Dixit 3 to 84 dodatkowe, jak zwykle pięknie ilustrowane, karty do wersji podstawowej gry. Zestaw nie zawiera planszy ani znaczników głosowania, jednak rozszerzenie można potraktować jako samodzielną grę - zawiera ono bowiem dokładnie taką samą ilość kart jak pierwsza część gry. Całość mieści się w poręcznym pudełku. Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 minut
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Tytuł ten powraca teraz z zupełnie nowymi 84 kartami, które zapewnią jeszcze więcej zabawy. Do gry można wykorzystywać karty z podstawowej wersji gry lub z rozszerzenia. Oczywiście można także wymieszać ze sobą oba zestawy kart. DIXIT to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą n
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz znastępna! - Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! - Na pewno jest! Ja mam marchewkę!! - Ej, ale nie mam, serio!!! - Musi być! Kostka lodu u mnie!! - Eeeeej!! - O patrz, tu jest. Pająk. A u mnie dinozaur! Ha! Ale na czym to poleg
Nowość Na początku XIX w. pierwsza amerykańska wyprawa Lewisa i Clarka pokonała kontynent północnoamerykański od Missisipi do Pacyfiku i z powrotem prowadząc szczegółowy dziennik podróży. Opisywali w nim odkryte nowe gatunki roślin, zwierząt i fragmenty kontynentu oraz zamieszkującą tam ludność. W grze Odkrycia: Dzienniki Lewisa i Clarka stajesz się jednym z czterech dowódców Lewis, Clark, Gass lub Ordway a zadaniem jest zebranie w dzienniku jak najwięcej informacji o nowych terenach. W Dzienniku zbiera
Nowość Gra osadzona w świecie po wybuchy bomby atomowej, oparta na mechanice „worker placement . Gracze wcielają się w przywódców grup walczących o przetrwanie w ocalonych schronach. Gromadź zapasy, ulepszaj swój schron, zdobądź i reperuj niezbędny sprzęt oraz ocal tych, którzy przeżyli. Zaplanuj działanie – Twoja grupa wyrusza na łowy, szuka żywności, wody, zasobów i wszystkiego, co niezbędne do życia. Ale nie zapominaj, że nie jesteś sam na zewnątrz. Nawet zagłada ludzkości nie zjednoczyła ocalałych.
Dobble w wersji dla najmłodszych! Ten, ten, no... trójkąt! Dobble 1 2 3 to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy, a nawet mieć trudności z wygraną! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;)
Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku) Zmień Marsa w planetę zdatną do życia!"Obwieszczenie o terraformacji: Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal półtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra.Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dl
Nemesis (edycja polska) Nagle wybudzasz się z hibernacji. Gdy powoli odzyskujesz świadomość i kontrolę nad własnym ciałem, przypominasz sobie, że jesteś na statku kosmicznym "Nemesis". Podróżujesz na Ziemię z górniczej planety Dantis umiejscowionej w systemie planetarnym Trappist-1. Zaskoczony i zaniepokojony zdajesz sobie sprawę, że komputer wybudził Cię w trybie awaryjnym tuż przed ostatnim nadprzestrzennym w kierunku Ziemi. Zaniepokojony, stanem statku i załogi, żądasz od komputera pokładowego więcej i
Nowość Miszmasz! to niesamowicie dynamiczna gra imprezowa, Thomasa Vuarchex autora jednej z najpopularniejszych gier zręcznościowej dostępnych na rynku, opartej na refleksie i spostrzegawczości - Jungle Speed. W swoim najnowszym dziele wprowadził kilka zmian, które jeszcze usprawniają rozgrywkę. Naszym celem jest zebranie pięciu par identycznych kart. Początkowo z łatwością znajdujemy pasujące wzory. Jednak z czasem wyłożonych kart jest coraz więcej, a że wszystkie one biorą udział w grze, to przygląda
Nowość Gracze wcielają się w role agentów wywiadu a ich głównym zadaniem jest werbowanie kolejnych szpiegów i stworzenie własnej siatki wywiadowczej. Na początku rozgrywki w Miasto Szpiegów: Estoril 1942 gracze otrzymują po sześć kart z postaciami oraz znaczniki. Następnie postacie czyli agenci są wysyłani w różne znane miejsca aby pozyskiwali nowych członków siatki, wypełniali misje i zdobywali punkty zwycięstwa. Każda karta postaci ma określone zdolności, punkty zwycięstwa, siłę wpływu, narodowość i
Nowość Zostań potężnym Megawojownikiem, weź udział w Plemiennej Rozróbie na Wyspie Krańca Świata podczas zaćmienia słońca i zdobądź tytuł tego Jednego Jedynego Wielkiego Zwycięzcy. Akcja gry Megawojownicy rozgrywa się na arenie z kolumnami zbudowanej z części pudełka. Każdy gracz otrzymuje kartę postaci swojego wojownika oraz dobiera karty akcji tworząc własną talię. Teraz musi obmyślić chytry plan pokonania przeciwników budując strategię na podstawie posiadanych kart i znanych umiejętności swojego wojo
Nowość Gracze wcielają się w pilotów dwupłatowców. Ich celem jest zebranie jak największej liczby gwiazd. Droga prowadzi od domku Dziadka do planety Małego Księcia i jest pełna podniebnych przygód. Na początku gry Mały Książę: Droga do Gwiazd każdy z graczy otrzymuje samolot w wybranym kolorze i 8 kart Lisa z symbolem czapki pilota w tym samym kolorze. W swojej turze gracz wykłada kartę Lisa i przesuwa swój samolot zgodnie z wyłożoną liczbą. Może trafić na pustą chmurę lub na chmurę z symbolem specjaln
Nowość W grze Łowcy skarbów gracze wcielają się w role poszukiwaczy starożytnych bogactw. Będą przemierzać lodowe szczyty Gór Mroźnych, zarośla Splątanej Dżungli oraz tajemniczą Jaskinię Lawy. Rozgrywka Łowcy Skarbów składa się z pięciu rund. Na początku każdej rundy gracze otrzymują po dziewięć kart, m.in karty awanturników, psów obronnych, monet i akcji. Następnie gracze wykładają wszystkie swoje karty awanturników i podliczają ich punkty siły. W zależności od ilości punktów otrzymują skarb łatwy lub
Nowość Witaj w królestwie znanym z gry Pory roku (Seasons PL) ,autorstwa Régis Bonnessée . Gracze wcielają się w rolę Wybawców, wędrują po królestwie Xidit, werbują nowych żołnierzy i uwalniają miasta od mrocznej władzy zła. « Ze wszystkich miast królestwa, stolica jest niewątpliwie najbardziej majestatyczna. Zewsząd przybywają tłumy ludzi, aby podziwiać jej strzeliste mury, które – jak głosi legenda – zostały wzniesione przez samych Starszych Bogów. »– Przewodnik po Królestwie Xidit, Ned Mod, Tom I
Nowość Rozszerzenie do gry Królestwo w Budowie wprowadza 4 części modularnej planszy z polami nowej nacji nomadów, nowe krainy oraz 3 karty Budowniczych Królestwa. Jeżeli gracz wybuduje swoją osadę obok pola nomadów, zabiera znajdujący się na takim polu żeton nomadów i korzysta z niego w następnej rundzie. Wykonuje wówczas dodatkową akcję: datek, przesiedlenie, placówka, miecz, skarb. Nowe karty Budowniczych Królestwa umożliwiają wydobywanie złota podczas rozgrywki. Nowe krainy to: kamieniołom, karawan