, przy pomocy pirotechników, złożyć 5 fajerwerków – po jednym w kolorach: białym, czerwonym, niebieskim, żółtym i zielonym. Aby tego dokonać, należy z dostępnych kart utworzyć
Nowość Gracze mają za zadanie ułożyć pociąg składający się z siedmiu wagonów i lokomotywy ułożonych w rosnącej kolejności. Na początku rozgrywki w Gra o tron gracze otrzymują po 7 kart z wagonami, które układają losowo za lokomotywą. W swojej turze gracz może wymienić jedną kartę lub dobrać kartę i wykonać jej akcję np. poprzesuwać swoje wagony. Podczas gry należy obserwować strategię przeciwników aby swoją akcją nie dać wygranej komuś innemu. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zbuduje pociąg z narastaj
Gra GIPF została uznana W 1998r. przez GAMES Magazine za najlepszą abstrakcyjną grą strategiczną. Gracze na zmianę stawiają lub przesuwają po jednym pionku na planszy aż do ustawienia czterech w rzędzie. Gdy to osiagną, usuwają swój rząd i wszystkie pionki przeciwnika, które znadują się w tym samym rzędzie. Taka mechanika zdobywania pionów wywołuje zmianę sytuacji na planszy. Zawartość pudełka: 1 plansza do gry 18 białych pionków 18 czarnych pionków 1 instrukcja
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych. Ukryty w głębiach piekieł Wu-Feng nie zapomniał niczego. Niestrudzone poszukiwania w końcu doprowadziły go do miejsca, gdzie ukryto urnę. Cień jego poprzedniej inkarnacji już rozciąga się nad wieśniakami, nieświadomymi grożącego im niebezpieczeństwa. Na szczę