Serwisowy smar hydrocarbonowy szwajcarskiej firmy TOKO model System-3. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model S3 Hot Wax Yellow o wadze 167 g, kolor żółty do stosowania w zakresie od 0 do -4 stopni C. Idealny no normalne warunki.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Hydrocarbonowy smar szwajcarskiej firmy TOKO System-3. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model S3 Hot Wax Blue o wadze 100 g, kolor niebieski w zakresie od -10 do -22 stopni C. Polecany szczególnie na lodowce. Jest to smar serwisowy bez opakowania.<br /> <br /> Smary TOKO zapewniają doskonały poślizg narty w przedziale temperatur od 0 do -30 C, zapewniają także konserwację ślizgów nart. Szwajcarska jakoś
Smar serwisowy, fluorowy LF Red (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF Red o wadze 167 g, kolor czerwony, stosowany w zakresie temperatur od -4 C do -10 C. Idealny jako podkład po smary wysokofluorowe HF.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Smar serwisowy, fluorowy LF Yellow (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe. i hydrofobowe Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF Yellow o wadze 167 g, kolor żółty, stosowany w zakresie temperatur od 0 C do -4 C. <br> <br> Idealny miękki smar do czyszczenia i regeneracji ślizgu, stosowany przy mokrych śniegach.<br> <br> Charakterystyka s
Serwisowy wysokofluorowy (HF) profesjonalny smar szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe, stosujemy go przy dużej wilgotności powietrza. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc HF Blue o wadze 167 g, kolor niebieski w zakresie od -10 do -30 stopni C. <ul> <li><em> ekstremalnie twardy </em></li> <li><em> stosować przy ba
Serwisowy wysokofluorowy (HF) profesjonalny smar szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe, jest stosowany przy dużej wilgotności powietrza. Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc HF Grey o wadze 167 g, kolor czarny molibdenowy, doskonały jako smar bazowy (podkład przed właściwym smarowaniem). <br> <br> Ulepszona receptura, z zawartością molybdenu, dobra odporność na zadrapania, stosowan
lt;strong>Oferta sklepu Remsport: </strong>Serwisowy wysokofluorowy (HF - High Fluoro) profesjonalny smar do nart i desek snowboardowych (inna nazwa to parafina do nart lub wosk do nart) szwajcarskiej firmy <strong>TOKO</strong>. Trzeba pamiętać, że zawartość fluoru w smarze znacznie poprawia własności poślizgowe, jeżeli jest stosowany przy dużej wilgotności powietrza wynoszącej od 75% do 100%. <br> <br> Dibloc AX134 jest smarem w kostce do stosowania na gorąco,
Smar serwisowy fluorowy LF Orange (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF Orange o wadze 167 g, kolor pomarańczowy, stosowany w zakresie temperatur od -3 C do -7 C. <br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Smar serwisowy fluorowy LF White (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF White o wadze 167 g, kolor biały, stosowany w zakresie temperatur od -7 C do -13 C. <br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Smar serwisowy fluorowy LF Blue (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe.<br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF Blue o wadze 167 g, kolor niebieski, stosowany w zakresie temperatur od -10 do -30 C. Idealny na niskie temperatury, na suchy śnieg i oblodzone stoki.<br> <br> Charakterystyka smaru:<br>
Smar serwisowy fluorowy, molibdenowy LF Grey (LF - średnia domieszka fluoru) szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru w smarze znacznie poprawia własności poślizgowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc LF Grey o wadze 167 g, kolor czarny, doskonały jako smar bazowy (podkład przed właściwym smarowaniem). Dzięki zawartości molibdenu jest smarem trudnościeralnym, idealnym na brudne, sztuczne i skrystalizo
Smar serwisowy wysokofluorowy HF Yellow szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc HF Yellow o wadze 167 g, kolor żółty do stosowania w zakresie od 0 do -4 stopni C. <br> <br> <ul> <li><em> bardzo miękki </em></li> <li><em>
Smar serwisowy wysokofluorowy HF Orange szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe. <br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc HF Orange o wadze 167 g, kolor pomarańczowy do stosowania w zakresie od -3 do -7 stopni C. <br> <br> <ul> <li><em> miękki </em></li> <li>
Smar serwisowy wysokofluorowy HF Red profesjonalny smar szwajcarskiej firmy TOKO. Zawartość fluoru znacznie poprawia własności poślizgowe i hydrofobowe.<br> <br> Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco, model Dibloc HF Red o wadze 167 g, kolor czerwony do stosowania w zakresie od -4 do -10 stopni C. <br> <br> <ul> <li><em>na wszystkie rodzaje śniegu </em></li>
Smar serwisowy, hydrocarbonowy, podkładowy (bazowy) szwajcarskiej firmy TOKO model Base Prep Grey o wadze 167 g, kolor czarny (grafit). Jest to smar w kostce do stosowania na gorąco stosowany jako pierwsza warstwa podkładowa. <br> <br> Smary bazowe zostały udoskonalone do najwyższego poziomu dzięki zastosowaniu w różnych zakresach temperaturowych. Smary bazowe mają za zadanie utwardzić spody nart oraz je skutecznie chronić,&n